Strona 81 z 94
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 22:26
autor: drobert
Rondo Radosława po zmianie programu sygnalizacji jest praktycznie puste przez cały dzień. Nie pamiętam kiedy byłem na czwartego a i na trzeciego rzadko się przyjeżdża. 17 jest w szczycie co 4 minuty a więc tak samo jak 1 z tą różnicą, że o ile w przypadku 1 ani Żerań ani Banacha nie potrzebują by ona jeździła co 4 minuty i kursy wariantowe mają sens to w przypadku 17 najwięcej ludzi jedzie na końcówkę trasy. Jeździłem wydłużonym 33 do Woronicza i tłumów nie wiozła a osoby, które jechały szły potem w stronę przystanku w kierunku Służewca. Kolejnym problemem tego rozwiązania było blokowanie 17 przez chcące skręcić w lewo 33.
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 22:34
autor: fraktal
W stronę Woronicza 33 jeździło praktycznie puste, ale to dlatego, że ludzie w większości nie wiedzieli, że jeździ na wydłużonej trasie, więc i tak czekali na 17. W stronę Centrum czasem sporo się ludzi potrafiło uzbierać, zwłaszcza gdy 17stki nie było na horyzoncie.
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 22:35
autor: michael112
Ewentualnie może co drugi kurs 33 do Woronicza? W sumie wolałbym zeby jeździł każdy, ale jeśli brakuje brygad, to może i tak...
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 22:39
autor: Nordyk110
E nie masakrę zrobisz na tym skrzyżowaniu.
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 22:49
autor: drobert
Jak pisałem, 33 do Woronicza to w obecnej sytuacji blokowanie 17 przez lewoskręt 33. Robi nam się kolejna Nowowiejska gdzie tracimy czas by kilka osób więcej siedziało a nie stało w tramwaju. Problemem 17 jest nieregularność bo jeśli trzy brygady jadą jedna za drugą to oznacza, że przez przynajmniej 8 minut nie było tramwaju i nie pomoże tu 33 bo ono też by było gdzieś po drodze zablokowane gdyż połowę trasy jadą tak samo. Inną sprawą jest to, że ludzie sami lubią jechać w tłoku bo wszyscy muszą jechać tym pierwszym i nieważne, że kolejne dwa za nim jadą niemal puste.
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 23:39
autor: fraktal
Dokładnie tak samo było dziś w 1, która jeździła w stadzie po dwa wozy - pierwszy nabity po dach, drugi prawie pusty, że aż można było swobodnie rower przewieźć.
[KM] Górny Mokotów
: 18 paź 2018, 23:52
autor: Bastian
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 0:02
autor: michael112
A co to zmieni z punktu widzenia Wołoskiej?
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 8:09
autor: pawcio
Nie będzie wariantów na linii służewieckiej, więc i regularność się podniesie.
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 9:53
autor: wincenty
Bastian pisze: ↑18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 10:03
autor: Stary Pingwin
Trójki będą miały dwie ekspedycje, a siedemnastki żadnej. Trójki są tak samo podatne na zestadzenie i też blokuje je dycha przy Nowowiejskiej. Jakieś plusy dodatnie zamiany 17 na 33? A może przywrócimy 10 i 12 po starych trasach na Służewiec?
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 11:48
autor: Krzysztof_J
wincenty pisze: ↑19 paź 2018, 9:53
Bastian pisze: ↑18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli
Przede wszystkim nie zmieni to niczego na odcinku Kielecka - Woronicza, bo nadal będzie tam tylko jedna linia, więc byłoby tylko niepotrzebne zamieszanie.
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 11:50
autor: Łukasz
wincenty pisze:Bastian pisze: ↑18 paź 2018, 23:52
Przede wszystkim to 33 na Służewiec (i wtedy się będzie nadawać nawet do podbijania mikroszczytów), a 17 na Kielecką. Ta zamiana nie może dojść do skutku od 2009 roku
No ale słoiki z Tachodwórów stracą bezpośrednie połącznie z miejscem pracy zwanym Mordorem... a skazani na przesiadkę pogubią się w miejskiej dżungli
Słoiki nie wiedzą, że mają bezpośrednie połączenie i i tak na pewno jeżdżą metrem. Zresztą metrem wydaje się szybciej (nie chce mi się sprawdzać).
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 16:27
autor: Nordyk110
A nie można 33 i 17 do Służewca, a Kielecka do wykorzystania tylko w międzyszczycie?
Ile peronów jest na PKP Służewiec?
Jest zbiorczy przed odjazdem?
A Kielecka do przebudowy, pętla awaryjna po zbudowaniu trama na Wilanów.
[KM] Górny Mokotów
: 19 paź 2018, 16:49
autor: Łukasz
Akurat ta pętla szybciej przyda się po otwarciu na Wilanów niż teraz.
3 perony. Przystanek zbiorczy i żeberko po wyjeździe.
Miał być dodatkowy tor dla 31 tak btw oidp.
Tak jak pisałem - najprościej byłoby tam wysłać 18, likwidując nadpodaż na Puławskiej, ale taki skręt w Nowowiejską pewnie jest niemożliwy na stałe.