Strona 85 z 580

: 04 mar 2010, 20:06
autor: przewoz
Dokładnie. Wystarczyło, że jeden Husarz leciał połową mocy i spokojnie jechał...
Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie :)

: 05 mar 2010, 7:15
autor: rufio198
fidzio pisze:
Glonojad pisze:Ciekawe. 13MW nie pozamykało wszystkich podstacji po drodze?
Wcale nie ciekawe, po prostu nie dawali mówiąc po staremu zbyt ostro "po pozycjach". A dzisiaj wspaniały wynalazek spółki PICcccccccccccccccccc ściągany ok godz 15:00 przez EP09
Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.
Jako ciekawostke mozna dodac że ten Husarz miał z boku napis ,,Przejazd inauguracyjny''.
Powinni zmienić na ,,Defekt inauguracyjny'' :D

: 05 mar 2010, 8:45
autor: fidzio
rufio198 pisze: Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.
Może jakaś wymiana na WWO była, dam se ręke uciąć, że na przybyciu mijała mnie 09

: 05 mar 2010, 15:42
autor: kajo
Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie
Podobno standardem jest 98% i dążenie do 100%

: 05 mar 2010, 16:29
autor: przewoz
Zawsze się stara osiągnąć 100%. Ale tego żaden producent tego nie zadeklaruje.

: 05 mar 2010, 17:34
autor: Glonojad
Przecież to jest technicznie niemożliwe, nawet przy pełnej redundancji. To wynika chociażby z rachunku prawdopodobieństwa (owszem, ryzyko tego, że jakiś samolot kiedyś spadnie też z tego wynika).

: 06 mar 2010, 7:48
autor: zofey
Jak się popatrzy na raport TUV to taka jest skuteczność najlepszych samochodów (awaryjność "911" tylko nowej nie przekracza 2%). Jednak jeżeli producenci taboru są w stanie zapewnić 98% to przy polskim-kolejowym szczęściu powinno się od nich tego wymagać.

: 06 mar 2010, 9:33
autor: przewoz
No jasne, tylko producenci liczą przy okazji, ze cała otoczka tego sprzętu (tory, sieć..) oraz konserwacja, kolejne poziomy utrzymania będą spełniać jakieś normy. A jak jest - każdy wie. Ma jechać, to jedzie, nie ważne w jakim stanie. Wtedy ciężko oczekiwać czegokolwiek.

: 10 mar 2010, 13:43
autor: rufio198
SKM połamała patyki i porwała sieć po torze 3S zaraz za Zachodnią. Tak niefartownie że i został zablokowany ruch po torze 4S oraz problem miała Zachodnia z przyjmowaniem pociągów/ wyprawianiem pociągów na/z układ dalekobieżny. Dalekobieżne jakoś jeździły, podmiejskie obracane na WZP/WWO

: 10 mar 2010, 15:55
autor: kebe
Gazeta.pl Warszawa napisała
Awaria na kolei naprawiona. Opóźnienia aż do wieczora
Poważna awaria trakcji przy Dworcu Zachodnim. Pociąg SKM pozrywał siec trakcyjną na trzech torach. Kolej podmiejska nie kursowała, pociągi jeździły tylko po torach dalekobieżnych, czyli omijały przystanki Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota. Kolejarze przyznają, że opóźnienia potrwają do wieczora.
O godz. 11.15 pociąg SKM złamał pantogaf i zerwał sieć trakcyjną nad trzema torami w pobliżu Dworca Zachodniego. - Awaria była dość rozległa. Na torach średnicowych uwięzionych było pięć pociągów. W sumie trzy tory są wyłączone z ruchu - mówi Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Pociągi pomiędzy Dworcem Wschodnim a Zachodnim nie zatrzymują się na stacjach Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota.

Na miejsce awarii wysłano dwa pociągu techniczne, których ekipy najpierw udrożniły Linię Średnicową dla pociągów podmiejskich. Ruch przywrócono ok. godz. 14. Jan Telecki przyznaje jednak, że pociągi w obu kierunkach mogą być opóźnione aż do wieczora.
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.

: 10 mar 2010, 20:14
autor: rufio198
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice

: 10 mar 2010, 20:46
autor: marcin89
rufio198 pisze:
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^

: 10 mar 2010, 20:57
autor: rufio198
Domyślam się co mogę przeczytać, więc wole sobie odpuścić. Lepiej sie nie denerwować na noc O-)

: 10 mar 2010, 21:27
autor: kebe
marcin89 pisze:
rufio198 pisze: Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^
Zasadniczo nic nowego artykuł ŻW nie wnosi, poza tym, że pokazują trójmiejskiego szrota. Nawet nie napisali bzdur...

: 10 mar 2010, 22:07
autor: Bernard
O 18 na klapkach na wschodnim wyświetlał się jeszcze Mińsk 17:26. O której był faktycznie nie wiem. Za to po 18 w Rembertowie przy peronie w kierunku Wesołej stał zepsuty kibel. Ruch w obu kierunkach po przeciwnym torze. W związku z tym pociągi miały dłuższe przestoje przed Rembertowem.