Książka skarg i wniosków

Moderator: vernalisadonis

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 19 cze 2012, 20:20

W dzień święty się nie odkurza O-)
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 19 cze 2012, 20:22

Domas, ostatnie zdanie - strzał w 10! Popieram.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 26 cze 2012, 9:37

Chciałbym ponownie podnieść temat Neoplanów.
Mianowicie warto zwrócić uwagę, że ilość tych nielubianych przez większość N4020 z dostawy 1997-98 w ostatnich latach zmniejszyła się z 42 do 20... Wiem, że teraz jest wielka obława na Ikarusy ale osobiście w okresie letnim chciałbym też jeszcze uwiecznić na warszawskich drogach parę "starych" Neoplanów (szczególnie te jeszcze nieprzemalowane - bodaj 16 sztuk). Może więc warto pomyśleć nad zrobieniem czegoś z tym? No chyba, że ten dział nie jest dla fotografów tylko dla pisarzy i nabijaczy postów =P
Czy może mam sobie te wozy do poszukiwanych wpisać (wzorem tego, jak kiedyś Desert na PPKM wciągnął wszystkie bizony z R-13)? ;]

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 28 cze 2012, 18:34

Możesz sobie do poszukiwanych dopisać, 16 sztuk plus 2, które masz obecnie to nadal będzie mniej aniżeli obecne maksimum.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 lip 2012, 15:17

Czy wozy A408,A608 i A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci :?:

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lip 2012, 15:42

Jachim pisze:Czy wozy A408,A608 i A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci :?:
Nie, nie powinny. I nie zaczynaj kolejny raz dyskusji na ten temat. =;

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2239
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 06 lip 2012, 7:14

ashir pisze:
Jachim pisze:Czy wozy A408,A608 i A609 nie powinny być RO, przecież się różnią od pozostałych swych braci :?:
Nie, nie powinny. I nie zaczynaj kolejny raz dyskusji na ten temat. =;
Dobra nie zaczynam, ale dlaczego nie :?:

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lip 2012, 10:35

Bo to są tylko drobnostki, które wyróżniają ten wóz. Poza tym to moderatorzy decydują, który wóz trafia na listę "Rzadkich Okazów", a w tym przypadku są przeciwni. Mam nadzieję, że zrozumiałeś?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 06 lip 2012, 12:11

ashir pisze:Bo to są tylko drobnostki, które wyróżniają ten wóz.?
No dobra, A153 różni się w podobnym stopniu od innych SU12 jak A608 i A609 od innych Scanii, a jest na liście RO. Jak mówimy "A" to mówmy też "B".

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lip 2012, 12:27

Trochę więcej ma różnic A153 niż np. A408, w którym jedyną różnicą jest minimalnie inny układ siedzeń w stosunku do innym Manów NL223. A609 (i wcześniej A608, a jeszcze wcześniej A507) to ty sobie możesz na siłę podciągnąć do Rzadkich Okazów, jako testera. :razz: Ja decyzje, które Siecool i Kleszczu podjęli w pełni akceptuję i wydają mi się słuszne. ;-)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 06 lip 2012, 17:16

608-ka i 609-ka mają boczne wyświetlacze, mocniejsze silniki, też trochę inny układ siedzeń etc.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lip 2012, 17:23

A608 ma dokładnie taki sam układ siedzeń, a w A609 jest taka różnica, że tuż za kierowcą są 2 siedzenia (zamiast półtoraka), a przed III drzwiami jest do tyłu półtorak (zamiast 2 siedzeń).

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 16 lip 2012, 17:39

autobusomaniak pisze:A #1299 przestał cały szczyt B/stoi na R-4... :neutral:
ZEA_R-0 pisze:A miał sobie dwa dni odpoczywać ;/
Czy wypowiedzi w takim stylu można jakoś karać? Człowiek chce sobie spokojnie przejrzeć wypisówki, bo wybiera się na zdjęcia, a spotyka się z falą rozpaczy fanów/wiernych/sprzątaczy/poganiaczy ze świętego #1299..

Jelcz_M11
Posty: 1267
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:04
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Jelcz_M11 » 16 lip 2012, 17:46

Czyżby?
Z taką chęcią ciągle focisz Ikarusy??? 8-(
Zakład R-10 Ostrobramska
Linie 117, 146, 147, N22, N72
Wóz 308 - 1985-2010 :cry:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 16 lip 2012, 18:02

Jelcz_M11 pisze:Czyżby?
Z taką chęcią ciągle focisz Ikarusy??? 8-(
Niektóre są zachowane w bardzo fajnym stanie wizualnym jak i technicznym. :-"

ODPOWIEDZ