A jakiego przewoźnika byś widział na 718 i 805 jeśli nie MZA? tam muszą jeździć wozy Mega, ale takie ma tylko ITS, przy czym na podstawie umowy zawartej z ZTM ITS może jeździć na liniach, gdzie 1 kraniec musi się znajdować na terenie Białołęki oraz Bielan. Veolia odpada, bo nie ma wozów mega tylko Su15, które wysłane na w/w linie nie pomieściłyby pasażerów.Frencher pisze:W założeniach wszystko pięknie, tylko wytłumacz jedną rzecz: jak to się dzieje, że jest jakaś część linii podmiejskich (spora część) które zostały dosłownie wmuszone ajentom do obsługi, jest jakaś część którą obsługuje MZA ale zapewnia przyzwoity poziom obsługi tylko taborem niskopodłogowym, ale jest i ta mniejszość, która jak od wielu lat popadła w wyłączna obsługę MZA, tak trwa do dzisiaj.Dęboszczak pisze:(...)
Jakie są kryteria, że obsługa jednych linii zmienia się kilka razy do roku (gdzie i tak zawsze wychodzi wyłącznie tabor niskopodłogowy w obsłudze linii), a inne linie, są skazane na okresowe wahania i niedomagania taborowo\kadrowe ze strony MZA ze wszystkimi negatywnymi tego skutkami dla pasażerów![]()
I nie mają tu do rzeczy żadne plany brygadowe przewoźników, bo przydziały do brygad daje ZTM. I nie usatysfakcjonuje mnie już oklepana odpowiedz ZTM-u, którego komentarz ogranicza się do stwierdzenia "Nie bo nie".
Pzdr.
Zmiany obsługowe - styczeń 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Akurat na dzień dzisiejszy faktycznie nikt poza MZA nie ma wozów mega odpowiednich na te linie.Dęboszczak pisze:A jakiego przewoźnika byś widział na 718 i 805 jeśli nie MZA? tam muszą jeździć wozy Mega, ale takie ma tylko ITS, przy czym na podstawie umowy zawartej z ZTM ITS może jeździć na liniach, gdzie 1 kraniec musi się znajdować na terenie Białołęki oraz Bielan. Veolia odpada, bo nie ma wozów mega tylko Su15, które wysłane na w/w linie nie pomieściłyby pasażerów.
Zaraz się kończy umowa Veolii, i będzie na jej miejsce nowy ajent z taborem przegubowym, klimatyzowanym. Uważasz że on ma się szansę pojawić na 718/805
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ale po co wybiegać w przyszłość... mamy obecnie 732 na Żeraniu.
Linia w zasięgu obsługi Veolii, Mobilisu (SU12) oraz ITS-u (krótkie i długie MANy), a już za jakiś czas także PKS-u z nowymi brygadami.
Czy naprawdę to jest takie skomplikowane wsadzić jakiegoś ajenta z w/w obszernej listy
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
sądze,że zarówno z Metra jak i Polkoloru nie było i nie jest aż tak strasznieDęboszczak pisze:A jak sądzisz?Santos pisze: skąd i w którym kierunku
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Uwierz mi, że SU18 jest potrzebne. Nie da się przewidzieć, co się będzie działo po drodze, czy najpier będzie mega 710, czy 724, więc dla bezpieczeństwa lepiej dać mega też na 724. Największe zatłoczenie jest w stronę Metra o godzinie 7-8 (zależne od przystanku). Po zmianie rozkładku zamierzam jeździć kursem 7.24 z Królowej Marysieńki, to dam znać, jak wygląda sprawa obłożenia.
701 jest bardziej w zasięgu zarówno Veolii jak i Mobilisu i jakoś też nie ma tam nowego taboru. Na 708/726 też mógłby być ITS, ale nie ma. Wyciągasz moim zdaniem mocno pochopne wnioski...Ale po co wybiegać w przyszłość... mamy obecnie 732 na Żeraniu.
Linia w zasięgu obsługi Veolii, Mobilisu (SU12) oraz ITS-u (krótkie i długie MANy), a już za jakiś czas także PKS-u z nowymi brygadami.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Zgadzam sie. Jest kilka lini podmiejskich gdzie mógłby jeździć którys z alientów. A tak szczerze to na 732 nie jest tak źle, codziennie sie pojawia nowy jelcz ,a myślę ze po zakończeniu dostaw codziennie po 2 nowe jelcze będą jeździć na tej linniPiotrek pisze:Cytat:
Ale po co wybiegać w przyszłość... mamy obecnie 732 na Żeraniu.
Linia w zasięgu obsługi Veolii, Mobilisu (SU12) oraz ITS-u (krótkie i długie MANy), a już za jakiś czas także PKS-u z nowymi brygadami.
701 jest bardziej w zasięgu zarówno Veolii jak i Mobilisu i jakoś też nie ma tam nowego taboru. Na 708/726 też mógłby być ITS, ale nie ma. Wyciągasz moim zdaniem mocno pochopne wnioski...
114,500,506,414,E-3 - najlepsze linie w Warszawie
506 najlepsza
506 najlepsza