No moim zdaniem, skoro zamiast dwóch pasów w jednym kierunku powstaną 3 to zwiększenie przepustowości jest o 50%.KwZ pisze:Znaczy się od strony Nowego Rembertowa? Niby dlaczego?bazgrus pisze:Będą większe, bo zwiększy się liczba napływających samochodów od strony Marsa
A poza tym i tak zwiększasz przepustowość kilkukrotnie (ja stawiam, że ~3x).
Pamiętaj, że ten zwiększony ruch trafi na jedno rondo (no część jeszcze pójdzie na TS)
Jeśli rzeczywiście zamiast zmniejszyć, zwiększy się czas dojazdu do Centrum to część osób może zrezygnować
Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest organizacja 2 stacji przesiadkowych wokół linii kolejowej otwockiej (okolice wiaduktu przy Czecha) oraz rembertowskiej (właśnie przy Chełmżyńskiej), gdzie podróżni mogli by się po prostu przesiąść w pociąg. Pociąg jedzie 15 minut a nie jak tramwaj 30-40min. do Centrum.
Wpływu korków na samym rondzie nie zminimalizujesz. To jest najsłabszy punkt tego węzła przesiadkowego.KwZ pisze:I minimalizujemy wpływ korków miejskich na podróże zapłowieckie i na odwrót.