Moderator: Wiliam
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 02 lip 2012, 12:59
No właśnie, piszę o tym cały czas. Przy czym 180 jest na pewnym odcinku jedyną linią.
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10153
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 02 lip 2012, 13:27
pawcio pisze:Ciebie może nie obchodzić. Ale na Muranowie się to musi ze 180 jakoś nie pogryźć.
No to co za problem żeby 111 też kursowało z ludzką częstotliwością?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
pawcio
- Posty: 25437
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 02 lip 2012, 13:29
1. Dwie ludzkie częstotliwości na Muranowie?
2. 111 na Gocławiu po usiekierowieniu 507 to już nie to samo, co kiedyś.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10153
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 02 lip 2012, 13:31
1. Dwie ludzkie częstotliwości na Muranowie?
Ursynów może mieć linie późnym wieczorem co 12 a Muranowowi skąpisz?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
pawcio
- Posty: 25437
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 02 lip 2012, 13:46
Nie przesadziłeś z porównaniem?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10153
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 02 lip 2012, 15:02
No tak, zapomniałem że w Śródmieściu i na Żoliborzu jak się ma 20 minut piechotą do metra to już się jest w strefie dojścia, a na Ursynowie już się nie jest i ma się z rozdzielnika częstą dowozówkę.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
bartoni722
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 02 lip 2012, 15:57
Przecież nawet 111 nie musi mieć rozsądnej częstotliwości, 180 co 15 i 111 co 30 by się nie pogryzło, np.
21:00 07 15 30 37 45... Zamiast czekać 15 minut, będzie w niektórych momentach 7,5, więc i tak lepiej... A Wiertnicza będzie zadowolona.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
michael112
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 04 lip 2012, 17:53
LINK
W tym artykule piszą o zamknięciu ul. Podgrzybków. Niby z powodu budowy kanalizacji, ale pod koniec artykułu pojawia się słowo "remont". Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 05 lip 2012, 9:26
michael112 pisze:LINK
W tym artykule piszą o zamknięciu ul. Podgrzybków. Niby z powodu budowy kanalizacji, ale pod koniec artykułu pojawia się słowo "remont". Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Wątpię, są nadal niewyjaśnione kwestie "legalności" tej drogi...
A remont by się przydał, jechałem tamtędy chyba raz jakiś czas temu, i było bardzo rozjeżdżone.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 05 lip 2012, 19:47
michael112 pisze:Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Zapomnij o tym, wąsko jest i miejscami stromo.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 06 lip 2012, 15:08
Wolfchen pisze:michael112 pisze:Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Zapomnij o tym, wąsko jest i miejscami stromo.
Nie jest chyba tam stromiej niż na Dolnej ostatni podjazd?
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 06 lip 2012, 17:48
Stromiej może i nie jest, ale skręt Podgrzybków-Rzekotki w kier. Ursynowa jest bardzo problematyczny.
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 11 lip 2012, 10:10
BJ pisze:Stromiej może i nie jest, ale skręt Podgrzybków-Rzekotki w kier. Ursynowa jest bardzo problematyczny.
Mówisz o tym miejscu?
http://goo.gl/maps/XJWf
Fakt, Solina mogłaby mieć tam problem, nie mówiąc o autobusie normalnowymiarowym...
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 11 lip 2012, 10:21
Jest miejsce, żeby to skrzyżowanie poszerzyć, gdyby tylko wola polityczna była. Ale cóż - pod hasłem ochrony skarpy autobusów się nie wpuści, osobówki i tak będą jeździć, a wszyscy będą czekać na mityczną Nowokabacką, z której i tak do Starych Kabat zjazdu nie będzie.
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 11 lip 2012, 12:19
Większość problemów komunikacyjnych w tym mieście, które technologicznie są stosunkowo łatwe do rozwiązania, rozbija się o wolę polityczną a ściślej jej brak.