bo "krajowcom" wystarczy EN57?ratraciak pisze:Ciekawe czy KM zakupią jakiś nowy tabor na linię do Okęcia (w końcu obcokrajowcy będą tą linią jeździć)
Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kolego, w kilku postach było wyjaśnione, że KM nie będzie obsługiwać Okęcie (a w każdym razie - nie obecnym taborem).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Km nie mogą jeździć na lotnisko. Po pierwsze z powodu wyglądu swojego taboru, a po drugie brak akceptowania pełnej taryfy ZTM-u.jasiu pisze:bo "krajowcom" wystarczy EN57?ratraciak pisze:Ciekawe czy KM zakupią jakiś nowy tabor na linię do Okęcia (w końcu obcokrajowcy będą tą linią jeździć)
I tak na marginesie: jak chcecie wsadzić obcokrajowca do pociągu KM, w którym zawsze śmierdzi moczem
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Dasię. Kasujemy 175 i taksówki.Frencher pisze:I tak na marginesie: jak chcecie wsadzić obcokrajowca do pociągu KM, w którym zawsze śmierdzi moczem
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Tylko założenie od początku jest takie, że powstanie linia kolejowa, która połączy centrum z lotniskiem, przejmie przewozy (w znaczącym stopniu) obsługiwane obecnie przez linię 175, i będzie na wspólnej taryfie biletowej.Premo pisze:Mogą. Tylko koniecznie. O taryfie ZTM ani słowa. Z resztą KM liczy na zysk i z niechęcią by inwestowała pieniądze w to przedsięwzięcieFrencher pisze:Km nie mogą jeździć na lotnisko. Po pierwsze z powodu wyglądu swojego taboru, a po drugie brak akceptowania pełnej taryfy ZTM-u.
A to, gdyby ktoś chciał zmuszać ludzi do zakupu biletu kolejowego aby dojechać na lotnisko, to byłby bezsens.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Miasto może ogłosić przetarg, gdzie będzie zawarte, że przewoźnik, który wygra musi obsłużyć pociągi nowoczesnym taborem (podając niezbędne dane techniczne) oraz, ze musi honorować wszystkie bilety wg taryfy ZTM. Tak trudno?Frencher pisze:A to, gdyby ktoś chciał zmuszać ludzi do zakupu biletu kolejowego aby dojechać na lotnisko, to byłby bezsens.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tylko problem w tym, kto taki przetarg wygra. Bo jeżeli będą to KM i zaoferują taki standard utrzymania taboru jak obecnie to aż strach się bać.bohun pisze:Miasto może ogłosić przetarg, gdzie będzie zawarte, że przewoźnik, który wygra musi obsłużyć pociągi nowoczesnym taborem (podając niezbędne dane techniczne) oraz, ze musi honorować wszystkie bilety wg taryfy ZTM. Tak trudno?Frencher pisze:A to, gdyby ktoś chciał zmuszać ludzi do zakupu biletu kolejowego aby dojechać na lotnisko, to byłby bezsens.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
To też może być uregulowane wymaganiami przetargu. Obniżenie standardu = utrata obsługi...Frencher pisze:Bo jeżeli będą to KM i zaoferują taki standard utrzymania taboru jak obecnie to aż strach się bać.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
niby nie to samo, ale podobnie jest w Madrycie.Frencher pisze:A to, gdyby ktoś chciał zmuszać ludzi do zakupu biletu kolejowego aby dojechać na lotnisko, to byłby bezsens.
Jednorazówka na metro kosztuje 1€, ale aby wysiąść na stacjach "lotniskowych" (Aeropuerto T1T2T3 oraz Aeropuerto T4) trzeba wykupić "suplemento especial" za kolejne 1€.
Nawet jeśli mamy bilet okresowy to i tak to dodatkowe 1€ trzeba wykupić.
No dobra.
Tylko w Madrycie są 4 duże terminale, specjalna linia autobusowa łącząca lotnisko z centrum (coś a la ś.p. Airport City), linia metra ósemka, która łaczy wszystkie 4 terminale z centrum i stacją kolejową Nuevos Ministerios oraz w budowie linia kolejki Cercanias, która ma łączyć wszystkie terminale lotniska z ze stacjami Atocha i Chamartin (czyli coś takiego jak nasza linia eskaemki na lotnisko).
Chciałbym, zeby tak bylo u nas, i bez zmrugnięcia okiem doplaciłbym do biletu.
Tylko w Madrycie są 4 duże terminale, specjalna linia autobusowa łącząca lotnisko z centrum (coś a la ś.p. Airport City), linia metra ósemka, która łaczy wszystkie 4 terminale z centrum i stacją kolejową Nuevos Ministerios oraz w budowie linia kolejki Cercanias, która ma łączyć wszystkie terminale lotniska z ze stacjami Atocha i Chamartin (czyli coś takiego jak nasza linia eskaemki na lotnisko).
Chciałbym, zeby tak bylo u nas, i bez zmrugnięcia okiem doplaciłbym do biletu.
Wagen fahr!
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 cze 2007, 9:26
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.