No kiedy Ty chcesz jechać? Jeżeli podejmujesz jakoś wybitnie znacznie wcześniej decyzję o podróży krajowej konkretnego dnia o konkretnej godiznie, to gratuluję.Adam G. pisze:powszechnie wiadome jest, że im wcześniej kupimy bilet lotniczy, tym lepszą będzie on miał cenęR-9 Chełmska pisze:Najłatwiej sprawdzić na stronie
Lot na jutro - najtańszy - na samolot o 22:20 349,38 PLN (w jedną stronę), najdroższy - na lot o 7:25 - jedyne 670,38 PLN.
Podróşowanie kolejÄ po Polsce: PR a IC
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
no niestety, to jest jeden z minusów samolotówR-9 Chełmska pisze:No kiedy Ty chcesz jechać? Jeżeli podejmujesz jakoś wybitnie znacznie wcześniej decyzję o podróży krajowej konkretnego dnia o konkretnej godiznie, to gratuluję.Adam G. pisze: powszechnie wiadome jest, że im wcześniej kupimy bilet lotniczy, tym lepszą będzie on miał cenę
ale owszem, zazwyczaj podróż krajową (w moim przypadku najczęściej do Wrocławia) planuję na tyle wcześnie, że gdybym chciał, dostałbym jeszcze bilet lotniczy w najniższej cenie
noidea
Wszyscy mówią o tym gorszym standardzie w InterRegio. W czym zmodernizowany kibel jest gorszy od najzwyklejszego wagonu PICu? Bo nie jechałem IR, który nie byłby po modernie...
To szczęściarz jesteś. Jeździ mnóstwo zwykłych kibli, także doczepiane do ED72 do Krakowa w bardziej obłożonych kursach. A same ED72 też już mocno zajechane są, poza CMK-ą potrafią rzucać jak tramwaje w Łodzi.Michał W. pisze:Wszyscy mówią o tym gorszym standardzie w InterRegio. W czym zmodernizowany kibel jest gorszy od najzwyklejszego wagonu PICu? Bo nie jechałem IR, który nie byłby po modernie...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
Hmm, sterowniczym w Edycie jedzie się naprawdę komfortowo (wybrałem sterowniczy dawnej pierwszej klasy oczywiście).piotram pisze:same ED72 też już mocno zajechane są, poza CMK-ą potrafią rzucać jak tramwaje w Łodzi.
Głośniej? Wężykuje? owszem, ale tylko przez pierwszy kwadrans, później mechanizmy adaptacyjne człowieka całkowicie blokują tego typu bodźce,
a te firaneczki -- luksiuś!
Jakby teraz była zorganizowana akcja pasażerów w obronie pociagów międzywojódzkich dotowanych przez państwo a wyciętych przez PKP IC (Kłodzko, Bieszczady, Mazuty nocne) to wprowadzonoby może zarząd komisaryczny.
Niech żyją PR - czekam na dalaszy rozwój IR - ostanie zmiany na linii poznańskiej pokazują, że ich standard nie jest wiele gorszy od pociągów EIC. Gdyby PR dostały choć połowę tej dotacji (chociaż 80 mln z 240 mln, które dostaje IC na międzywojewódzkie i międzynarodowe) to byśmy mieli więcej pociągów i TAŃSZYCH.
Niech żyją PR - czekam na dalaszy rozwój IR - ostanie zmiany na linii poznańskiej pokazują, że ich standard nie jest wiele gorszy od pociągów EIC. Gdyby PR dostały choć połowę tej dotacji (chociaż 80 mln z 240 mln, które dostaje IC na międzywojewódzkie i międzynarodowe) to byśmy mieli więcej pociągów i TAŃSZYCH.
Jak widać, dla większej ilości pasażerów liczy się cena jako wartość pierwszorzędna.Websterek pisze:Co jak co, ale ja chyba bym wolał zostać przy obecnych cenach, ale za to mieć tabor z prawdziwego zdarzenia.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Też byłem tego zdania, lecz je szybko zmieniłem...Wolfchen pisze:Jak widać, dla większej ilości pasażerów liczy się cena jako wartość pierwszorzędna.Websterek pisze:Co jak co, ale ja chyba bym wolał zostać przy obecnych cenach, ale za to mieć tabor z prawdziwego zdarzenia.
Wolał bym płacić więcej, ale mieć pewność, że dojadę o czasie. A nie tak jak teraz modlić się, aby ten złom nie staną w szczerym polu.
Niestety, ale mam takie szczęście, że jak gdzieś jadę i się śpieszę to zawsze coś nawala...
Bo nasz naród jest głupi i jeszcze nie rozumie, że czasem lepiej utrzymać obecną cene, ale podwyższyć standard usługi o 2 klasy wyżej, czyli i tak i tak nie będą stratni...Wolfchen pisze:Jak widać, dla większej ilości pasażerów liczy się cena jako wartość pierwszorzędna.Websterek pisze:Co jak co, ale ja chyba bym wolał zostać przy obecnych cenach, ale za to mieć tabor z prawdziwego zdarzenia.