Moderator: JacekM
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 13 lut 2013, 20:11
jasiu pisze:wydaje mi się, że Głuchołazy mają oficjalnie status postoju technicznego.
Czesi twierdzą, że handlowe, dlaczego miałyby być techniczne?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 13 lut 2013, 23:05
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 13 lut 2013, 23:18
Jakiś kretynizm (*), w każdym razie podobno w praktyce nie ma z tym wsiadaniem i wysiadaniem problemu.
(*) na miarę tego, że w trakcie imprezy do Wielkiego Krtysza nie można było wysiadać z pociągu na terytorium węgierskim.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14827
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 13 lut 2013, 23:57
Też mi się wydaje, że nie powinno być problemu - przecież jest Krzewina Zgorzelecka czy choćby Świnoujście Centrum (to ostatnie co prawda nie ma żadnego punktu styku z polską siecią, no ale jednak)...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 14 lut 2013, 0:02
fik pisze:Jakiś kretynizm (*), w każdym razie podobno w praktyce nie ma z tym wsiadaniem i wysiadaniem problemu.
Miałem podobny problem w Przerowie. Wg Czechów i klapek na dworcu (i chyba rozkładu, co nie szkodziło w sprzedaniu takiej miejscówki) nocny pociąg do Warszawy był tylko dla wysiadających, ale na szczęście w praktyce można było wsiąść.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 14 lut 2013, 8:40
ja napisałem jak jest de iure, nie de facto;) No i w przypadku Krzewiny PLK-a ogłasza nawet rozkład, oczywiście genialny, wg którego pociągi jeżdżą albo do Hagenwerder, albo do Hirschfelde.
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 25 mar 2013, 19:06
Jak wygląda obecnie kwestia wjeżdżania do Polski wagonów "stodół"? Ostało się coś takiego jeszcze gdzieś, czy spełniły się słowa, że od nowego rozkładu te wagony już nie lzia do Polski?
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 25 mar 2013, 19:08
Zakaz i brak ruchu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 25 mar 2013, 20:17
Kojarzysz może w którym miejscu regulaminu PLKi (bo zakładam, że tam to powinienem znaleźć) jest to wpisane?
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 25 mar 2013, 21:04
Na szybko nie widzę, ale to jeszcze nic nie znaczy, może tkwić w jakichś wytycznych opracowania RRJ albo innych warunkach technicznych.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pietia
- Posty: 837
- Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21
Post
autor: pietia » 27 mar 2013, 17:05
Siecool pisze:Jak wygląda obecnie kwestia wjeżdżania do Polski wagonów "stodół"? Ostało się coś takiego jeszcze gdzieś
Do Terespola wjeżdżają, ale to stacja graniczna
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 26 sie 2013, 13:01
Wolfchen pisze:Ale i PR mają kilka pozytywnych nowości. Przede wszystkim wydłużono relację pociągu InterRegio "Łysica", który jeździł z Wrocławia przez Katowice do Kielc na relację do Lublina i Chełma. - Pojawi się też zupełnie nowa propozycja. Będzie to łącznik od "Łysicy", który pojedzie z Kielc przez Staszów w kierunku Przemyśla. To reaktywacja ruchu pasażerskiego na tej linii - zapowiada Robert Zaborski, dyrektor Świętokrzyskiego Zakładu PR.
Całość tu
Co prawda raz w tygodniu, ale zaliczyć trzeba...
Polecam zaliczać w najbliższy weekend.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 28 sie 2013, 20:54
Czyli PR zabrały się za remanent w ofercie. Bardzo słusznie, ten pociąg, jakkolwiek interesujący dla mikoli, nie miał sensu z punktu widzenia handlowego.
Swoją drogą, nie musisz chyba polecać zaliczania w tak subtelny sposób, bo plakaty PLKi dla stacji Staszów nie pozostawiają żadnych złudzeń
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27670
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 28 sie 2013, 22:01
Plakaty PLK to nie jest wiarygodne źródło informacji rozkładowej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories