Moderator: vernalisadonis
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 19 cze 2012, 20:20
W dzień święty się nie odkurza
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
Czotyk
- Posty: 2285
- Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
- Lokalizacja: Warszawa Grochów
Post
autor: Czotyk » 19 cze 2012, 20:22
Domas, ostatnie zdanie - strzał w 10! Popieram.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 7084
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 26 cze 2012, 9:37
Chciałbym ponownie podnieść temat Neoplanów.
Mianowicie warto zwrócić uwagę, że ilość tych nielubianych przez większość N4020 z dostawy 1997-98 w ostatnich latach zmniejszyła się z 42 do 20... Wiem, że teraz jest wielka obława na Ikarusy ale osobiście w okresie letnim chciałbym też jeszcze uwiecznić na warszawskich drogach parę "starych" Neoplanów (szczególnie te jeszcze nieprzemalowane - bodaj 16 sztuk). Może więc warto pomyśleć nad zrobieniem czegoś z tym?
No chyba, że ten dział nie jest dla fotografów tylko dla pisarzy i nabijaczy postów =P
Czy może mam sobie te wozy do poszukiwanych wpisać (wzorem tego, jak kiedyś Desert na PPKM wciągnął wszystkie bizony z R-13)?
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 28 cze 2012, 18:34
Możesz sobie do poszukiwanych dopisać, 16 sztuk plus 2, które masz obecnie to nadal będzie mniej aniżeli obecne maksimum.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2239
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 05 lip 2012, 15:17
Czy wozy
A408,
A608 i
A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 05 lip 2012, 15:42
Jachim pisze:Czy wozy
A408,
A608 i
A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci
Nie, nie powinny. I nie zaczynaj kolejny raz dyskusji na ten temat.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2239
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 06 lip 2012, 7:14
ashir pisze:Jachim pisze:Czy wozy
A408,
A608 i
A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci
Nie, nie powinny. I nie zaczynaj kolejny raz dyskusji na ten temat.
Dobra nie zaczynam, ale dlaczego nie
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 06 lip 2012, 10:35
Bo to są tylko drobnostki, które wyróżniają ten wóz. Poza tym to moderatorzy decydują, który wóz trafia na listę "Rzadkich Okazów", a w tym przypadku są przeciwni. Mam nadzieję, że zrozumiałeś?
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 06 lip 2012, 12:11
ashir pisze:Bo to są tylko drobnostki, które wyróżniają ten wóz.?
No dobra, A153 różni się w podobnym stopniu od innych SU12 jak A608 i A609 od innych Scanii, a jest na liście RO. Jak mówimy "A" to mówmy też "B".
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 06 lip 2012, 12:27
Trochę więcej ma różnic A153 niż np. A408, w którym jedyną różnicą jest minimalnie inny układ siedzeń w stosunku do innym Manów NL223. A609 (i wcześniej A608, a jeszcze wcześniej A507) to ty sobie możesz na siłę podciągnąć do Rzadkich Okazów, jako testera.
Ja decyzje, które Siecool i Kleszczu podjęli w pełni akceptuję i wydają mi się słuszne.
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 06 lip 2012, 17:16
608-ka i 609-ka mają boczne wyświetlacze, mocniejsze silniki, też trochę inny układ siedzeń etc.
-
ashir
- Posty: 27747
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 06 lip 2012, 17:23
A608 ma dokładnie taki sam układ siedzeń, a w A609 jest taka różnica, że tuż za kierowcą są 2 siedzenia (zamiast półtoraka), a przed III drzwiami jest do tyłu półtorak (zamiast 2 siedzeń).
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 16 lip 2012, 17:39
autobusomaniak pisze:A #1299
przestał cały szczyt B/stoi na R-4...
ZEA_R-0 pisze:A miał sobie dwa dni odpoczywać
Czy wypowiedzi w takim stylu można jakoś karać? Człowiek chce sobie spokojnie przejrzeć wypisówki, bo wybiera się na zdjęcia, a spotyka się z falą rozpaczy fanów/wiernych/sprzątaczy/poganiaczy ze świętego #1299..
-
Jelcz_M11
- Posty: 1267
- Rejestracja: 15 paź 2009, 14:04
- Lokalizacja: Saska Kępa
Post
autor: Jelcz_M11 » 16 lip 2012, 17:46
Czyżby?
Z taką chęcią ciągle focisz Ikarusy???
Zakład R-10 Ostrobramska
Linie 117, 146, 147, N22, N72
Wóz 308 - 1985-2010
-
Domas
- (A408 i A451)
- Posty: 7375
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36
Post
autor: Domas » 16 lip 2012, 18:02
Jelcz_M11 pisze:Czyżby?
Z taką chęcią ciągle focisz Ikarusy???
Niektóre są zachowane w bardzo fajnym stanie wizualnym jak i technicznym.