Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 31 lip 2014, 20:03

Ludzi powinno się stawiać w takich sytuacjach przed faktem dokonanym, bo takie "konsultacje" zwykle do niczego mądrego nie prowadzą. Ci stratni, tamci stratni, ale metro ma być opłacalne przede wszystkim dla miasta - w końcu po to się wydaje na nie grube pieniądze, żeby potem móc wyciąć linie naziemne. Mniej wygodnie? Trudno, nikt nie gwarantuje starego układu.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 lip 2014, 20:16

Dzięki temu na zebraniach dzielnic z ZTM są obecni mieszkańcy oraz część stałych bywalców takich spotkań (między innymi pan od 103, który się przyczepił jak rzep do psiego ogona, apelując o przywrócenie linii 103 na trasę HUTA-DW. WSCHODNI. I argument który podaje jest stały w przypadku każdej zmiany - pasażerowie powtarzają jak mantrę, że linia xxx tyle lat jeździła tą trasą, a ZTM jak zły wilk chce im zrobić na złość i zmienić trasę autobusu, którym ONI jeżdżą.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 31 lip 2014, 20:30

bartoni722 pisze:To pasażerowie 160 też byliby stratni w takim razie. I w ogóle: wszystkiego.
MichałJ pisze:Może nie uruchamiajmy tego metra?
Przekażmy drugą linię Kolejom Mazowieckim, i niech uruchamiają pociągi metra skomunikowane z pociągami kolei przyjeżdżającym na Dworzec Wileński. Myślę że pasażerowie linii wołomińskiej będą jako jedyni wdzięczni za to, że metro poprawiło im dojazd do centrum.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sie 2014, 17:58

Owszem, realizacja spięcia linii radomskiej z wileńską zamiast M2c byłaby ciekawa. Ale nie będzie.

Ktoś ma opłaconą GW? Jest jakiś art na stronie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 sie 2014, 18:33

Nie widzę. Link podaj.

A paywalla obchodzi się guglem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 sie 2014, 5:31

No właśnie teraz nie widzę... Musiało mi coś starego wyskoczyć. Newermajnd.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 07 sie 2014, 23:49

mam nadzieję, że 105 jednak zostawią
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 sie 2014, 17:09

Ja też mam nadzieję, że zostawią - na trasie Daszyniak - OsG.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 08 sie 2014, 17:16

oczywiście miałem na myśli obecną trasę: Powiśle - Os. Górczewska, Metro nie dojedzie w każde miejsce na Powiślu, gdzie obecnie doskonale pracuje 105
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 sie 2014, 17:17

To nie jest potok na przeguby co 4 minuty jadące spod granicy miasta. Ktoś dobrze napisał: na metrze ma się oszczędzać brygady. A na 105 sporo się ugra. Bo jak 105 ma zostać, to zaraz podniesie się lament: czemu nie 160? 512? 718 i inne?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 08 sie 2014, 17:18

Co do Powiśla - a 127? Poza tym Świętokrzyską na pewno coś pojedzie, ale nie wiadomo chyba czy to będzie akurat 105. A 160 na trasie do Centrala ze słabą częstotliwością chyba mogłoby zostać.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 sie 2014, 17:34

ZTM proponował 160 co 20/20/20, co uważam za jeden ze słabszych punktów propozycji. Takie częstotliwości to nie w tym mieście...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 08 sie 2014, 17:52

w zasadzie 160 wystarczy do Dw. Wileńskiego, stamtąd będzie Metro i szereg linii tramwajowych, zatem do Dw. Centralnego ta linia nie jest konieczna nawet przy częstotliwości 20/20/20
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 08 sie 2014, 17:56

O tym się mówiło od początku, ale przecież biedni mieszkańcy nie mogą się przesiadać i wybłagali jakieś durne 260...
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 sie 2014, 19:00

winnux8 pisze:O tym się mówiło od początku, ale przecież biedni mieszkańcy nie mogą się przesiadać i wybłagali jakieś durne 260...
260 to właśnie tylko do Dw. Wileńskiego... :roll:

ODPOWIEDZ