Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 wrz 2012, 15:08

A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Były (712) i są (715) linie podmiejskie "z Warszawy do Warszawy".
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 wrz 2012, 15:15

Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...

Konstancin też dopłaca do 139?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 wrz 2012, 15:40

Wiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Liczba kursów ;)
MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 wrz 2012, 17:03

Przez chwilę myślałem że częstotliwość obu linii jest bardziej zbliżona. #-o
Obrazek

bartoni722
Posty: 12144
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 13 wrz 2012, 22:19

pawcio pisze:
Piottr pisze:A czy pomiędzy pętlą 164 a pętlą 725 nie jest za wąsko na autobus? Ja tam jechałem parę razy samochodem, i jednak wąsko jest i ostre zakręty na skrzyżowaniach.
Jak była raz zamknięta ul. Rosochata, to 164 do Kępy Okrzeskiej tamtędy dojeżdżało. Co mnie swoją drogą zdziwiło.
725. Jakieś foty wstawiła Magda na Przegubowca, nie było tak tragicznie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 wrz 2012, 7:15

Nie, zupełnie. Czysta przyjemność w skręcaniu w prawo z płotem zasłaniającym widoczność, gdzie Solina(!) musiała zabrać lewe pasy tak przed i za skrętem wychodząc centralnie na czołówkę (sam widziałem).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 14 wrz 2012, 10:09

Wiliam pisze: A jakby połączyć 164 i 725 w 725
Nie zapominaj,że Wilanów się rozwija.Przybywa nowych mieszkań,domów jednorodzinnych.
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 14 wrz 2012, 10:20

Wolfchen pisze:
Wiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Liczba kursów ;)
MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.
To da się rozwiązać. Można puścić 725 na trasie Stare Kabaty - Kepy - Wilanów z częstotliwością raz na godzinę i 164 na obecnej trasie z podobną częstotliwością. Co prawda spadłaby częstotliwość 164 na odcinku na północ od Wilanowa, ale nie sądzę, aby miała ona decydujące znaczenie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 wrz 2012, 10:30

Nawet dałoby radę przy obecnej liczbie brygad (na 164 i 725 łącznie) wydłużyć co drugi kurs z Kępy Zawadowskiej do Starych Kabat.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 wrz 2012, 11:12

Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty. Trochę osób zyskałoby ciekawe połączenie, a problem z podjazdami czegokolwiek do Starych Kabat byłby rozwiązany.
noidea

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 14 wrz 2012, 11:18

Z tym że na odcinek Stare Kabaty-os.Kabaty najodpowiedniejsze byłoby chyba Veturilo w wersji "góral". Trochę czarno widzę wymijanie się tam czegokolwiek ponad gabaryty osobówki.
Popatrz, jaka franca!

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 wrz 2012, 11:55

drapka pisze:Z tym że na odcinek Stare Kabaty-os.Kabaty najodpowiedniejsze byłoby chyba Veturilo w wersji "góral". Trochę czarno widzę wymijanie się tam czegokolwiek ponad gabaryty osobówki.
Jest ciasno, ale nie przesadzajmy. Naprawdę widziałem komunikację w nieporównywalnie bardziej ciasnych miejscach, opartą właśnie o przerośnięte osobówki - ~15-osobowe konstrukcje. Skoro krótki Ikarus na upartego daje radę tamtędy przejechać (a daje), to mały dostawczak zrobiłby to bez większego problemu.
noidea

draco
Posty: 90
Rejestracja: 22 sie 2011, 14:06
Lokalizacja: Uniwersytet Warszawski

Post autor: draco » 14 wrz 2012, 11:59

Adam G. pisze:Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty. Trochę osób zyskałoby ciekawe połączenie, a problem z podjazdami czegokolwiek do Starych Kabat byłby rozwiązany.
Możliwe jest jeszcze inne rozwiązanie - puścić cokolwiek trasą Relaksowa - Kabacka - Zaruby i darować sobie podjazdy ul. Gąsek.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 14 wrz 2012, 12:12

Adam G. pisze:Jest ciasno, ale nie przesadzajmy.
Sam wąwóz to jeszcze ujdzie, ale tam są dosyć nieprzyjemne zakręty, na których nie obejdzie się bez ich ścinania w jedną lub mocnego wypuszczania się przodem na przeciwny pas w drugą stronę przy kiepskiej widoczności. Plus dramat na nawierzchni przy górnym końcu podjazdu. Aczkolwiek relacja, nie powiem, ciekawa.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 14 wrz 2012, 14:59

Ja zaś bym widział 725 Kępa Okrzewska - Stare Kabaty, z różnymi przesiadkami w Powsinie. Zresztą ZTCW najważniejszym zadaniem linii 725 jest dowóz dzieci do szkoły w Powsinie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ