Strona 84 z 84
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 9:22
autor: Flash8222
Kiedyś drukowało numer stacji.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 11:59
autor: Paweł D.
I co jeżeli pasażer przekroczy 75/90 minut ważności biletu? Ma prawo na nim jechać czy nie?
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 12:17
autor: Matt Cubis
Może, jeżeli jedzie ciągle pojazdem, w którym ten bilet skasował i nie dojechał jeszcze do końca trasy.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 12:28
autor: Paweł D.
No właśnie. Więc poprawny numer taborowy ma znaczenie, wbrew temu co wcześniej tu pisano.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 12:31
autor: Matt Cubis
Ale takich podróży powyżej 75 minut to chyba nie ma zbyt wiele.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 17:07
autor: px33
A czytnik nie ściąga numeru pojazdu z karty kanara? Wtedy to jaki to numer jest nieważne, tak długo jak nie zmieni się w trakcie podróży.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 17:40
autor: Paweł D.
A to już pytanie do forumowych kontrolerów. Długie lata było to ręcznie wklepywane.
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 31 sie 2024, 17:51
autor: px33
Z drugiej strony, przejazd jednorazowy dotyczy kursu, który "poprawniej" byłby jednak identyfikowany numerem linii i brygady, teoretycznie pojazd może się w trakcie kursu zmienić. A linia i brygada chyba też są zapisywane na bilecie (i karcie kanara), numer pojazdu nie wnosi tu dodatkowej informacji.
Gdyby ktoś chciał sprawdzać to z całkowitą dokładnością to należałoby też każdorazowo sprawdzać, czy czas odbicia biletu jest późniejszy niż czas dojazdu brygady na postój poprzedzający kurs
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 01 wrz 2024, 0:05
autor: primoż
Paweł D. pisze: ↑31 sie 2024, 11:59
I co jeżeli pasażer przekroczy 75/90 minut ważności biletu? Ma prawo na nim jechać czy nie?
Paweł D. pisze: ↑31 sie 2024, 12:28
No właśnie. Więc poprawny numer taborowy ma znaczenie, wbrew temu co wcześniej tu pisano.
O to mi właśnie chodziło
Matt Cubis pisze: ↑31 sie 2024, 12:31
Ale takich podróży powyżej 75 minut to chyba nie ma zbyt wiele.
Nawet jeśli nie ma wiele, to nie jest to powód, żeby bagatelizować takie sytuacje. Tym bardziej, że sam Organizator zapewnia taką możliwość, nawet jeżeli służy to promilowi podróżnych w układzie komunikacyjnym
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 01 wrz 2024, 14:48
autor: KwZ
Paweł D. pisze: ↑31 sie 2024, 12:28
No właśnie. Więc poprawny numer taborowy ma znaczenie, wbrew temu co wcześniej tu pisano.
I tego braku przesiadki nie można zidentyfikować na podstawie nr linii i brygady?
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 01 wrz 2024, 15:06
autor: Paweł D.
Można. Tylko po co kontroler ma tracić czas na głębsze analizy
Biletomaty w autobusach i tramwajach
: 04 wrz 2024, 16:03
autor: SU89
Autobus Czerwon pisze: ↑30 sie 2024, 12:14
Kierowca przecież i tak przed każdym wyjazdem sprawdza z osobna każdy kasownik, więc jest w stanie to bez problemu wychwycić. Prawda?
A zresztą to w sumie i tak nie ma żadnego większego znaczenia od kiedy nie istnieje coś takiego jak bilet jednorazowy, ważne żeby godzina się zgadzała z rzeczywistością.
Po tym, jak jakiś czas temu wóz z MPP wyjechał na 731 (został zawrócony tuż przed pierwszym kursem z pasażerami) albo jakiś 14xx na Ostrobramskiej już bez kasowników zrobił bodajże dodatek, to już mnie nic nie zdziwi