Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 paź 2023, 16:57

Jakie 20 minut? Opóźnienia wynoszą nawet 2 godziny. Standard na tej linii. Ale Pani Strzegowska i jej podwładni mają to gdzieś. 8-(

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 31 paź 2023, 8:07

A jakie opóźnienia na 110 i 250? Bo tam ponoć jest ciekawie na Trenów i Estrady.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 31 paź 2023, 9:28

karmat pisze:
31 paź 2023, 8:07
A jakie opóźnienia na 110 i 250? Bo tam ponoć jest ciekawie na Trenów i Estrady.
W niedzielę po 3-4h opóźnień, wczoraj mniej więcej kółko-dwa straty.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8378
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 paź 2023, 10:39

Nordyk110 pisze:
30 paź 2023, 14:59
Chyba że policzyć 100 osób w każdym kursie razy 5 minut.
Rok straty.
A jak policzyć wszystkie opóźnienia od 2008 r., to wychodzi nawet wiek straty.
#StatystykaUczyBawiWzrusza
Jeśli jest problem z sygnalizacją, to sygnalizacja jest problemem, a nie miejsce startu. Obecne naprawdę jest najwygodniejsze z punktu widzenia pasażera.
A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek ;)

mb112
Posty: 970
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 paź 2023, 11:39

A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek ;)
Przez Hutę to może i sci-fi, ale zrobić jezdnię na wprost od ronda (na przedłużeniu Kasprowicza), umożliwiającą prostszy wjazd na pętlę, to by się dało bez jakiś kosmicznych technologii. Trzeba by pewnie tylko zlikwidować fragment tego szklanego daszku (pod tym głównym naziemnym łącznikiem to jezdnia się mieści i tak), przesunąć jeden słup od trakcji tramwajowej, zlikwidować trawniki, poprzesuwać stojaki rowerowe itp., chyba warto, bo naprawdę by się na każdym kursie jadącym z Kasprowicza lub Nocznickiego oszczędzało przynajmniej po parę minut przy wjeździe na pętlę.

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 31 paź 2023, 11:45

Dobrze rozumiem, że chcesz przeciąć węzeł jezdnią na pół, tak żeby przy przesiadce metro <-> tramwaj jeszcze móc być potrąconym przez autobus?

Dawno temu był przetarg ZTM na usprawnienie węzła Młociny, ale nie wiem czy po rozstrzygnięciu coś dalej z tego wynikało.

BrdzJkb
Posty: 199
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 31 paź 2023, 11:48

Niedasie nic zrobić bo za 30+2 lat będzie Trasa Mostu Północnego.

Natomiast gdyby miałyby w mieście jakieś inne priorytety to na środku Kasprowicza już nawet asfalt jest.

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 paź 2023, 12:23

Jak nie zostawisz rezerwy, to będzie że „było wiadomo, że będzie trasa mostu Północnego, a nie zostawili”.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8378
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 paź 2023, 12:41

mb112 pisze:
31 paź 2023, 11:39
A jeszcze wygodniej byłoby, gdyby autobusy mogły jechać na wprost przez Hutę, ale sci-fi to nie ten wątek ;)
Przez Hutę to może i sci-fi, ale zrobić jezdnię na wprost od ronda (na przedłużeniu Kasprowicza), umożliwiającą prostszy wjazd na pętlę, to by się dało bez jakiś kosmicznych technologii. Trzeba by pewnie tylko zlikwidować fragment tego szklanego daszku (pod tym głównym naziemnym łącznikiem to jezdnia się mieści i tak), przesunąć jeden słup od trakcji tramwajowej, zlikwidować trawniki, poprzesuwać stojaki rowerowe itp., chyba warto, bo naprawdę by się na każdym kursie jadącym z Kasprowicza lub Nocznickiego oszczędzało przynajmniej po parę minut przy wjeździe na pętlę.
I wszystko to dla jednego-trzech dni w roku, tak? :-)

mb112
Posty: 970
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 paź 2023, 12:49

No tak, z autobusem przez przesiadkę tramwaj <-> metro byłoby najprościej, chociaż faktycznie 'rozcinanie' tej przesiadki to pewna wada, ale skoro to by była jezdnia tylko dla autobusów, to może nie byłby duży problem. Inna możliwość to przerobienie wyjazdu z pętli (po drugiej stronie wyjścia z metra) na dwukierunkowy, tylko wtedy kawałek tej jezdni wjazdowej musiałby iść jakoś tak na ukos od ronda przez kawałek tego placyku gdzie teraz stoją rowery miejskie. No i wtedy raczej nie dałoby się zawrócić tak, żeby z tej jezdni wjechać na pierwszy peron, no ale na nim mogą być tylko autobusy jadące od strony mostu. Samemu przedłużeniu TMP to by raczej nie przeszkadzało, bo on będzie jako przedłużenie obecnych jezdni, czy to z wiaduktem górą czy bez.

mb112
Posty: 970
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 paź 2023, 12:50

person pisze:
31 paź 2023, 12:41
I wszystko to dla jednego-trzech dni w roku, tak? :-)
Nie no przecież na co dzień byłoby prościej dla linii jadących z Kasprowicza, czyli większości.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8378
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 paź 2023, 13:20

mb112 pisze:
31 paź 2023, 12:49
Inna możliwość to przerobienie ...
Nie. Jedyna możliwość (a raczej konieczność), to gruntowna przebudowa Młocin. Wszystko inne to para w gwizdek i półśrodki.
mb112 pisze:
31 paź 2023, 12:50
person pisze:
31 paź 2023, 12:41
I wszystko to dla jednego-trzech dni w roku, tak? :-)
Nie no przecież na co dzień byłoby prościej dla linii jadących z Kasprowicza, czyli większości.
Byłeś kiedykolwiek na Młocinach w szczycie i widziałeś, czemu linia 2 korzysta z przystanku 28?

mb112
Posty: 970
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 paź 2023, 16:15

Ale co mają tramwaje do tego, przecież dla tramwajów by zostało wszystko jak jest, a dla autobusów byłoby prościej.
Nawet gruntowną przebudową nie zmieni się miejsca wyjścia z metra, moim zdaniem dodatkowa jezdnia wjazdowa by pomogła, ale ok, dojścia do tramwajów z metra nie ma co utrudniać, więc faktycznie lepiej żeby była po południowo-zachodniej stronie wyjścia z metra.

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2023, 16:20

A jakby C09 zabierało pasażerów z przystanku Metro Młociny 04, tak jak 181 i C56?

mb112
Posty: 970
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 31 paź 2023, 16:29

ashir pisze:
31 paź 2023, 16:20
A jakby C09 zabierało pasażerów z przystanku Metro Młociny 04, tak jak 181 i C56?
No lepiej, a to nie było tak w ogóle w poprzednich latach ?

ODPOWIEDZ