Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Zmniejszono częstotliwość z 60 do 80 minut, żeby jeździła tylko jedna brygada.
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Wszystko dla pasażerów.
A jaka była frekwencja w poprzednich latach w C47? Serio się pytam, bo na Południowym grobów nie mam, więc na ten koniec świata nie jeżdżę 1.11.
Nie zawsze poważne opinie
A kto przygotował schemat komunikacji cmentarnej w tym roku? Zaznaczono tylko wybrane przystanki, nie wiadomo według jakiego klucza.
To ja dla odmiany pochwalę, że w końcu na schemacie pojawiły się 180, 181, 191 i 409. Za to przyczepię się, że mogłoby pojawić się 110
Nie zawsze poważne opinie
409 nie było wcześniej?
Było zaznaczone na końcach trasy i gdzieś po drodze, ale bez kreski na schemacie. Reszta linii standardowych była za to zaznaczona mniejszą czcionką na krańcach przy cmentarzach.
Nie zawsze poważne opinie
Mały raport z komunikacji cmentarnej z miejsca gdzie mam najbliżej - Aleksandrowa
Spory ruch od rana, auta parkują wzdłuż Złotej Jesieni, ale bez grożby zatarasowania ulicy, mimo dużego zagęszczenia aut. Jak co roku weekend przed z podbitą częstotliwością wybranych autobusów, w tym roku się złożyło, że zarówno wczoraj jak i dziś całość obsługi 115 to wozy serii 43xx. Spory ruch przy cmentarzu na Izbickiej - tu oczywście bez grożby blokady ruchu, ale niektóre kursy 161 wyjątkowo naładowane.
Spory ruch od rana, auta parkują wzdłuż Złotej Jesieni, ale bez grożby zatarasowania ulicy, mimo dużego zagęszczenia aut. Jak co roku weekend przed z podbitą częstotliwością wybranych autobusów, w tym roku się złożyło, że zarówno wczoraj jak i dziś całość obsługi 115 to wozy serii 43xx. Spory ruch przy cmentarzu na Izbickiej - tu oczywście bez grożby blokady ruchu, ale niektóre kursy 161 wyjątkowo naładowane.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zapytam z ciekawości. Skąd pomysł, żeby kraniec C09 zrobić pod ZUS? Nie dało się tam przenieść innej, rzadkiej linii? Efekt jest taki, że zalicza wszystkie światłą wokół terminala. Przy trasie ok. 12 minut, 5 minut trwa objazd w zasadzie jednego zespołu. Jeżeli w środę przewidziano kursy co 2-3 minuty, może zrobić się (nie)ciekawie.
To już tylko co 2-3 minuty? Kiedyś C09 1 listopada jeździło co 45 sekund.
Tak mi się napisało 2-3 minuty. Kiedyś były inne czasy
Po co 409 kursuje w taki dzień jak dziś? Poprzednie lata pokazały jasno, że ta linia kursując co 30 minut jest widmem i jedyny sens miała, gdy kursowała co 10 minut również w DP. Wtedy istotnie była duża szansa, że w rozsądnym czasie jakikolwiek autobus przyjedzie. W tym roku jeszcze obcięto jedną brygadę i kursuje tylko 5 maratonów. Te 5 brygad lepiej było przeznaczyć na C09, które dziś nie kursuje, a normalnie kursowało i to nawet co 5 minut. ZTM nic się nie uczy na własnych błędach.
Jest tak od lat - nim powstała Galeria i dodatkowe światła razem z nią
Czyż na tym forum nie ma parcia na dochowanie TRADYCJI?
Jest to najwygodniejsze miejsce dla pasażerów - za pierwszym razem (w 2008 r.) odjazdy były z peronu nr 5, co skutkowało problemami z przejściem (dojściem na perony - z perspektywy pasażerów) i przejazdem/wyjazdem na trasę (z perspektywy kierowcy).Paweł D. pisze: ↑30 paź 2023, 8:01Nie dało się tam przenieść innej, rzadkiej linii? Efekt jest taki, że zalicza wszystkie światłą wokół terminala. Przy trasie ok. 12 minut, 5 minut trwa objazd w zasadzie jednego zespołu. Jeżeli w środę przewidziano kursy co 2-3 minuty, może zrobić się (nie)ciekawie.
Obecnie po wyjściu z metra po prostu idziesz przed siebie.
I te 5 minut straty da się wytrzymać.
Chyba że policzyć 100 osób w każdym kursie razy 5 minut.
Rok straty.
Chyba że policzyć 100 osób w każdym kursie razy 5 minut.
Rok straty.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Do tego opóźnienia w obu kierunkach dochodzą do 20 minut. Czyli zupełnie nie opłaca się czekać.ashir pisze: ↑30 paź 2023, 13:30Po co 409 kursuje w taki dzień jak dziś? Poprzednie lata pokazały jasno, że ta linia kursując co 30 minut jest widmem i jedyny sens miała, gdy kursowała co 10 minut również w DP. Wtedy istotnie była duża szansa, że w rozsądnym czasie jakikolwiek autobus przyjedzie. W tym roku jeszcze obcięto jedną brygadę i kursuje tylko 5 maratonów. Te 5 brygad lepiej było przeznaczyć na C09, które dziś nie kursuje, a normalnie kursowało i to nawet co 5 minut. ZTM nic się nie uczy na własnych błędach.