Nie jeździła.ashir pisze:Albo też Kleszczowa jeździła w zastępstwie za Woronicza na 414.
Rozdysponowanie taboru
Pojawiły się plotki, że SM18 trafia na Kleszczową. Jeśli tak, to dobrym pomysłem IMHO byłoby przerzucić tam wszystkie Solbusy SM10 i SM12 w zamian za SU10 i SU12 (65 sztuk za 65 sztuk). Wówczas Woronicza byłaby w całości Solarisowa, a wszystkie Solbusy byłyby na Kleszczowej.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
To nie plotka. Wiadomo o tym już od dawna. Wiadomo też jakie nr taborowe będą miały.kocur pisze:Pojawiły się plotki, że SM18 trafia na Kleszczową. Jeśli tak, to dobrym pomysłem IMHO byłoby przerzucić tam wszystkie Solbusy SM10 i SM12 w zamian za SU10 i SU12 (65 sztuk za 65 sztuk). Wówczas Woronicza byłaby w całości Solarisowa, a wszystkie Solbusy byłyby na Kleszczowej.
To może podzielisz się z nami tą informacją?
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
I bardzo dobrze, na każdej zajezdni po 150-200 przegubów - a Kleszczowa tylko 60 Conecto, nie licząc tych kilku SU18 co ostatnio przyszły. Już teraz nie wiedzą gdzie puścić przeguby ze względu na to że jest ich za mało - i są takie kwiatki jak 187 na 15 metrowcach, gdzie już na trzecim przystanku problemem jest wejść w Ursusie. Wszystko teraz nim jeździ jak 517 skrócili.
Zasadniczo masz rację. Mam tylko dwie uwagi:Michalk001 pisze:I bardzo dobrze, na każdej zajezdni po 150-200 przegubów - a Kleszczowa tylko 60 Conecto, nie licząc tych kilku SU18 co ostatnio przyszły.
1. Skoro Kleszczowa dostanie przegubowe Solbusy, to powinna zabrać wszystkie powstałe autobusy tej marki. A oddać Solarisy na inne zajezdnie;
2. Każdy tabor jaki trafił na tę zajezdnię był obiektem narzekań dla pracujących tam osób. Choćby ostatnio było tak z SU10 (gdzie lamentowano jakie to złe autobusy bo ledwo przyjechały, a już stały unieruchomione), czy z Mercedesami Conecto gdzie narzekano na psującą się informację pasażerską oraz kłopoty z wadliwą skrzynią biegów. Ta zajezdnia ma pecha, albo takie zaplecze techniczno-pracownicze, bo czego nie dostaną to zaczyna się fala narzekań. I pewnie z tymi Solbusami będzie identycznie. Jak znam życie to dwa dni po odbiorze 70% Solbusów będzie stało unieruchomionych dla zajezdni, a na forum będą wylewane nowe żale pracowników z Kleszczowej jakie to ich nieszczęście spotkało .
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Wręcz przeciwnie, skoro ZTM za nich o tym decyduje.Michalk001 pisze:Już teraz nie wiedzą gdzie puścić przeguby ze względu na to że jest ich za mało.
Zakres Woroniczańskich przegubów lewarków 280 ma być kontynuowany .Domas pisze:To może podzielisz się z nami tą informacją?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 4328
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To już chyba lepiej SM18 na Woronicza i przerzucić tyle samo przegubowych Solarisów na Kleszczową...
Gdyby Woronicza dostała przegubowe Solbusy, a oddała SU18 (począwszy od tych najnowszych) na Kleszczową to byłoby najbardziej logiczne. Ale w MZA logika nie obowiązuje.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Poczekacie się dowiecie kolejne zaskakujące nie których przerzuty się szykują.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Bardziej pasowałby do nich zakres 7xxx.beni pisze:Zakres Woroniczańskich przegubów lewarków 280 ma być kontynuowany .Domas pisze:To może podzielisz się z nami tą informacją?
Od dawna i tak w systemach informatycznych i ewidencyjnych MZA widnieje jeszcze jeden zapis numerów taborowych niż jest na autobusie i w sumie on jest spójniejszy szkoda że nie ma go naniesionego na tabor tylko pozostały stare numeracje na taborze:
1200 - SM12 z 2012 numer inwentarzowy to 12201 gdzie:
1 to oddział
2 to typ taboru SM12 lub SU12 ten tabor ma przypisaną dwójkę
2 rok prod.
01 numer kolejny.
Przy zmianach zajezdni tylko pierwsza cyfra się zmienia reszta bez zmian.
1200 - SM12 z 2012 numer inwentarzowy to 12201 gdzie:
1 to oddział
2 to typ taboru SM12 lub SU12 ten tabor ma przypisaną dwójkę
2 rok prod.
01 numer kolejny.
Przy zmianach zajezdni tylko pierwsza cyfra się zmienia reszta bez zmian.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A w przypadku zwykłego czterocyfrowego numeru to się w ogóle nic nie zmienia, bo i po co.beni pisze:Przy zmianach zajezdni tylko pierwsza cyfra się zmienia reszta bez zmian.
Dla ciebie po co ale dla działu eksploataci ma znaczenie numer inwentarzowy. Były przypadki że części do danego autobusu wędrowały nie na ten zakład co trzeba.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.