O, piwo dla tego Pana. Dlaczego 09/138 nie może śmigać z Bokserskiej po trasie, co?! Dlaczego 011/138 jedzie tylko do Waszyngtona i użera się z pasażerami, którzy nie widzą nic oprócz numeru linii?Domas pisze:Dobrze, Mobilis, ale dlaczego MZA nie może zjeżdżać częściej po trasie?
Zjazdy do zajezdni w rozkładach
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A czemu nie? W wielu miastach to się sprawdza. Czasami zapotrzebowanie jest mniejsze w innym miejscu, a większe w innym. Co za problem efektywniej wykorzystywać wozy?mobil one pisze:Z tematu "Zjazdy do zajezdni..." robi się to temat "Przebieranki" Kto wymyśli ciekawszą, egzotyczniejszą BWL-kę ?
Może jeszcze BWL :700+160+171 ?
Szeregowy_Równoległy pisze:A co za różnica jak bardzo egzotyczne łączenie ktoś wymyśli? Ważne, żeby przydawało się pasażerom.
W przypadku MZA sprawa jest prosta. I na prawdę nie widzę sensu żeby autobus walił przez pół miasta na pusto, "bo tak".
Wolałbyś to robić na Saskiej na górze?Pawel_ pisze:Dlaczego 011/138 jedzie tylko do Waszyngtona i użera się z pasażerami, którzy nie widzą nic oprócz numeru linii?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja tak
Skoro 162 czy 185 może obsługiwać ostatnie przystanki w Al. Becka, nie ma się żadnych problemów z zagubionymi pasażerami, to dlaczego 138 nie może kończyć na "górnej" Saskiej? Trzeba postawić posterunek ZTM na Waszyngtona i ma liczyć, ile trwa dyskusja z pasażerami, ile czasu blokuje się przystanek? Dużo takich pasażerów nie ma, ale cholernie utrudniają obsługę ostatniego przystanku na trasie... Chyba jutro to mam, to podzielę się swoimi, kolejnymi już, obserwacjami.pawcio pisze:Wolałbyś to robić na Saskiej na górze?Pawel_ pisze:Dlaczego 011/138 jedzie tylko do Waszyngtona i użera się z pasażerami, którzy nie widzą nic oprócz numeru linii?
Nie. Wymiękam. To jest do czegoś niepodobne. Dzień w dzień to samo. Co mam zrobić, że coś z tym zrobiono? Zgłosić problem oficjalnie? Prosto do ZTM?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Przestać przeżywać niczym dziewica okres?
"Koniec trasy, proszę wysiąść", powtórzyć dwa razy, odczekać 10 sekund i jeśli jeszcze ktoś siedzi to znaczy że ma ochotę na wycieczkę do zajezdni. Proste.Pawel_ pisze:Nie. Wymiękam. To jest do czegoś niepodobne. Dzień w dzień to samo. Co mam zrobić, że coś z tym zrobiono? Zgłosić problem oficjalnie? Prosto do ZTM?
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Na 28 jeździ sobie Uboot. Jego zjazdu na Pragę nie ma w rozkładach... Jedzie jako tajniak, jedzie z krańca jako inna linia czy może jest jeszcze inne wyjaśnienie tej kwestii?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Przyjeżdża w ogóle nie po trasie - na Koło przez most Poniatowskiego, tak samo zjeżdża (nawet ostatni półkurs jest wykonywany na przystanek 07, a nie 01)R-9 Chełmska pisze:Na 28 jeździ sobie Uboot. Jego zjazdu na Pragę nie ma w rozkładach... Jedzie jako tajniak, jedzie z krańca jako inna linia czy może jest jeszcze inne wyjaśnienie tej kwestii?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
I jedzie na to Koło jako 28, nie mając z tą linią zupełnie nic wspólnego po drodze?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Tak.R-9 Chełmska pisze:I jedzie na to Koło jako 28, nie mając z tą linią zupełnie nic wspólnego po drodze?
Tak bardzo, że ITS dostał całki na 511, które zjeżdżają i włączają się od Białołęki-Ratusz.pawcio pisze:ZTM nie ma bladego pojęcia jakie są możliwości taborowe zajezdni ajentów[...]
I dodatek również, a jakby chciał w pełni wykorzystać to wyjazdy i zjazdy odbywałyby się z/do przystanku Płochocińska. Widać kilometry postanowili na takiej zmianie zaoszczędzić. I takie kursy już kiedyś były, tylko chyba z nich korzystał Mobilis.Domas pisze:Tak bardzo, że ITS dostał całki na 511, które zjeżdżają i włączają się od Białołęki-Ratusz.pawcio pisze:ZTM nie ma bladego pojęcia jakie są możliwości taborowe zajezdni ajentów[...]
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Szczególnie, że w przypadku Mobilisu możliwości taborowe zajezdni są pochodną tego, co ZTM rzuci Mobilisowi do jeżdżenia.