Strona 81 z 418

: 17 lis 2009, 16:14
autor: NR
Rutin pisze:Ktoś może podac kolejnośc brygad 150?Znaczy między którą jeździ 06 w zm.B.
Z góry dzięki.
zawsze między brygadami 2 i 3

: 17 lis 2009, 18:00
autor: pawcio
Tylko czemu zrozumiał, skoro jest błędne? Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.

: 17 lis 2009, 18:45
autor: BJ
pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?

To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe ;-)

: 17 lis 2009, 19:22
autor: eM
BJ pisze:
pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?

To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe ;-)
Maraton to dodatek dwuzmianowy, że co?!? :|

Przecież maraton to brygada, na której jeździ jeden kierowca (ten sam wyjeżdża i zjeżdża na zakład) i długość czasu pracy jest taka, jak na jednej zmianie na typowej całce (a godziny pracy to z reguły międzyszczyt i jedna pora szczytu) ale w jednym ciągu, a nie z przerwą, jaką mają kierowcy z dodatków, np. nieistniejące już 100/M1 w DŚ, 9:39-17:52 (wydłużenie o jedno kółko, 18:00 ze Starego Miasta, spowodowało ewolucję tego maratonu w zwykłą całkę)...

: 17 lis 2009, 19:33
autor: pawcio
Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.

: 17 lis 2009, 21:09
autor: Lipek
Mam pytanko.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć jakie dodatki popołudniowe ma STALOWA na 516 i podać o której są ich pierwsze popołuduniowe odjazdy z Żerania (dalej już będę wiedział) :)

: 18 lis 2009, 0:38
autor: Łukasz
pawcio pisze:Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.
Ale kiedyś maraton to było właśnie coś co jeździło od np. 9 do 19 - jednym wozem i jednym kierowcą.

Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?

[ Dodano: |18 Lis 2009|, 2009 00:44 ]
bartoni722 pisze:
Walas pisze:Można prosić o rozkład 4/199
4/199 w DP:
Pl.Hallera: 9:08-9:27,11:27-11:57,13:57-14:28,16:29-16:58,18:55-19:29
Rembertów-AON: 10:13-10:39,12:43-13:09,15:14-15:39,17:45-18:09
I to musi z każdej strony stać po pół godziny?

: 18 lis 2009, 10:55
autor: eM
Łukasz pisze:Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?
Niektóre to BWLki łączone z dziennymi (np. 166+N37+N81/243) albo BWLki tylko nocne (N01+N46, nie pamiętam numerów), część zaś to zwykłe nocne całki (na N42 -> 111, 112, 113, 114).

: 18 lis 2009, 20:59
autor: pawcio
Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.

: 18 lis 2009, 21:53
autor: Łukasz
pawcio pisze:
Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.
Na 199 jest w DS pewnie 5 brygad, na 176 są 3. 176 też stoi równe godziny na Pl.Hallera.
Gdyby 199 było BWL ze 176, to jechałoby godzinę do Choszczówki i z powrotem, 15 minut postoju, 45 minut do Rembertowa, niechby i te 30 minut postoju i znowu 45 minut. Łącznie z postojem przed 176: 60+15+45+30+45+15=210 = 7 brygad. Jedna zaoszczędzona.
Niedasie, prawda? A i tak postoje to 60 minut z 210.

: 18 lis 2009, 21:55
autor: pawcio
A 15 minut postoju na tych liniach wystarczy na niwelację opóźnień?

: 18 lis 2009, 21:55
autor: Łukasz
pawcio pisze:A 15 minut postoju na tych liniach wystarczy na niwelację opóźnień?
W DS? 176 jeździ praktycznie co do minuty, 199 raczej 15+30 wystarczy, nie?

: 18 lis 2009, 21:57
autor: pawcio
W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.

: 18 lis 2009, 21:59
autor: Łukasz
pawcio pisze:W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.
A to spoko. Chociaż to 176 na Pl.Hallera w DS... Może ze 135 albo z czymś? Razi strasznie.

: 18 lis 2009, 22:18
autor: Dzulikiewicz
pawcio pisze:W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.
Na Pl. Hallera czas postoju w granicach 4 minut.