Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 lis 2011, 1:35

Tylko że z samej 16 nie starczy brygad na wzmocnienie 33 na całej trasie Młociny - Służewiec. Możemy więc wrócić do pomysłu szczytówki do Piasków (też nie starczy, ale mniej) lub M Marymont. Oczywiście cały czas z problemem północnego wlotu Babki.

Powtórzę się, ale dalej proponuję 16 na Annopol. Plusem jest odzyskanie wagonów z dwuskładów z 28, które może sobie jechać na FSO, a co. Minusem - groźba kanibalizacji 1.

Swoją drogą już przy otwieraniu metra do Młocin uważałem, że należy zamienić 17 z 33, bo 2/3 wcześniejszych pasażerów 17 znalazło się w strefie dojścia do niego. Nawet się wtedy wybrałem i wystałem godzinę w szczycie na Słodowcu - 17 przyjeżdżała systematycznie pusta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 11 lis 2011, 2:52

A może dało by rade częściej puścić 17.
17 skrócić do realcji Metro Marymont - Służewiec.
27 wydłużyć do relacji Zajezdnia Żoliborz - Cm. Wolski.
17 zwiększyła by ilość posiadanych brygad na krótszym odcinku. 27 nie zabrała by wszystkich brygad z krótszej 17 i dzieki temu 17 mogła by częsciej jeszcze jeździć.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 lis 2011, 10:15

To, że Marymoncka nie potrzebuje wzmacniania, to jedno, ale czy osłabienie Marymonckiej to nie przesada? Zamiast częstej 17 proponujesz rzadsze i o połowę mniejsze 27.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4926
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 11 lis 2011, 10:25

Szeregowy_Równoległy pisze:To, że Marymoncka nie potrzebuje wzmacniania, to jedno, ale czy osłabienie Marymonckiej to nie przesada? Zamiast częstej 17 proponujesz rzadsze i o połowę mniejsze 27.
Zapomniałeś o 6
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 lis 2011, 10:31

W tej chwili jest 6 i częsta 17. W wersji Bon Joviego byłoby 6 i rzadsze 27. Nie wiem czy gołe 27 to nie byłoby za mało na północ od AWF.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 lis 2011, 10:41

Bon Jovi pisze: Nie na Kole tylko na pętli /dawniej/ Kawęczyńska-Bazylika. Jeśli nie pamiętasz, to została połączona linia 20 z linia 13 i w taki sposób powróciła linia 20, z dalekiej krainy zawieszonych linii.
Chyba na gumowym zestawie kołowym. Myślę, że pamiętam dużo lepiej od Ciebie.

[ Dodano: Pią 11 Lis, 2011 ]
KwZ pisze:Tylko że z samej 16 nie starczy brygad na wzmocnienie 33 na całej trasie Młociny - Służewiec. Możemy więc wrócić do pomysłu szczytówki do Piasków (też nie starczy, ale mniej) lub M Marymont. Oczywiście cały czas z problemem północnego wlotu Babki.

Powtórzę się, ale dalej proponuję 16 na Annopol. Plusem jest odzyskanie wagonów z dwuskładów z 28, które może sobie jechać na FSO, a co. Minusem - groźba kanibalizacji
Ale po co komu 28 na Żeraniu - to byłby dopiero muchowóz.
Z Żerania do Metra jest 18+20 - chodzi o ciąg ALJPII, na który jeździ "od zawsze" (od czasów reformy 516+16) 16.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 lis 2011, 10:51

Bon Jovi pisze:A może dało by rade częściej puścić 17.
17 skrócić do realcji Metro Marymont - Służewiec.
Przypominam, że 17 w przyszłości ma (jeśli się komuś nie odwidzi) jechać na Tarchomin. Moje rozwiązanie wychodzi naprzeciw takiemu stanu rzeczy, twoje powodowałoby kolejną rewolucję...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 11 lis 2011, 11:23

Ale piszesz o wzmacnianiu Marymonckiej, a nikt czegoś takiego nie proponował. Czyli tak, jak napisał MichałJ, nie wiadomo, w czym lepsze 33 na Służewiec od 17 + 16/47 z Metra Marymont. Zwłaszcza że po likwidacji 16-ki nie wystarczy brygad na tak długie 33 co 3-3-4 min, bo rozumiem, że taką właśnie częstotliwość proponujesz (na Nocznickiego i Wólczyńskiej będą jeździć muchy).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 lis 2011, 11:55

Łukasz pisze:Ale po co komu 28 na Żeraniu - to byłby dopiero muchowóz.
Z Żerania do Metra jest 18+20 - chodzi o ciąg ALJPII, na który jeździ "od zawsze" (od czasów reformy 516+16) 16.
Poniekąd jest to spełnienie dogmatów typu FSO-Metro i 3 linie na FSO. Tylko nie wiadomo, czy to potrzebne i konieczne. Poza tym do wyboru masz Zoo, muchy też tam będą.
16 (a wcześniej inne linie) w ciąg JPII z FSO bywały i wcześniej, dużo wcześniej niż 516 (raptem 4 lata), które i tak powinno być związane z 18 teraz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5338
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 lis 2011, 12:10

Szeregowy_Równoległy pisze:W tej chwili jest 6 i częsta 17. W wersji Bon Joviego byłoby 6 i rzadsze 27. Nie wiem czy gołe 27 to nie byłoby za mało na północ od AWF.
A niby dlaczego od AWF-u? Ludzie wysiądą z 17-ki i co będa mieli za ofertę? Jednowagonikowe 6 i 27, które po 10-15 minutach pewnie przyjadą razem? Naprawdę czy w imię wyimaginowanej poprawy na Służewcu trzeba zrobić rozp... w połowie miasta? Powoli idiotyzm zaczyna przebijać idiotyzm. Strach pomyśleć co będzie jak ten "pomysł" się komuś spodoba.

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 lis 2011, 12:42

KwZ pisze: 16 (a wcześniej inne linie) w ciąg JPII z FSO bywały i wcześniej, dużo wcześniej niż 516 (raptem 4 lata), które i tak powinno być związane z 18 teraz.
E tam - przypomina mi się jedynie osiemnastka i 21 (vel 22) na FSO - o czymś istotnym zapomniałem, pomijając 42?
ŁK

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 11 lis 2011, 12:59

Swego czasu i 41 tam bywało ;)
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 lis 2011, 16:10

Łukasz, ale piszesz o dojeździe na Pragę (18/21/22) czy JPII? 8-(
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5338
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 lis 2011, 17:20

Łukasz pisze:E tam - przypomina mi się jedynie osiemnastka i 21 (vel 22) na FSO - o czymś istotnym zapomniałem, pomijając 42?
Chyba 41/21 bis.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 lis 2011, 20:12

osa pisze:Ale piszesz o wzmacnianiu Marymonckiej, a nikt czegoś takiego nie proponował. Czyli tak, jak napisał MichałJ, nie wiadomo, w czym lepsze 33 na Służewiec od 17 + 16/47 z Metra Marymont.
W regularności i w możliwości wstawienia go tam na jeden tor, co w ogóle umożliwia myślenie o czymś takim. 16 się tam nigdzie nie wstawi.
osa pisze:Zwłaszcza że po likwidacji 16-ki nie wystarczy brygad na tak długie 33 co 3-3-4 min
I ze skrócenia silnej 17, przypominam.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ