Strona 82 z 87

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 9:10
autor: ashir
Autobus Czerwon pisze:
23 paź 2020, 8:25
ashir pisze:
23 paź 2020, 8:10
Na Gocławku jest dogodna przesiadka.
Na Gocławku nie ma 26 i połowy 9. Zresztą, w przypadku przesiadki w stronę Wawra, nie trzeba iść przez kładkę?
Akurat w szczycie jest całe 9 z Gocławka. A samą przesiadkę na Wiatracznej z/na pętlę tramwajową uważam za niezłą.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 9:23
autor: fik
Bastian pisze:
23 paź 2020, 1:49
Przypomnę, że ZTM już chyba dwukrotnie próbował zamachu na 521.
Ostatni raz zdaje się w 2008, gdy przez chwilę jeździło po TŁ, nie określiłbym tych prób jako szczególnie intensywne.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 9:28
autor: bartoni722
Były też próby przy cięciach budżetu w 2013r.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 9:40
autor: Łukasz
Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!

Ogólnie jedyna szansa na uśmiercenie jej to chyba puszczenie czegoś jej śladem.

Najlogiczniejsze wydaje się 167 skrócone na Szczęśliwice i wydłużone do Banacha 184.

Ale ta dyskusja już też była.

Btw to czy oni wreszcie nie zakażą skrętów z BW1920 w lewo w Białobrzeską? Przecinka 3 pasów jest mocno średnia. Może to jest droga do zabicia 521!

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 10:01
autor: pawcio
Łukasz pisze:
23 paź 2020, 9:40
Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!
Medycyna zna jeszcze pojęcie uporczywej terapii.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 10:19
autor: KwZ
Łukasz pisze:
23 paź 2020, 9:40
Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!

Ogólnie jedyna szansa na uśmiercenie jej to chyba puszczenie czegoś jej śladem.

Najlogiczniejsze wydaje się 167 skrócone na Szczęśliwice i wydłużone do Banacha 184.

Ale ta dyskusja już też była.
Lepiej jej nie wszczynajmy na nowo, a jeśli już, to w odpowiednim wątku.
Btw to czy oni wreszcie nie zakażą skrętów z BW1920 w lewo w Białobrzeską? Przecinka 3 pasów jest mocno średnia. Może to jest droga do zabicia 521!
A co w tym złego, że 3 pasy (plus piesi)? Działa? Działa. Btw, tam już jest po nowemu chroniona faza lewoskrętu?
Obstawiam, że zmiany to dopiero przy budowie tramwaju tam.
A nawet jeśli, to prędzej 521 pojedzie Opaczewską lub Dickensa niż je ukatrupią.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 10:29
autor: fik
KwZ pisze:
23 paź 2020, 10:19
Lepiej jej nie wszczynajmy na nowo, a jeśli już, to w odpowiednim wątku.
Prościej będzie zmienić nazwę tego wątku na "Komunikacja wszędzie" :kekeke:

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 10:31
autor: KwZ
Przecież już jest :kekeke: - określony jest tylko czas, od kwietnia 2020 do nieograniczonej przyszłości.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 12:19
autor: wincenty
pietia pisze:
16 paź 2020, 20:15
Zrobił się tu niezły OT, ale jeszcze odpowiem. Wydaje mi się, że likwidacja 125 mogła być związana z jakimiś porządkami na Trakcie Królewskim oraz Konwiktorskiej. Pamiętam, że równocześnie ze 125 zlikwidowano też wtedy 193, kierując do Wilanowa 122 (kilka lat później zmienione przez 116). A zarówno 125, jak 193 krańcowały w ostatnich latach istnienia właśnie na Konwiktorskiej.
Tak, było to na fali redukcji liczby linii na Nowym Świecie. Ofiarą padło najpierw 125, potem 114, następnie 112, potem były jescze kombinacje ze 107, aż w końcu te części Mokotowa utraciły bezpośrednie połączenie z TK :(
To tak w ramach kontynuacji wątku "Komunikacja wszędzie". Podoba się :D

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 12:25
autor: Emyl
Może by tam zmienić temat na "Hydepark: Komunikacja wszędzie".

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 15:56
autor: Bastian
fik pisze:
23 paź 2020, 9:23
Bastian pisze:
23 paź 2020, 1:49
Przypomnę, że ZTM już chyba dwukrotnie próbował zamachu na 521.
Ostatni raz zdaje się w 2008, gdy przez chwilę jeździło po TŁ, nie określiłbym tych prób jako szczególnie intensywne.
A czy ja twierdzę, że intensywne? Po porażce przekierowania 521 na stałe na TŁ była stanowcza odgórna niechęć do jakiegokolwiek gmerania przy tej linii.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 16:05
autor: fik
No więc przypominać nie należy, że ZTM coś próbował, tylko że ZTM przestał próbować, bo jest instytucją niezdolną do wypełniania swoich statutowych celów.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 17:01
autor: wincenty
Emyl pisze:
23 paź 2020, 12:25
Może by tam zmienić temat na "Hydepark: Komunikacja wszędzie".
Generalnie jednak intensywność wymiany myśli na tym forum opadła, więc jak już jest aktywny jeden temat, to pojawia się w nim wiele wątków.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 18:23
autor: Glonojad
wincenty pisze:
23 paź 2020, 12:19
pietia pisze:
16 paź 2020, 20:15
Zrobił się tu niezły OT, ale jeszcze odpowiem. Wydaje mi się, że likwidacja 125 mogła być związana z jakimiś porządkami na Trakcie Królewskim oraz Konwiktorskiej. Pamiętam, że równocześnie ze 125 zlikwidowano też wtedy 193, kierując do Wilanowa 122 (kilka lat później zmienione przez 116). A zarówno 125, jak 193 krańcowały w ostatnich latach istnienia właśnie na Konwiktorskiej.
Tak, było to na fali redukcji liczby linii na Nowym Świecie. Ofiarą padło najpierw 125, potem 114, następnie 112, potem były jescze kombinacje ze 107, aż w końcu te części Mokotowa utraciły bezpośrednie połączenie z TK :(
Przy czym frekwencja w pozostałym na Mokotowie (górnym) połączeniu z Traktem, tj. 222, udowadnia, że niestety Mokotów na trakt to chce jeździć tak średnio. Ciekawe, czy tramwaj na Trakt przez Bagatelę czy Szucha też by tak słabo pracował.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 paź 2020, 18:36
autor: Konied Makevski
Ciężko, żeby chciał jeździć mając do dyspozycji linię co 15/20/20.