Wtedy można by skręcić do Wierzbna 188, albo nawet dodatkowo porzeźbić ze 172 i 136.Matt Cubis pisze:228 to przecież powinno być dawno wydłużone na wschód, a nie jakieś ciachanie XD
No ale chyba szybciej wydłużą je na lotnisko niż do metra.
Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
ŁK
Ja to bym widział 228 na Habicha jak już porządną infrastrukturę tam zbudują.
Generalnie w rejonie P7P w przyszłości z pewnością będzie więcej ulic dostosowanych do komunikacji miejskiej. Na Silnikowej to już nawet co najmniej jedna wiata stoi. Tylko póki co problemem jest niewydolne skrzyżowanie Szamoty/Traktorzystów, a nie bardzo jest miejsce żeby zrobić tam rondo. W mpzp jest połączenie ul. Hennela do Traktorzystów i przyszłości chyba tamtędy powinien iść główny ruch, łącznie z komunikacją miejską.
Tylko to już nie KM na Woli się zrobiło Może niepotrzebnie zacząłem to w tym temacie, bo Odolany to formalnie Wola, ale tutaj temat bardziej zahacza o Ursus/Włochy.
Tylko to już nie KM na Woli się zrobiło Może niepotrzebnie zacząłem to w tym temacie, bo Odolany to formalnie Wola, ale tutaj temat bardziej zahacza o Ursus/Włochy.
A gdzie niby napisałem o ciachaniu od wschodu? Czytaj ze zrozumieniem...Matt Cubis pisze: ↑26 lut 2024, 16:24228 to przecież powinno być dawno wydłużone na wschód, a nie jakieś ciachanie XD
No ale chyba szybciej wydłużą je na lotnisko niż do metra.
P.S: Jak zabudują się Szamoty to i takie "nowe" 206 (na Daszynskiego) i 228 (na Wierzbno) byłyby pełne. Ale to wymagać będzie i tak kilku nowych brygad.
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Nigdzie nie napisałem, że chcesz je skrócić od wschodu. Ale skrócenie go do Popularnej jest równie bez sensu, bo powinno obsługiwać okolice P7P.
A ja właśnie uważam odwrotnie. Tam jest miejsce na ogrooomne rondo z wieloma wlotami. I chyba tylko jako takie byłoby w stanie zaradzić obecnej sytuacji.
A, w sensie żeby 4IV też w to włączyć. Niby można, ale to by z kolei utrudniło ruch na wprost 4IV, a jednak największy ruch idzie właśnie w tej relacji.
Tylko pytanie czy w sytuacji gdy ruch na Szamotach się będzie zwiększał dalej chcemy żeby na Al.4IV była "autostrada". Zobacz że od południa i tak samochody do skrętu w lewo blokują dość spory kawałek lewego pasa, powoduje się zamieszanie. Wydaje mi się że to jest idealne miejsce na duże dwupasmowe rondo. Ewentualnie takie turbinowe, że wjeżdżając na nie już wiesz gdzie danym pasem wyjedziesz. Przy tak dużym rozwoju okolicy chyba uspokojenie ruchu na Al. Czerwca wydaje się nieuknione. Traktorzystów i Szamoty to już nie jest lokalna uliczka Ursusa gdzie skręcają tylko nieliczne auta.
No tak, ten lewoskręt też się już korkuje. Jeszcze teoretycznie jest możliwość zrobienia dodatkowej jezdni pod wiaduktem al. 4IV, przed torami, ale trochę nie mam pomysłu jak to wszystko logicznie połączyć.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
4VI, nie 4IV.
Ja się dziwię, że nie puszczono jej górą, z dużym rondem pod spodem.
Ja się dziwię, że nie puszczono jej górą, z dużym rondem pod spodem.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Potem jest przejście pod linią kolejową w nasypie. Może być to wysokościowo niemożliwe.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
MPZP przewiduje ponad dzisiejszy stan obsługę komunikacją publiczną ciągu Taylora od Gierdziejewskiego do torów LK3 i dalej przedłużeniem Zielonej Gęsi do Kadłubka, wraz z nową pętlą między Kadłubka a wiaduktem Gierdziejewskiego (na tyłach osiedla przy Konotopskiej), oraz na Leszczyńskiego między Gierdziejewskiego a Taylora. Trochę dziwi mnie, że wybrano ciąg leżący stosunkowo blisko ulicy obsługiwanej już komunikacyjnie, a nie bardziej w głębi osiedla Herbu Oksza.
A konsekwentnie dołem od Poczty Gdańskiej do Mikowej, pod linią skierniewicką, może rokowałoby lepiej?Solaris U10 pisze: ↑27 lut 2024, 16:03Potem jest przejście pod linią kolejową w nasypie. Może być to wysokościowo niemożliwe.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
No ale przecież nikt nie będzie teraz rozbierał wiaduktu wybudowanego kilkanaście lat temu i mającego się całkiem dobrze.
Mnie chodziło tylko o lokalną jezdnię, tylko pod wiaduktem Al. 4 VI, przed LK1, która pozwoliłaby zastąpić lewoskręt 4IV Traktorzystów/Szamoty. Jasne że na mapie lepiej wygląda wyprostowanie Traktorzystów i przebicie nowego wiaduktu bliżej LK3, ale to bez sensu, bo akurat ruch Świerszcza <-> Traktorzystów zbyt duży nie jest.
Ale tak generalnie najprościej pewnie będzie udrożnić którąś z kolejnych przecznic Traktorzystów (i zrobienie porządnego skrzyżowania ze światłami), a wtedy samą Szamoty można nawet zaślepić.
Kolejna możliwość to połączenie Herbu Oksza/Licencyjnej z przedłużeniem Chrościckiego. Jest tam taki wiadukt pod torami LK3, gdzie kiedyś była bocznica kolejowa a teraz jeżdżą ciężarówki pomiędzy budowami w rejonie P7P a cementownią w rejonie Grodziskiej (w sumie warto aby taki przejazd, gdyby powstał w porządniejszej wersji, był np. tylko autobusowo-pieszo-rowerowy, żeby nie zachęcać za bardzo do zwiększania ruchu samochodowego, teraz jest tam taka brama otwierana dla ciężarówek).
Wydaje mi się, że dopóki tam będzie teren kolejowy to trudno będzie zbudować cokolwiek dopuszczonego do publicznego ruchu. Bardziej realnym rozwiązaniem będzie jedynie połączenie Licencyjnej z Chrościckiego.mb112 pisze: ↑27 lut 2024, 19:42Kolejna możliwość to połączenie Herbu Oksza/Licencyjnej z przedłużeniem Chrościckiego. Jest tam taki wiadukt pod torami LK3, gdzie kiedyś była bocznica kolejowa a teraz jeżdżą ciężarówki pomiędzy budowami w rejonie P7P a cementownią w rejonie Grodziskiej (w sumie warto aby taki przejazd, gdyby powstał w porządniejszej wersji, był np. tylko autobusowo-pieszo-rowerowy, żeby nie zachęcać za bardzo do zwiększania ruchu samochodowego, teraz jest tam taka brama otwierana dla ciężarówek).
No właśnie to by wystarczyło. I to by nie była inwestycja wymagająca jakiś kosmicznych inwestycji, bo sam wiadukt w zasadzie jest. No tylko w tym mieście to nawet takie rzeczy się robi 10 lat...