Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Właśnie nie. W Sobotę jechałem EW60 o 6:39 z Falenicy. Chociaż zależy co określimy w świetle dnia
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
michciu22 pisze:Czy 11022 jest planowo na stare kible ? Dziś 1739+1798...
Na 19821 do Mińska zamiast AKM/AL dzielnie walczyły 1109+1173.
1173+1109 pognały Bolimkiem (11088/9) do Żyrandola
Dziś tryumfalny powrót EN57 na 91604 (a może się mylę, bo zdradziłem to połączenie na rzecz 51602).
19613 pewnie z tego powodu ogłoszony jako +68 - a może po prostu odwołany i 19615 pojechał o swojej godzinie, poprawcie.
Coś elfy znowu w odwrocie...
19613 pewnie z tego powodu ogłoszony jako +68 - a może po prostu odwołany i 19615 pojechał o swojej godzinie, poprawcie.
Coś elfy znowu w odwrocie...
Rano poc. 91550 (R7) na EW60-001+002. Faktycznie trudno jeszcze powiedzieć, żeby o tej porze było widno
Dzisiaj w nocy na Chopinie będą prowadzone próby wjazdu dwoma Elfami, są to przymiarki do puszczenia podwójnych lotniskowców.
Może być na styk, nie wiem czy 150m długości peronu liczone jest od jego fizycznego początku do fizycznego końca, czy od S1 do końca, czy od kozła oporowego do końca... BO 2x22We to po prostu 150m. Niby za peronem jest z 10m zapasu do sygnalizatora, ale ostatnie drzwi byłyby wtedy też na styk.
Jeśli się nie mylę, to tuż po wykolejeniu S3, kiedy kursowanie S3 zostało zawieszone, jeden obieg przez pół dnia jeździł na 2xEN76. Trwało to bodajże 2-3 dni. Na podwójnym jechał odpowiednik dzisiejszego 98604, coś koło południa rozpinał się w Modlinie i jedna sztuka wracała służbowo na WZS. Gdzieś na forum jest post rufio198 to opisujący, trzeba by poszukać. Koniec czerwca 2013 to był.
Pojadę to przetestuje, zobaczymy jak to wyjdzie.
Mam, tomstak to pisał, nie rufio:
viewtopic.php?f=35&t=66&start=3960
Czyżby w KM mieli krótką pamięć??? Pasażery mają lepszą?
viewtopic.php?f=35&t=66&start=3960
Czyżby w KM mieli krótką pamięć??? Pasażery mają lepszą?
A ponoć puste jeździły, tragedię, marnotrawstwo głoszono...