Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
: 01 lip 2022, 22:05
Z tymi potworkami typu 109 i 155 oraz potworem 167 widać wyraźnie, że ta reforma na Woli i Bemowie powinna być połączona z reformą na Wisłostradzie.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
520 jeździło przez Broniewskiego. Na Żeromskiego było 515fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 21:42Pamiętam czasy, gdy przez Żeromskiego jeździła 520. Efekt? Autobusy pojawiały się na przystankach po 2 lub 3. Nie mogły naraz wypuścić pasażerów najczęściej lub wypuszczały, ale komfortowe to nie było (na przykład zatoka przy przystanku Perzyńskiego, kierunek Chomiczówka). Teraz będzie powtórka, tylko zamiast 520 będzie 171, a w kwestii przystanków, niewiele się tam zmieniło przez te lata. Oczywiście, potok z metra wykorzysta każdą linię, ale jeśli będą stada, pierwszy autobus będzie pełny, drugi średnio napełniony, a trzeci zapewne pusty.
A jak Solec stwierdzi, że chce mieć koniecznie tekturowe rury kanalizacyjne, to też całe miasto się zrzuci na przeprowadzenie tego eksperymentu, choć jego wynik będzie z góry znany?pawcio pisze: ↑01 lip 2022, 17:41Chciał Solec mieć koniecznie dojazd i do Bankowego i do Centralnego? To niech się teraz udławi.person pisze: ↑01 lip 2022, 15:36
Niestety tak.
Miasto 15-minutowe to modne ostatnio hasło*.
*https://um.warszawa.pl/waw/strategia/-/ ... 5-minutowe
520 także przez jakiś czas. To już było po wycofaniu 515. Polecam trasbusa i trasę z 2007 roku.5556 pisze: ↑02 lip 2022, 0:01520 jeździło przez Broniewskiego. Na Żeromskiego było 515fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 21:42Pamiętam czasy, gdy przez Żeromskiego jeździła 520. Efekt? Autobusy pojawiały się na przystankach po 2 lub 3. Nie mogły naraz wypuścić pasażerów najczęściej lub wypuszczały, ale komfortowe to nie było (na przykład zatoka przy przystanku Perzyńskiego, kierunek Chomiczówka). Teraz będzie powtórka, tylko zamiast 520 będzie 171, a w kwestii przystanków, niewiele się tam zmieniło przez te lata. Oczywiście, potok z metra wykorzysta każdą linię, ale jeśli będą stada, pierwszy autobus będzie pełny, drugi średnio napełniony, a trzeci zapewne pusty.
Jeśli częstotliwość 249 będzie dotychczasowa to w zasadzie nie mamy o czym rozmawiać bo na jakiej trasie by to nie jeździło to będzie woziło muchy.
Całe 3 tygodnie...fraktal pisze: ↑02 lip 2022, 7:50520 także przez jakiś czas. To już było po wycofaniu 515. Polecam trasbusa i trasę z 2007 roku.
https://www.trasbus.com/liniabus520.htm
Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
Może 155 Torwar - ... - Al. Jerozolimskie - Emilii Plater- Pl. Grzybowski - Królewska - Marszałkowska- Pl. Bankowy- ... Zajezdnia Wola.Georg pisze: ↑01 lip 2022, 18:20Dlaczego akurat do Bankowego? Tylko dlatego, że "zawsze tam jeździł autobus, więc niech zostanie", czy coś poza tym?
I jeszcze pytanie dodatkowe: kiedyś 171 łapało w stronę Torwaru duże opóźnienie przed lewoskrętem na patelni i na Książęcej przed pl. Trzech Krzyży w stronę Centrum. Czy teraz te korki są trochę mniejsze?
Ale przecież skrócenie 154 do Zachodniego to jest jedyną dobra rzecz w tej reformie. Autobus nawet w DS na Pralkę przyjeżdżał po czasie odjazdu. A że przy okazji do reszty popsują 167 to już inna sprawa.patryk148 pisze: ↑02 lip 2022, 13:30Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
523 Górczewska - Lazurowa - STARE BEMOWO
105 Lazurowa - Górczewska - Powstańców śląskich- Radiowa - STARE BEMOWO
154 Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia- Redutowa - Górczewska - Powstańców śląskich - NOWE BEMOWO
Wtedy 167 na Wolę byłoby zbędne.
Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).
Hm, ale gdyby tak tam był działający skręt tramwajowy, który mógłby być wzbudzany tylko przy skręcie…pawcio pisze:Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).
Jedyne zdrowe połączenie „523” jest z Nowego Bemowa na Stare Bemowo przez Metro Bemowo (tylko żeby przesiadki i skręty były dogodne).patryk148 pisze:Też mi się wydaje, że odpaździernika to może tak wyglądać.
523 Górczewska - Lazurowa - STARE BEMOWO
105 Lazurowa - Górczewska - Powstańców śląskich- Radiowa - STARE BEMOWO
154 Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia- Redutowa - Górczewska - Powstańców śląskich - NOWE BEMOWO
Wtedy 167 na Wolę byłoby zbędne.
No jest. Tylko co dalej? Komu z Woli chcesz rozrzucić przesiadki z M1 na Ratuszu? Wolskiej (13+26) czy Obozowej (20+23). I kogo na Pradze pozbawić pojazdu połączenia przez most Ś-D?Łukasz pisze: ↑02 lip 2022, 14:29Hm, ale gdyby tak tam był działający skręt tramwajowy, który mógłby być wzbudzany tylko przy skręcie…pawcio pisze: Ta relacja skrętna na Bankowym to ma sens, szczególnie że przesiadki międzytramwajowe są tam koszmarne. Choć ja proponowałem w to miejsce wysłać 520 (grzebiąc 171 na śmietniku historii).