Autobusy testowane w Warszawie
Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 ![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
![Rip :rip:](./images/smilies/rip2.gif)
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie tyle lać, co ZTM zamknął oczy i twierdzi, że tego nie widzi.Filip7370 pisze:Rozłączono je kiedyś bo jak za nim stawał 2-skład to ostatni wagon był poza przystankiem. Widać zaczęli lać na to i są zpowrotem.
[ Dodano: 2008-01-13, 08:58 ]
Na 708 to potrzebne jest zwiększenie częstotliwości a nie dłuższe autobusy.Filip7370 pisze:Piotrek, zgodzisz się że na 708 jak znalazł.
Chybe nie ma w Warszawie linii autobusowej, na której nie możnaby zwiększyć częstotliwości zamiast wydłużania brygad - z wyjątkiem być może E-4 właśnie.
Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale MZA woli chyba mercedesy bo przypominam że oni z kierowcami maja problem. ZTM się bedzie cieszył bo wyliczą sobie że podaz miejsc zostanie zachowana, MZA się ucieszy bo mniej kierowców bedzie musiało wystawiać, wszyscy będa happy.Premo pisze:Jak to napisano w któreś z gazet takie autobusy są dobre dla krajów III świata. Nie ma co marnować pieniędzy na 20-30 dodatkowych miejsc. W miejsce 10 Mercedesów można kupić kilkanaście zwyczajnych 17-18 metrowców.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
Miałem na myśli zdjecia tego który podobnież stoi w Jankachsolaris8315 pisze:http://www.phototrans.eu/2-174624.html
http://www.phototrans.eu/2-175746.html
http://www.phototrans.eu/2-176231.html
Mówisz, masz
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zaprzecza temu że on już w Jankach stoi od dwóch dniTLG pisze:Tak z innej beczki: wczoraj Capacity widziany na rondzie Rataje w Poznaniu. Znaczy się jedzie do Warszawy.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 rokuinż. Glonojad pisze:Natomiast wydłużenie do 25 metrów może rodzić podobne problemy, jak z tramwajami - przystanki autobusowe często są 20 lub 40 metrowe: na pierwszym VanHool się nie zmieści, na drugim - zmieści się sam, bez drugiego przegubowca za nim.
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
JEŚLI będą używane.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Przypominam o Rozporządzeniu, które nie przewiduje dwuprzegubowców...KZR pisze:Ale dwuprzegub może być najprostszą metodą obejścia przepisów UE o długości pojazdu. Chyba że w Warszawie 20metrowce będą używane tylko do 2020 roku
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tu pojawia się problem nadrzędności/podrzędności Polskiej Konstytucji i przepisów nad przepisami umijnymi. Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze... ![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
Owszem, ale ja należę do tych nielicznych zwolenników UE na zasadzie federacji...KZR pisze:Gdyby ktoś spróbował takie ujednolicenie wprowadzić, to moherowa część społeczeństwa by się oburzyła, że ogranicza się suwerenność kraju i narodową tożsamość i co tam jeszcze...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Właśnie z powodów różnic (językowych, kulturowych, etc) federacja byłaby najlepsza, bo da się zachować pewnego typu odrębność przy jednolitym prawie...KZR pisze:W Niemczech się to dobrze sprawdza, ale u nich nie ma problemu z wielojęzycznością, tak jakby było w ew Federacji Europejskiej vel Stanach Zjednoczonych Europy
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43