Zarobki w warszawskiej komunikacji
Młody kierowca za 165 godzin ok 2500zł w tym dodatek efekt. 1100zł. czyli cienko....kukuryk12 pisze:Cześć. Ile zarabiał by nowo przyjęty na zakład kierowca (MZA) i dajmy na to kierowca z 20 letnim stażem, bardzo różnią się ich zarobki? I jak to jest z pracą na nocną zmianę? Wtedy kierowca dostaje jakiś procent więcej podstawowej stawki?
Zaś Stary kierowca za 165 godzin może liczyć na wypłatę ok 3000 - 3200 zależy od wysokości wysługi MZA.
Za prace na nocy dostajesz 20% więcej do godziny nocnej
5280
Było coś takiego, że przewóz osób można było zrobić za unijne pieniądze. Wymogi były fajne: zameldowanie na terenie województwa mazowieckiego, umowa o pracę...). Jak już się dostało do tego upragnionego, jakże darmowego, szkolenia na przewóz osób, trzeba była siedzieć minimum 80% ze wszystkich, 130 godzin wykładów (tak, tak - listy obecności, 'unijne' kontrole). Dodam, że w większości były to nudne wykłady, bo co kogo obchodzi jakiś wał korbowy? (ha, pierwsze wykłady). Potem frajda w postaci jazdy trzema (różnymi) typami wozów na płycie poślizgowej, a na koniec egzamin. I świadectwo.Szeregowy_Równoległy pisze:Niestety, przewóz osób jest absurdalnie drogi. Dalej podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać paręnaście tysięcy złotych, żeby móc jeździć autobusem.
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Źle trafiłeś, ja trafiłem na dobrą ekipę i chodziłem codziennie bo zawsze jakieś zbyty były. Mieliśmy fajnego kolegę z którego zawsze były śmiechy, po kursie na Kleszczową poszedł to go Kopernik nazwaliPawel_ pisze:Było coś takiego, że przewóz osób można było zrobić za unijne pieniądze. Wymogi były fajne: zameldowanie na terenie województwa mazowieckiego, umowa o pracę...). Jak już się dostało do tego upragnionego, jakże darmowego, szkolenia na przewóz osób, trzeba była siedzieć minimum 80% ze wszystkich, 130 godzin wykładów (tak, tak - listy obecności, 'unijne' kontrole). Dodam, że w większości były to nudne wykłady, bo co kogo obchodzi jakiś wał korbowy? (ha, pierwsze wykłady). Potem frajda w postaci jazdy trzema (różnymi) typami wozów na płycie poślizgowej, a na koniec egzamin. I świadectwo.Szeregowy_Równoległy pisze:Niestety, przewóz osób jest absurdalnie drogi. Dalej podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać paręnaście tysięcy złotych, żeby móc jeździć autobusem.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Za godzinę pracy w nocy wychodzi dodatkowo ok. 1,7-1,9 PLN.
@reserved: Prawdopodobnie dlatego, że tu każdy zarabia inaczej. Na niepełny etat dochodzą nadgodziny, poza tym można dostać premię, zaoszczędzić paliwo, pracować w niedziele i święta, w nocy, jeździć przegubem, jeździć jednego dnia rano i popołudniu (bo płacą też za czas pomiędzy zmianą A a B) i jak się to wszystko zbierze, to różnice wychodzą naprawdę kolosalne;)
@reserved: Prawdopodobnie dlatego, że tu każdy zarabia inaczej. Na niepełny etat dochodzą nadgodziny, poza tym można dostać premię, zaoszczędzić paliwo, pracować w niedziele i święta, w nocy, jeździć przegubem, jeździć jednego dnia rano i popołudniu (bo płacą też za czas pomiędzy zmianą A a B) i jak się to wszystko zbierze, to różnice wychodzą naprawdę kolosalne;)
Blank page, a self-imposed curse
Scrawling thoughts... to write for what?
Scrawling thoughts... to write for what?
Tak. Też do takiego wniosku doszedłem. Zresztą tak się domyślam, że tak właśnie jest. Dlatego moje pytania w tym wątku były ogólnikowe. Przymierzam się do takiego kursu i cały czas jeszcze rozważam za i przeciw. Choć póki co więcej jest "za".TeRrahiel pisze:@reserved: Prawdopodobnie dlatego, że tu każdy zarabia inaczej.
Weź tylko pod uwagę, że w obecnych czasach przyjęcie do MZA wcale nie jest niczym oczywistym - nawet po kursie robionym u nich. U innych przewoźników z kolei tak dużo nie zarobisz.reserved pisze:Tak. Też do takiego wniosku doszedłem. Zresztą tak się domyślam, że tak właśnie jest. Dlatego moje pytania w tym wątku były ogólnikowe. Przymierzam się do takiego kursu i cały czas jeszcze rozważam za i przeciw. Choć póki co więcej jest "za".TeRrahiel pisze:@reserved: Prawdopodobnie dlatego, że tu każdy zarabia inaczej.
noidea
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Powiem Wam tak, z zarobkami jest obecnie do dupy, a ma być jeszcze gorzej bo ma się zmienić regulamin wynagrodzeń w MZA.
Przy 168 godzinach, i braku wysługi, można zarobić ok. 2400 zł, a jak się trafi premia kwartalna to troszkę więcej.
Przy 168 godzinach, i braku wysługi, można zarobić ok. 2400 zł, a jak się trafi premia kwartalna to troszkę więcej.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
- Posty: 1378
- Rejestracja: 09 wrz 2011, 18:10
- Lokalizacja: Legionowo