Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2006, 21:32

MZ pisze:
djmc100 pisze:Wiekszosc turystow (...) wsiada do 517 ale nie zawsze.
:arrow: Po pierwsze: jakich turystów? Ludzie przyjeżdżają przecież autobusami do pracy, na studia, do rodzin, a nie tylko w celach turystycznych. Nie wszystkie, nawet duże miejscowości mają przecież dostęp do kolei. Poza tym chodzi właśnie o to, żeby tacy nie ludzie nie zapełniali jeszcze bardziej 517, którym podróżują głównie mieszkańcy Ursusa. 508 dobrze spełniało tam swoją rolę.
Z walizami ludzie pójdą do taksówek, bez waliz pójdą tunelem na przystanek, gdzie mają multum linii, a nie będą czekali na tę jedną jedyną z pętli.

I nie rozumiem, po co na Ochocie 345? Relację obwodową przecież realizują 186 i 404, na Bródno jedzie 1, a na Zacisze 512. O Marysinie litościwie nie wspomnę, bo nikt przecież nie będzie tam jechał z Ochoty Mostem Grota... :roll:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 11 wrz 2006, 21:50

barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
Trasa obecnie nierealna. Zakaz skrętu w lewo z Białobrzeskiej w Grzymały.
Dennis pisze:Paki napisał/a:
Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 523...
=D> Zdecydowanie TAK :!:
Raczej WAWELSKA. Często jeżdze na trasie Kasprzaka - Kino Ochota i o wiele lepiej z 408 a nawet i wczesnego 523 jest wysiąść przy hali niż cofać się z Wawelskiej. Oprócz tego wymiana przy hali jest zawsze kilkukrotnie większa.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2006, 21:55

Plesim pisze:
barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
Trasa obecnie nierealna. Zakaz skrętu w lewo z Białobrzeskiej w Grzymały.
No ale ze Szczęśliwickiej jest skręt, a ja w tym cytacie widzę Szczęśliwicką, a nie Białobrzeską...

Co nie zmienia faktu, że pomysłu nie popieram ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 12 wrz 2006, 0:36

Bastian pisze:Z walizami ludzie pójdą do taksówek, bez waliz pójdą tunelem na przystanek, gdzie mają multum linii, a nie będą czekali na tę jedną jedyną z pętli.
:arrow: Być może byłbym skłonny przyznać Ci rację, gdyby nie fakt, że dopóki jeździło 508, to jednak jakoś czekali.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 wrz 2006, 0:37

Bo dość często jeździło i opłacało się czekać.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 12 wrz 2006, 0:43

Bastian pisze:Bo dość często jeździło i opłacało się czekać.
:arrow: W ostatnim okresie już rzadziej, ale generalnie masz rację. Skoro zatem taka linia się sprawdzała, to czemu nie powrócić do sprawdzonego pomysłu? Zadowolone będą obie strony: przyjezdni, bo bez problemu wsiądą, zajmą miejsce, skasują bilet, ewentualnie zapytają kierowcę o trasę oraz mieszkańcy Ursusa, bo ich zatłoczone linie nie będą dodatkowo zapełniały się przyjezdnymi przy Dworcu Zachodnim.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 wrz 2006, 10:07

MZ pisze:
Bastian pisze:Bo dość często jeździło i opłacało się czekać.
:arrow: W ostatnim okresie już rzadziej, ale generalnie masz rację. Skoro zatem taka linia się sprawdzała, to czemu nie powrócić do sprawdzonego pomysłu? Zadowolone będą obie strony: przyjezdni, bo bez problemu wsiądą, zajmą miejsce, skasują bilet, ewentualnie zapytają kierowcę o trasę oraz mieszkańcy Ursusa, bo ich zatłoczone linie nie będą dodatkowo zapełniały się przyjezdnymi przy Dworcu Zachodnim.
Ursus zyskałby gdyby taka linia jechała w okolice Beresteckiej, gdyż moc klientów tamtejszych sklepów zapełnia autobusy kursujące do Ursusa.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 wrz 2006, 12:41

R-11 Kleszczowa pisze:
MZ pisze: :arrow: W ostatnim okresie już rzadziej, ale generalnie masz rację. Skoro zatem taka linia się sprawdzała, to czemu nie powrócić do sprawdzonego pomysłu? Zadowolone będą obie strony: przyjezdni, bo bez problemu wsiądą, zajmą miejsce, skasują bilet, ewentualnie zapytają kierowcę o trasę oraz mieszkańcy Ursusa, bo ich zatłoczone linie nie będą dodatkowo zapełniały się przyjezdnymi przy Dworcu Zachodnim.
Ursus zyskałby gdyby taka linia jechała w okolice Beresteckiej, gdyż moc klientów tamtejszych sklepów zapełnia autobusy kursujące do Ursusa.
dokładnie tak a puszczanie częstej linii z centrum tylko do Zachodniego nie poprawi sytuacji np. na 127, 517 . Poza tym jaki jest sens tracić 5 min na samym r zesłańców jeśli w tym czasie autobus może dojechać do Beresteckiej bez konieczności dokładania brygad.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 wrz 2006, 13:42

A dzis jechalem po raz kolejny 154 Al. Krakowska w tloku i sciusku ok godz 13 :/

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 wrz 2006, 16:48

Można po prostu zamienić 154 i 436 od Banacha
(154 od Dickensa do Żwirki i Wigury, Banacha na Górczewską).

436 byłoby pewną alternatywą dla korków 189 i wspomagałoby 186
na trasie, gdzie nie ma już 404. W dodatku nie byłoby już
takim muchowozem od Akademii Medycznej.

154 za to ze swoją częstotliwością i pojemnością
w sam raz byłoby na Młynowie (ewentualnie można pomyśleć o tym,
żeby od Górczewskiej z powrotem 154 było 154 a 436 436).
ŁK

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 wrz 2006, 16:52

Łukasz pisze:Można po prostu zamienić 154 i 436 od Banacha
Drogi kolego..chcesz wymienic calotygodniowe polaczenie na szczytowe?
Łukasz pisze:(154 od Dickensa do Żwirki i Wigury, Banacha na Górczewską).
Ale jak? :| taki zawijas tak jak 157? :|
Łukasz pisze:436 byłoby pewną alternatywą dla korków 189 i wspomagałoby 186
na trasie, gdzie nie ma już 404. W dodatku nie byłoby już
takim muchowozem od Akademii Medycznej.
Zgadzam sie w pelni, gdyby nie kosztem 154
Łukasz pisze:154 za to ze swoją częstotliwością i pojemnością
w sam raz byłoby na Młynowie (ewentualnie można pomyśleć o tym,
żeby od Górczewskiej z powrotem 154 było 154 a 436 436).
To teraz po polsku. Bo ja nijak nie potrafie zrozumiec.

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 25 wrz 2006, 20:20

barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
Litosci... =;
MOBILIS Ursus

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 wrz 2006, 20:22

chruscik pisze:
barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
Litosci... =;
Chociaz jest to jakas mysl :-k
Jakby tak 184 skrocic do dw. zachodniego lub przedluzyc np na lotnisko, 128 wrociloby na stara trase na ochocie, a 157 pelnilo by dowozowke szczesliwic do dw. zachodniego. I tak jest to juz pokrecona linia wiec gorzej juz sie nie da.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 wrz 2006, 21:57

djmc100 pisze:
Łukasz pisze:Można po prostu zamienić 154 i 436 od Banacha
Drogi kolego..chcesz wymienic calotygodniowe polaczenie na szczytowe?
[/quote]

To jest juz tylko kwestia organizacji.
Można nie ruszać 154, a dodać 436, na Młynów, tamtędy.
154 dodatkowo wykręcić albo i nie (szczerze mówiąc
to nie widzę sensu istnienia wykręconego 157 -
takie coś powinna zapewniać linia lokalna;
potoki przy BW1920 się zmieniają o 100%).
ŁK

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 wrz 2006, 22:00

Wg mnie tak:

128 Powrot na stara trase na ochocie, obecnie jezdzi puste
154 zwiekszenie czestotliwosci w godzinach szczytu, szczegolnie wczesnopopoludniowych poniewaz mnostwo mlodziezy i studentow tym autobusem jezdzi, ew. moze neoplany? troche glupie sie wydaje, ale mowie powaznie. Ta linia moze juz dorownywac 512 powoli.
157 jest tak wykrecone ze moze byc juz jeszcze bardziej, aczkolwiek ma strasznie dlugi czas przejazdu.

Pozatym dziwi mnie obecnosc redutowej na 136.

ODPOWIEDZ