Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 12 sty 2008, 23:44

Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 sty 2008, 0:22

Jak to napisano w któreś z gazet takie autobusy są dobre dla krajów III świata. Nie ma co marnować pieniędzy na 20-30 dodatkowych miejsc. W miejsce 10 Mercedesów można kupić kilkanaście zwyczajnych 17-18 metrowców.

Marcinos
Posty: 183
Rejestracja: 07 lut 2006, 18:24

Post autor: Marcinos » 13 sty 2008, 8:38

Ja się nie zgodzę z opinią gazety. W Holandii używa się 24 metrowych pojazdów. Fajny kraj trzeciego świata.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.

Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2008, 8:55

Filip7370 pisze:Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
Nie tyle lać, co ZTM zamknął oczy i twierdzi, że tego nie widzi.

[ Dodano: 2008-01-13, 08:58 ]
Filip7370 pisze:Piotrek, zgodzisz się że na 708 jak znalazł.
Na 708 to potrzebne jest zwiększenie częstotliwości a nie dłuższe autobusy.

Chybe nie ma w Warszawie linii autobusowej, na której nie możnaby zwiększyć częstotliwości zamiast wydłużania brygad - z wyjątkiem być może E-4 właśnie.

Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 sty 2008, 9:25

Chybe nie ma w Warszawie linii autobusowej, na której nie możnaby zwiększyć częstotliwości zamiast wydłużania brygad - z wyjątkiem być może E-4 właśnie.
remedium dla E-4 to tramwaj...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 13 sty 2008, 10:19

Tak z innej beczki: wczoraj Capacity widziany na rondzie Rataje w Poznaniu. Znaczy się jedzie do Warszawy.
15/12/2005-12/7/2019

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 13 sty 2008, 10:20

Premo pisze:Jak to napisano w któreś z gazet takie autobusy są dobre dla krajów III świata. Nie ma co marnować pieniędzy na 20-30 dodatkowych miejsc. W miejsce 10 Mercedesów można kupić kilkanaście zwyczajnych 17-18 metrowców.
Ale MZA woli chyba mercedesy bo przypominam że oni z kierowcami maja problem. ZTM się bedzie cieszył bo wyliczą sobie że podaz miejsc zostanie zachowana, MZA się ucieszy bo mniej kierowców bedzie musiało wystawiać, wszyscy będa happy. :-k

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 13 sty 2008, 16:32

beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
Miałem na myśli zdjecia tego który podobnież stoi w Jankach :) Chociaż biorac pod uwagę ile Merców CapaCity może być teraz w Polsce to chyba ten post:
TLG pisze:Tak z innej beczki: wczoraj Capacity widziany na rondzie Rataje w Poznaniu. Znaczy się jedzie do Warszawy.
zaprzecza temu że on już w Jankach stoi od dwóch dni :) No chyba że się rozmnożyły przez pączkowanie :D
inż. Glonojad pisze:Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 roku :-s
JEŚLI będą używane. 8-(
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 sty 2008, 16:54

KZR pisze:Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 roku
Przypominam o Rozporządzeniu, które nie przewiduje dwuprzegubowców...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 13 sty 2008, 16:56

Mam na mysli ominięcie przepisów UE. Polskie to całkiem inna sprawa :)
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 sty 2008, 17:02

KZR pisze:Mam na mysli ominięcie przepisów UE. Polskie to całkiem inna sprawa :)
Swoją drogą, to mogliby ujednolicić przepisy w całej Unii... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 13 sty 2008, 17:05

Tu pojawia się problem nadrzędności/podrzędności Polskiej Konstytucji i przepisów nad przepisami umijnymi. Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze... #-o
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 sty 2008, 17:09

KZR pisze:Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze...
Owszem, ale ja należę do tych nielicznych zwolenników UE na zasadzie federacji...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 13 sty 2008, 17:12

W Niemczech się to dobrze sprawdza, ale u nich nie ma problemu z wielojęzycznością, tak jakby było w ew Federacji Europejskiej vel Stanach Zjednoczonych Europy ;-)
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 sty 2008, 17:23

KZR pisze:W Niemczech się to dobrze sprawdza, ale u nich nie ma problemu z wielojęzycznością, tak jakby było w ew Federacji Europejskiej vel Stanach Zjednoczonych Europy
Właśnie z powodów różnic (językowych, kulturowych, etc) federacja byłaby najlepsza, bo da się zachować pewnego typu odrębność przy jednolitym prawie... O-)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ