Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Jakie 20 minut? Opóźnienia wynoszą nawet 2 godziny. Standard na tej linii. Ale Pani Strzegowska i jej podwładni mają to gdzieś.
A jakie opóźnienia na 110 i 250? Bo tam ponoć jest ciekawie na Trenów i Estrady.
W niedzielę po 3-4h opóźnień, wczoraj mniej więcej kółko-dwa straty.
A jak policzyć wszystkie opóźnienia od 2008 r., to wychodzi nawet wiek straty.
#StatystykaUczyBawiWzrusza
Jeśli jest problem z sygnalizacją, to sygnalizacja jest problemem, a nie miejsce startu. Obecne naprawdę jest najwygodniejsze z punktu widzenia pasażera.
A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek
Przez Hutę to może i sci-fi, ale zrobić jezdnię na wprost od ronda (na przedłużeniu Kasprowicza), umożliwiającą prostszy wjazd na pętlę, to by się dało bez jakiś kosmicznych technologii. Trzeba by pewnie tylko zlikwidować fragment tego szklanego daszku (pod tym głównym naziemnym łącznikiem to jezdnia się mieści i tak), przesunąć jeden słup od trakcji tramwajowej, zlikwidować trawniki, poprzesuwać stojaki rowerowe itp., chyba warto, bo naprawdę by się na każdym kursie jadącym z Kasprowicza lub Nocznickiego oszczędzało przynajmniej po parę minut przy wjeździe na pętlę.A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Dobrze rozumiem, że chcesz przeciąć węzeł jezdnią na pół, tak żeby przy przesiadce metro <-> tramwaj jeszcze móc być potrąconym przez autobus?
Dawno temu był przetarg ZTM na usprawnienie węzła Młociny, ale nie wiem czy po rozstrzygnięciu coś dalej z tego wynikało.
Dawno temu był przetarg ZTM na usprawnienie węzła Młociny, ale nie wiem czy po rozstrzygnięciu coś dalej z tego wynikało.
Niedasie nic zrobić bo za 30+2 lat będzie Trasa Mostu Północnego.
Natomiast gdyby miałyby w mieście jakieś inne priorytety to na środku Kasprowicza już nawet asfalt jest.
Natomiast gdyby miałyby w mieście jakieś inne priorytety to na środku Kasprowicza już nawet asfalt jest.
Jak nie zostawisz rezerwy, to będzie że „było wiadomo, że będzie trasa mostu Północnego, a nie zostawili”.
ŁK
I wszystko to dla jednego-trzech dni w roku, tak?mb112 pisze: ↑31 paź 2023, 11:39Przez Hutę to może i sci-fi, ale zrobić jezdnię na wprost od ronda (na przedłużeniu Kasprowicza), umożliwiającą prostszy wjazd na pętlę, to by się dało bez jakiś kosmicznych technologii. Trzeba by pewnie tylko zlikwidować fragment tego szklanego daszku (pod tym głównym naziemnym łącznikiem to jezdnia się mieści i tak), przesunąć jeden słup od trakcji tramwajowej, zlikwidować trawniki, poprzesuwać stojaki rowerowe itp., chyba warto, bo naprawdę by się na każdym kursie jadącym z Kasprowicza lub Nocznickiego oszczędzało przynajmniej po parę minut przy wjeździe na pętlę.A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek
No tak, z autobusem przez przesiadkę tramwaj <-> metro byłoby najprościej, chociaż faktycznie 'rozcinanie' tej przesiadki to pewna wada, ale skoro to by była jezdnia tylko dla autobusów, to może nie byłby duży problem. Inna możliwość to przerobienie wyjazdu z pętli (po drugiej stronie wyjścia z metra) na dwukierunkowy, tylko wtedy kawałek tej jezdni wjazdowej musiałby iść jakoś tak na ukos od ronda przez kawałek tego placyku gdzie teraz stoją rowery miejskie. No i wtedy raczej nie dałoby się zawrócić tak, żeby z tej jezdni wjechać na pierwszy peron, no ale na nim mogą być tylko autobusy jadące od strony mostu. Samemu przedłużeniu TMP to by raczej nie przeszkadzało, bo on będzie jako przedłużenie obecnych jezdni, czy to z wiaduktem górą czy bez.
Nie. Jedyna możliwość (a raczej konieczność), to gruntowna przebudowa Młocin. Wszystko inne to para w gwizdek i półśrodki.
Byłeś kiedykolwiek na Młocinach w szczycie i widziałeś, czemu linia 2 korzysta z przystanku 28?
Ale co mają tramwaje do tego, przecież dla tramwajów by zostało wszystko jak jest, a dla autobusów byłoby prościej.
Nawet gruntowną przebudową nie zmieni się miejsca wyjścia z metra, moim zdaniem dodatkowa jezdnia wjazdowa by pomogła, ale ok, dojścia do tramwajów z metra nie ma co utrudniać, więc faktycznie lepiej żeby była po południowo-zachodniej stronie wyjścia z metra.
Nawet gruntowną przebudową nie zmieni się miejsca wyjścia z metra, moim zdaniem dodatkowa jezdnia wjazdowa by pomogła, ale ok, dojścia do tramwajów z metra nie ma co utrudniać, więc faktycznie lepiej żeby była po południowo-zachodniej stronie wyjścia z metra.
A jakby C09 zabierało pasażerów z przystanku Metro Młociny 04, tak jak 181 i C56?