Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
Liczba kursówWiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
725. Jakieś foty wstawiła Magda na Przegubowca, nie było tak tragicznie.pawcio pisze:Jak była raz zamknięta ul. Rosochata, to 164 do Kępy Okrzeskiej tamtędy dojeżdżało. Co mnie swoją drogą zdziwiło.Piottr pisze:A czy pomiędzy pętlą 164 a pętlą 725 nie jest za wąsko na autobus? Ja tam jechałem parę razy samochodem, i jednak wąsko jest i ostre zakręty na skrzyżowaniach.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Nie, zupełnie. Czysta przyjemność w skręcaniu w prawo z płotem zasłaniającym widoczność, gdzie Solina(!) musiała zabrać lewe pasy tak przed i za skrętem wychodząc centralnie na czołówkę (sam widziałem).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To da się rozwiązać. Można puścić 725 na trasie Stare Kabaty - Kepy - Wilanów z częstotliwością raz na godzinę i 164 na obecnej trasie z podobną częstotliwością. Co prawda spadłaby częstotliwość 164 na odcinku na północ od Wilanowa, ale nie sądzę, aby miała ona decydujące znaczenie.Wolfchen pisze:Liczba kursówWiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
Jest ciasno, ale nie przesadzajmy. Naprawdę widziałem komunikację w nieporównywalnie bardziej ciasnych miejscach, opartą właśnie o przerośnięte osobówki - ~15-osobowe konstrukcje. Skoro krótki Ikarus na upartego daje radę tamtędy przejechać (a daje), to mały dostawczak zrobiłby to bez większego problemu.drapka pisze:Z tym że na odcinek Stare Kabaty-os.Kabaty najodpowiedniejsze byłoby chyba Veturilo w wersji "góral". Trochę czarno widzę wymijanie się tam czegokolwiek ponad gabaryty osobówki.
noidea
Możliwe jest jeszcze inne rozwiązanie - puścić cokolwiek trasą Relaksowa - Kabacka - Zaruby i darować sobie podjazdy ul. Gąsek.Adam G. pisze:Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty. Trochę osób zyskałoby ciekawe połączenie, a problem z podjazdami czegokolwiek do Starych Kabat byłby rozwiązany.
Sam wąwóz to jeszcze ujdzie, ale tam są dosyć nieprzyjemne zakręty, na których nie obejdzie się bez ich ścinania w jedną lub mocnego wypuszczania się przodem na przeciwny pas w drugą stronę przy kiepskiej widoczności. Plus dramat na nawierzchni przy górnym końcu podjazdu. Aczkolwiek relacja, nie powiem, ciekawa.Adam G. pisze:Jest ciasno, ale nie przesadzajmy.
Popatrz, jaka franca!
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec