Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 sie 2018, 18:25

Czasem odnoszę wrażenie, że remont średnicy, jak i dobudowa kolejnych par torów (jako południowa obwodnica kolejowa, czy obok średnicy) to nierealny, nieosiągalny futuryzm. To jest naprawdę straszne, że te inwestycje będą ukończone za jakieś 15 lat, a to bardzo długi okres czasu. Czy my wtedy będziemy w ogóle żyć? Nikomu się nie śpieszy, a występuje masa opóźnień.
Taki tempo prac to marzenie: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... obili.html :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 sie 2018, 19:00

Skończy się unijna kasa, to z rozrzewnieniem będziesz wspominał to, co się dzieje teraz...

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 22 sie 2018, 17:25

Linia obwodowa w Warszawie powróci bez pełnej funkcjonalności
Według rynku kolejowego:
  • Pociągi pojadą 40 km/h zamiast obiecanych 80 km/h (czyli nie zmieni się nic od przebudowy)
  • Na czas budowy Warszawy Powązek od Zachodniej do Gdańskiej będzie czynny tylko jeden tor

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sie 2018, 21:48

Czyli otwieramy żeby otworzyć i nic poza tym... :-s
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 sie 2018, 12:31

Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 sie 2018, 22:38

PLK konsekwentnie robi wszystko, by już nikt nigdy całkowych zamknięc nie wymyślił... Średnicę po 1 torze do 2040 będą dlubac :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 sie 2018, 22:54

Kto to jest u władzy aktualnie i komu podlegają wszystkie spółki PKP? Może po obsadzeniu stanowisk nie starcza pieniędzy na podstawową działalność?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10694
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sie 2018, 8:39

Jeśli chodzi o 447, to też ma być „planowo” 23 września - i tam też planują otwarcie „bez rewelacji, ale i bez wstydu”.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sie 2018, 17:19

plunio7 pisze:
22 sie 2018, 17:25
Linia obwodowa w Warszawie powróci bez pełnej funkcjonalności
Według rynku kolejowego:
  • Pociągi pojadą 40 km/h zamiast obiecanych 80 km/h (czyli nie zmieni się nic od przebudowy)
  • Na czas budowy Warszawy Powązek od Zachodniej do Gdańskiej będzie czynny tylko jeden tor
Spojrzałem na rozkład jesienny - EN76 od Gdańskiej do P8 11,5 minuty. Jak było przed moderną?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 27 sie 2018, 19:18

Rozkład R9 XII'16-III'17:
https://www.mazowieckie.com.pl/sites/de ... 20I%29.pdf
Też jest 11 minut w minutach, sekund na tym od Kolei Mazowieckich nie widać.

Matt Cubis
Posty: 471
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 21 wrz 2018, 16:20

Od poniedziałku, S1 dojedzie i zatrzyma się w Pruszkowie. Część kursów będzie skrócona do Zachodniej.

http://www.skm.warszawa.pl/aktualnosci/ ... a_835.html

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 22 wrz 2018, 20:23

Ciekawe, jak się te wszystkie pociągi zmieszczą w Pruszkowie na jednym torze w obu kierunkach. I jak się tam zmieszczą pasażerowie na peronie zwężonym o ponad połowę...

Łukasz
Posty: 10694
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 wrz 2018, 23:44

osa pisze:Ciekawe, jak się te wszystkie pociągi zmieszczą w Pruszkowie na jednym torze w obu kierunkach. I jak się tam zmieszczą pasażerowie na peronie zwężonym o ponad połowę...
Przecież można otworzyć a za miesiąc zamknąć na 3 miesiące znów.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 wrz 2018, 13:06

Przeleciał mi gdzieś na fejsie artykuł Osowskiego o połączeniu Głównej i Wileńskiej pod Starym Miastem. Miałem omamy, czy PLK to na serio rozważa?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 wrz 2018, 13:59

Trudno powiedzieć. Możliwe, że to jedynie przykrywka dla informacji, która pojawia się w jakichś 2/3 tekstu, że średnica jednak NIE BĘDZIE teraz robiona.

Sama wizja natomiast interesująca, szczególnie pod względem odsunięcia na północ od M2 (i skomunikowania z Arsenałem).

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... sci-i.html
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ