KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Tak, tylko sami mieszkańcy nie mają w tej sprawie nic do powiedzenia.Bastian pisze:Targówek woli mieć pięćset linii zewsząd wszędzie, to ma...
195 na Bródno za 127, 118 jakoś częściej, 506 baj baj, 500 z E-3 co 6 minut do Arkadii, bez Starzyńskiego koniecznie, 156 w tym kształcie żałosne, nie wiadomo co z tym fantem, 140 to samo, 202 baj baj, 176 na Bródno, rzadko, może jakieś 376 do tego, dalej, koordynacja?
140+156, może +126, za to 120 częściej... Nie mam pojęcia...
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
To jakieś herezje, uważam, że 522 to bardzo dobra linia i jej istnienie powinno być (jest) niezależne od 131, a widzę, że w tej "edycji" proponowanych zmian ZTM lansuje tezę jednej linii dla jednego ciągu komunikacyjnego z czym ja się nie zgadzam choćby była nie wiem jak zajebista częstotliwośćZTM pisze:131 i 522 pomiędzy przystankiem Spacerowa a pl. Konstytucji, powoduje nierównomierne wykorzystanie tych dwóch linii.
A to już są wolne żarty albo jakiś błądZTM pisze:503 częstotliwość: 15 min. w szczycie
Co do 503. 15 minut popołudniu oraz 12 minut rano wystarczy.TOMEK pisze:To jakieś herezje, uważam, że 522 to bardzo dobra linia i jej istnienie powinno być (jest) niezależne od 131, a widzę, że w tej "edycji" proponowanych zmian ZTM lansuje tezę jednej linii dla jednego ciągu komunikacyjnego z czym ja się nie zgadzam choćby była nie wiem jak zajebista częstotliwośćZTM pisze:131 i 522 pomiędzy przystankiem Spacerowa a pl. Konstytucji, powoduje nierównomierne wykorzystanie tych dwóch linii.A to już są wolne żarty albo jakiś błądZTM pisze:503 częstotliwość: 15 min. w szczycie
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
mi osobiście to nie leży wycofanie 520 z chomiczówki, tą linią naprawde sporo ludzi jeździ w te rejony, to jest naprawde dobre połączenie prawie dwóch krańców warszawy, poza tym jak mam jechać nawet do centrum metrem... a więc ... wsiadam w 121, jade około 5 minut, tam zanim wsiąde do metra mija kolejne 5 minut, do centrum liczmy jakieś 15 minut razem policzcie... 10 + 15 = 25 czyli czas prawie taki sam jak czas przejazdu 520 tylko że jest dodatkowa przesiadka, bez sens... a jeżeli chodzi o wykorzystanie tej linii to wystarczy spojrzeć na szczyt, rano lub popołudniu, poza tym moim zdaniem nie powinni ruszać ani 520 ani 522. Nie pakujmy wszystkich ludzi na siłe do metra !!! Tam i tak jest odpowiednio ciasno