Strona 9 z 14

: 25 sty 2012, 14:50
autor: Gdynianin
No jak widać ludzie, którzy nie mieszkają na danych osiedlach lub tam nie podróżują nie widzą zachowań pasażerów. Wtedy dyskusja może trwać wieki i nic się nie osiągnie poza "genialnymi" pomysłami w stylu "Oddzielny przystanek dla 502,514,520 i 525"...

: 25 sty 2012, 14:55
autor: KwZ
Oddzielny przystanek, aby ubić 502 i 514 - przecież to było mówione :-s

: 25 sty 2012, 14:59
autor: Bastian
Gdynianin pisze:Dyskusja tutaj jest "co popsuć" ...
Dyskusja, jak dotąd, nie odbywała się na zasadzie "każdy broni swojej linii".
pawcio pisze:Po za tym gocławska linia na TŁ już była i szybko zdechła.
Wniosek: samodzielne połączenie jest niepotrzebne.

: 25 sty 2012, 15:02
autor: fik
Rosa pisze: Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.

: 25 sty 2012, 15:05
autor: Rosa
fik pisze:
Rosa pisze: Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.

: 25 sty 2012, 15:12
autor: grzegorz
Rosa pisze:No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Raczej kwestia wrażenia. Mało kto lubi stać jak kołek, byle się nie przesiąść. Co nie oznacza, że możliwość przeprowadzania podobnych kombinacji poprawia jakość życia.
A argument ,,Gdynianina'' dotyczy raczej podróżnych z Placu Konstytucji, bo powtorzę: na Waryńskiego trzeba skądś się wziąć. Studenci Politechniki mogą od razu iść na TŁ i wtedy niewiele nadkładają. Podobnie pasażerowie metra. Jedynie pracujący na północ od Nowowiejskiej mają powód by narzekać na łażenie do TŁ. Ci z nowych biurowców - już nie.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |25 Sty 2012|, 2012 15:39 ]
Korekta cytowania.

: 25 sty 2012, 15:13
autor: KwZ
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
Przy częstotliwości co 6 min daje to jakieś 33% :-k

: 25 sty 2012, 15:17
autor: grzegorz
KwZ pisze:
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
Przy częstotliwości co 6 min daje to jakieś 33% :-k
I 66%, że się nie uda. Cóż z tego? A parę lat temu było tylko słabe 182 i takie sobie 158, żadnego buspasa. I wtedy był problem, a nie +/- 2 minuty dziś.

: 25 sty 2012, 15:27
autor: fik
Rosa pisze:Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Jeśli ktoś jest fetyszystą czerwonych numerków, to niewątpliwie.

: 25 sty 2012, 15:40
autor: grzegorz
fik pisze:
Rosa pisze:Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Jeśli ktoś jest fetyszystą czerwonych numerków, to niewątpliwie.
Na założeniu, że czerwony zaraz będzie można się przejechać. Chyba, że ktoś pracuje w Teatrze Współczesnym i na Waryńskiego ma zdecydowanie bliżej. Wtedy - co innego. Jeszcze psychologia: być wyprzedzanym przez 525 - źle; nie widzieć, że gdzieś tam ucieka 182 - lepiej.

: 25 sty 2012, 15:42
autor: Kosiniak
bepe pisze:
Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.
Chyba sobie ktoś tu żarty stroi. Z Łukowskiej na Ostrobramską nie jest daleko? szczególnie z Witolina na "Promenada" no kawałek przecież. Gorszego pomysłu na tym forum nie przeczytałem.

Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".

Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.

502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.

i problem pętli przy metrze rozwiązany ;-)

: 25 sty 2012, 15:51
autor: fik
Kosiniak pisze:Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514.
Oraz niezabieralność na Ochocie.

: 25 sty 2012, 15:55
autor: Bajemba
Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !

: 25 sty 2012, 15:56
autor: grzegorz
Kosiniak pisze: szczególnie z Witolina (...)
Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".
Czyli Ciebie pętla ,,Witolin'' nie dotyczy.
Kosiniak pisze: Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. (...)
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.
Ciekawe, czy w Wesołej też uznaliby zabranie ich wozów ,,na rzecz 514 z Witolina'' za ,,całkiem sensowne'' :kekeke:.
Kosiniak pisze: Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.

502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
To cudowne rozmnożenie wozów było już u ,,Gdynianina'' ze 2 godziny temu.
Bajemba pisze: Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !
:-D

: 25 sty 2012, 15:58
autor: KwZ
Bajemba pisze:Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !
Za kasę, która pozwoliłaby zrobić P+R Marsa i rozwiązać burdel, a nie być prowizorką ](*,)