Strona 84 z 113

: 29 wrz 2012, 22:41
autor: Emyl
Glonojad pisze:Na Reducie Ordona zwłaszcza od cholery pociągów lotniskowych staje (choć, swoją drogą, wykorzystanie tych przystanków zerowe nie jest).
A wręcz jest na tyle niezłe, że aż szkoda, że układ torowy nie pozwala na wybudowanie przystanku dla KM/SKM. Z pewnością znalazłoby się sporo chętnych klientów czy pracowników okolicznych centr handlowo-usługowych i biur.

: 29 wrz 2012, 22:42
autor: Łukasz
WKD jest, nie przesadzaj.

: 29 wrz 2012, 22:46
autor: reserved
Fakt, moja pomyłka. Rzeczywiście linia lotniskowa na Reducie Ordona nie staje. Co nie przeczy mojemu zdaniu na temat kolei, tej stacji też bo jest przecież WKD.

: 29 wrz 2012, 22:48
autor: Glonojad
Ja bym jednak w tej dalekiej przyszłości, gdy będzie możliwa sensowna obsługa Piaseczna (co IMHO wymaga co najmniej trzeciego toru, choć linia legionowska pokazuje, że w naszych warunkach i to jest zbyt mało), to bym pokombinował z przełożeniem sześcioczłonów do Piaseczna i dokupieniu czteroczłonów na lotnisko, dopinających się na Służewcu do pociągów z Piaseczna tudzież od nich się odpinających (w przeciwnym zwrocie zwanym kierunkiem).

Jak w Monachium. (-o<

: 29 wrz 2012, 22:50
autor: Glonojad
Tylko nijak nie jest w środku pola. Ja bym tego przykładu nie bronił, no ale jak sobie stryjenka itd...

: 29 wrz 2012, 22:52
autor: Emyl
Łukasz pisze:WKD jest, nie przesadzaj.
Ale z WKD trzeba się więcej przesiadać, niekoniecznie wygodnie, a poza tym dojedzie w kierunku wschodnim tylko do Jana Pawła II, więc ludzie wolą autobusy.

: 29 wrz 2012, 23:32
autor: przewoz
W ogóle jakie przystanki w samej Warszawie są w środku pola, czyli bez dojścia w granicach powiedzmy 200-300 metrów do jakiegokolwiek przystanku komunikacji miejskiej? Chyba że jakoś inaczej "pole" zdefiniujemy.

: 29 wrz 2012, 23:34
autor: przewoz
Ech to odpinanie i dopinanie :) Dobrze, że dziś tego nie ma, bo znając nasze podejście do tematu, to bałagan byłby murowany.
Może i nasza SKM dorośnie w tym czasie, w którym obsługa Piaseczna będzie w miarę sensowna, do standardu w którym 6 wagonów jest akurat, a 4-człony tylko poza szczytem będą mogły jeździć, nawet na WLC.... Chyba jeszcze za wiele mi się marzy ;)

: 29 wrz 2012, 23:44
autor: reserved
Ja definiuję "pole" jako miejsce mało cywilizowane które niezbyt zachęca do przesiadek.

: 29 wrz 2012, 23:54
autor: Emyl
reserved pisze:Ja definiuję "pole" jako miejsce mało cywilizowane które niezbyt zachęca do przesiadek.
No tak bywa, ale to nie jest reguła. Owszem np. Powiśle czy Stadion rzeczywiście niekoniecznie nadają się teraz do przesiadek. Do Stadionu akurat dobudowane zostanie metro, to i reszta komunikacji może częściowo się tam wygnie. Ale na Powiślu to tylko przesiadka na linie jadące i tak tym samym ciągiem jest wygodna (no poza 162, ale tam i tak trzeba leźć kawał po schodach). Bywają też takie miejsca jak wiadukt nad Radzymińską przy Tesco, gdzie dobrze by było wybudować stację i urządzić węzeł, no ale cóż... trudno.

: 30 wrz 2012, 11:25
autor: aaa
rufio198 pisze:Eeeee tam - na Centralnym spokojnie się zmieści. Jeżeli PKP IC będzie dalej robić tak jak teraz, to w 2014 roku będą jeszcze większe dziury niż są obecnie. W obecnym rozkładzie tam by jeszcze spokojnie się zmieściło coś w takcie 30 minutowym
Skoro jest miejsce, to w pierwszej kolejności powinno się wywalić przyśpieszone Skierniewice na dalekobieżną, a do Grodziska stworzyć porządną linię aglomeracyjną. Nie należy na Centralny wywalać części połączeń w kierunku Piaseczna, bo to rozczłonkuje i tak beznadziejną ofertę na dwa dworce.

: 30 wrz 2012, 12:43
autor: przewoz
aaa pisze:powinno się wywalić przyśpieszone Skierniewice
Nie ma żadnego przyspieszonego do Skierc przez podmiejską. Chyba, że proponujesz przyspieszenie Skierc od Warszawy do Grodziska => nie jest to najlepszy pomysł. We Włochach i Ursusie trochę ludzi wsiada zawsze, nie wiem jak dalej.

: 30 wrz 2012, 14:58
autor: mamadoo
Coś trzeba zatem wyrzucić z torów podmiejskich. Pytanie - co?

: 30 wrz 2012, 15:01
autor: Bastian
mamadoo pisze:Coś trzeba zatem wyrzucić z torów podmiejskich. Pytanie - co?
Legionowo z Modlinem oraz Tłuszcz. Oni mogą jechać z innych dworców.

: 30 wrz 2012, 18:13
autor: Blotny
Legionowo z Modlinem jeździ głównie po dalekobieżnych, od grudnia tylko po dalekobieżnych. Pudło :P