Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 590
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 07 lip 2022, 18:54


Bon Jovi pisze:Nie rozumiem, paczki z rozkładami są wrzucone do 17 lipca włącznie, ale nie ma w nich ujętych zmian, która mają wejść od 16 lipca. Po co przygotowywać coś, co jest nieaktualne? ftp://rozklady.ztm.waw.pl/
Typowe dla ZTM-u, najwidoczniej coś jeszcze się zmieni wtedy.
Bon Jovi pisze: P.S. Jest już raport, ze zmian na Bemowie, są podane częstotliwości. https://www.ztm.waw.pl/konsultacje/metr ... nsultacji/
Na prezentacji, nadal widnieje nowa nazwa pętli linii 167: Siekierki-Sanatorium.
Fajnie, że piszą również o konsultacjach na Bródnie, ale konkretów nie podają.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 lip 2022, 18:55

Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:52
Ty tam mieszkasz obok tego przystanku i Ci się nie chce chodzić na tramwaj, czy co? xd
Też tak podejrzewam. Nie wszystkie przystanki muszą być obsługiwane przez autobus. Można je zostawić do ewentualnego wykorzystania przez Zetkę podczas wyłączenia tramwajów.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2022, 19:01

Autobus Czerwon pisze:Ty tam mieszkasz obok tego przystanku i Ci się nie chce chodzić na tramwaj, czy co? xd
Bynajmniej nie. Zupełnie inna dzielnica. xD
Ale dbam by ludność w Warszawie miała jak najlepszy dostęp do komunikacji, nawet jeśli mnie to nie dotyczy.
Ale widzę poziom niezły, skoro już wycieczki osobiste lecą.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 lip 2022, 19:04

Tak szpital wolski dostaje po 4 literach i to chyba najbardziej dla mieszkańców Woli i Bemowa.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 590
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 07 lip 2022, 19:06

Nordyk110 pisze:Tak szpital wolski dostaje po 4 literach i to chyba najbardziej dla mieszkańców Woli i Bemowa.
Zobaczymy, co po wakacjach zrobią. Na Kasprzaka jest technikum i frekwencja w godzinach szczytu jest tam wysoka.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 07 lip 2022, 23:49

Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 16:30
Przyznasz, że likwidacja przystanku, nawet jak dla mniejszej grupy osób, nie jest wcale ułatwieniem w podróżach(...)Nic nie szkodziłoby zostawienie tam jednej linii.
Według Ciebie co powinno tam jeździć? Bo dla mnie utrzymywanie dedykowanej linii dla jednego ZP z którego jest pięciominutowy spacer do przystanków tramwajowych (Wrocławska) oraz autobusowych w różne strony świata (Radiowa) jest głębokim absurdem. Okolice ZP Widawska (szczególnie wschodnia strona Wrocławskiej) w aż tak dobrej sytuacji nie są, więc dobrze że 220 tam trafi. Szczególnie że jedyną alternatywą jest dublowanie tramwajów.
Już ktoś napisał, zostawienie linii 220. Wtedy na Wrocławskiej zostawiamy 122, albo do Górczewskiej lub do Starego Bemowo, które by mogło zahaczać w części kursach, o Fort Radiowo. Społeczeństwo się starzeje, likwidując przystanki, które z pozoru, dla młodych i zdrowych ludzi, to kilkuminutowy spacerek, dla starszych i także ludzi schorowanych, ten dystans będzie dłuższy czasowo i już nie taki atrakcyjny.
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 16:30
Zamienianie linii 197, która jeździ, co 15 minut w tygodniu i co 20 minut w weekendy, na linię 716, która jeździ codziennie co 30 minut, nawet jeśli będą wozy przegubowe, to także nie jest ulepszenie oferty, tylko pogorszenie.
Ale dla kogo pogorszenie? Relację Ursus-Bemowo przejmie przecież 177. Spójrz sobie na mapę i zobacz ile celów podróż jest na obecnej trasie 197 pomiędzy Lazurową a P7P. Puszczanie autobusów tak często przez środek pola, wzdłuż nielicznych domy i jakieś firm produkcyjnych/magazynów jest po prostu marnotrawstwem, o czym najlepiej świadczy fakt, że pomimo nienajgorszej częstotliwości, autobusy nie mają na tym odcinku jakichś oszałamiających wymian.
Linia 177, to zupełnie inna relacja, niż linia 197. Wiem, co tam jest po drodze, bo korzystam z tej linii, co jakiś czas. Głównie na odcinku od Drzeworytników do Metro Księcia Janusza. Widuje, tam pasażerów sporo. Bardzo to dobry dojazd jest obecnie do metra i w okolice Ciołka. Do firm, nawet produkcyjnych, ludzie także chcą dojechać. Linia 197, pracuje przyzwoicie. Zostanie albo kiepska przesiadka z rzadkiej linii do linii 197 lub do linii 105. Wydłuży, to znacząco czas podróży, utrudniając w dobrym dojeździe do metra. ZTM pomiary, mnie nie przekonują. Ich twierdzenie, że trasa jest zbyt długa, ma się nijak, do wydłużania linii 167, która ma bardzo długą trasę. Rozwiązaniem, może być uruchomienie w granicach Warszawy, linii wspomagającej czasowo linie 716, czyli 397 na trasie Ursus-Niedźwiadek - Cm. Wolski. Brak linii na ulicy Świerszcza, można zrekompensować, uruchamiając linię 394 z PKP Gołąbki, od Władysława Hermana, po trasie obecnej linii 716, do Cm. Wolskiego.
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 16:30
Włochy, mają zabierane połączenie jedno, także to nie jest ulepszenie.
Te same Włochy które w godzinach między 7 a 8 rano mają 9 kursów pociągów do Centrum? :-k Na pewno będą płakać po 716 jeżdżącym 2x na godzinę.
Tak pociągami dojadą sobie do Ciepłowni Wola, by się przesiąść do tramwajów, w kierunku Bemowa? Nie tylko, do Centrum pasażerowie jeżdżą. Ulica Świerszcza, ma obecnie 2 linie, których kursy są 4 razy na godzinę, od 16 lipca, zostaną 2 kursy na godzinę. Pewnie, oceniasz, że mają obecnie, zbyt dobrą ofertę, którą można pogorszyć, nie dając nic w zamian.
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 16:30
Z ulicy Prostej zabranie linii 109, kiedy nie ma linii tramwajowej 10 i pozostawienie tam jednej linii 178, kursującej co 30 minut, to także nie jest ulepszenie.
Mówimy o tej samej Prostej pod którą jest linia metra kursującego co 2-3 minuty? To co mają powiedzieć mieszkańcy alei KEN :roll:
Piszemy, o tej samej Prostej, której obsługa przystanków Norblin będzie się opierała na linii jeżdżącej co 30 minut (linię 157, która przecina ulicą, nie biorę, po uwagę, ponieważ ma inną relację, nie mającą, nic wspólnego z ulicami Prostą i Kasprzaka) gdzie również w stronę ronda ONZ, przy rondzie Daszyńskiego, także będzie jedna linia, bo jakoś metro postanowiono wybudować, po jednej stronie ronda. Obsługa przystanków nad metrem, ale nie obsługiwanych przez metro, będzie słabo skomunikowana. Chodzi o przystanki Szpital Wolski. Pomysł z linią Z, jest dobry. I byłoby sygnałem, że po uruchomieniu tramwaju, linia zostanie skasowana.

Nie ma uzasadnienia, aby polepszyć ofertę przy metrze, jednocześnie pogarszając ofertę w innych rejonach, które nie miały nic wspólnego z budową metra. Jest to także sprzeczne z hasłem ZTM. Na Bemowie, według ZTM, problemem jest, że linia ma trasę styczną, do linii tramwajowej, na odcinku kilku przystanków, ale nie przeszkadza to w przypadku linii 158 lub 521, które na dłuższym odcinku się stykają z liniami tramwajowymi.
AdamKlocusky pisze:
07 lip 2022, 19:06
Nordyk110 pisze:Tak szpital wolski dostaje po 4 literach i to chyba najbardziej dla mieszkańców Woli i Bemowa.
Zobaczymy, co po wakacjach zrobią. Na Kasprzaka jest technikum i frekwencja w godzinach szczytu jest tam wysoka.
Też mam taką nadzieje, że jakieś konkretne korekty będą od września. W wakacje, będzie taki eksperyment.

Pisałem, wiele postów wcześniej, że ja i tak się dostosuje do nowego układu komunikacyjnego. Mimo to, słowa krytyki dla ZTM się należą.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 lip 2022, 1:01

Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 23:49
Brak linii na ulicy Świerszcza, można zrekompensować, uruchamiając linię 394 z PKP Gołąbki, od Władysława Hermana, po trasie obecnej linii 716, do Cm. Wolskiego.
Tam jest raptem jeden ZP i to chyba na żądanie (Przepiórki) i zostaje na nim autobus (228).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 lip 2022, 7:31

Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 23:49
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02

Według Ciebie co powinno tam jeździć? Bo dla mnie utrzymywanie dedykowanej linii dla jednego ZP z którego jest pięciominutowy spacer do przystanków tramwajowych (Wrocławska) oraz autobusowych w różne strony świata (Radiowa) jest głębokim absurdem. Okolice ZP Widawska (szczególnie wschodnia strona Wrocławskiej) w aż tak dobrej sytuacji nie są, więc dobrze że 220 tam trafi. Szczególnie że jedyną alternatywą jest dublowanie tramwajów.
Już ktoś napisał, zostawienie linii 220. Wtedy na Wrocławskiej zostawiamy 122, albo do Górczewskiej lub do Starego Bemowo, które by mogło zahaczać w części kursach, o Fort Radiowo. Społeczeństwo się starzeje, likwidując przystanki, które z pozoru, dla młodych i zdrowych ludzi, to kilkuminutowy spacerek, dla starszych i także ludzi schorowanych, ten dystans będzie dłuższy czasowo i już nie taki atrakcyjny.
Świetnie, niech półpuste autobusy tłuką tysiące niepotrzebnych kilometrów, po to żeby garstka osób nie musiała iść 3 minuty do tramwaju. Genialne.
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 23:49
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02

Ale dla kogo pogorszenie? Relację Ursus-Bemowo przejmie przecież 177. Spójrz sobie na mapę i zobacz ile celów podróż jest na obecnej trasie 197 pomiędzy Lazurową a P7P. Puszczanie autobusów tak często przez środek pola, wzdłuż nielicznych domy i jakieś firm produkcyjnych/magazynów jest po prostu marnotrawstwem, o czym najlepiej świadczy fakt, że pomimo nienajgorszej częstotliwości, autobusy nie mają na tym odcinku jakichś oszałamiających wymian.
Linia 177, to zupełnie inna relacja, niż linia 197. Wiem, co tam jest po drodze, bo korzystam z tej linii, co jakiś czas. Głównie na odcinku od Drzeworytników do Metro Księcia Janusza. Widuje, tam pasażerów sporo. Bardzo to dobry dojazd jest obecnie do metra i w okolice Ciołka. Do firm, nawet produkcyjnych, ludzie także chcą dojechać. Linia 197, pracuje przyzwoicie. Zostanie albo kiepska przesiadka z rzadkiej linii do linii 197 lub do linii 105. Wydłuży, to znacząco czas podróży, utrudniając w dobrym dojeździe do metra. ZTM pomiary, mnie nie przekonują. Ich twierdzenie, że trasa jest zbyt długa, ma się nijak, do wydłużania linii 167, która ma bardzo długą trasę. Rozwiązaniem, może być uruchomienie w granicach Warszawy, linii wspomagającej czasowo linie 716, czyli 397 na trasie Ursus-Niedźwiadek - Cm. Wolski. Brak linii na ulicy Świerszcza, można zrekompensować, uruchamiając linię 394 z PKP Gołąbki, od Władysława Hermana, po trasie obecnej linii 716, do Cm. Wolskiego.
Zdaje się jednak że nie pracuje zupełnie przyzwoicie, skoro zdecydowano się na skrócenie jej trasy. Jak nie przekonują Cię pomiary wynikające z obserwacji lub dane z bramek liczących w autobusach, to nie wiem co Cię przekonuje. Może i nie chcę wiedzieć.
Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 23:49
Tak pociągami dojadą sobie do Ciepłowni Wola, by się przesiąść do tramwajów, w kierunku Bemowa? Nie tylko, do Centrum pasażerowie jeżdżą. Ulica Świerszcza, ma obecnie 2 linie, których kursy są 4 razy na godzinę, od 16 lipca, zostaną 2 kursy na godzinę. Pewnie, oceniasz, że mają obecnie, zbyt dobrą ofertę, którą można pogorszyć, nie dając nic w zamian.
Z Włoch na Bemowo jest bezpośrednie i częste 189. Przy ulicy Świerszcza znajduje się jedynie przystanek Przepiórki, z którego według moich obserwacji, przez 8 godzin skorzystało zaledwie 25-30 osób. Z samego przystanku jest 500 metrów do ZP Rybnicka z którego jest 194 do Ciepłowni czy 127 do centrum, przy czym zabudowa znajduje się na północ od tego przystanku, więc większość osób ma jeszcze bliżej. A dla tych którzy naprawdę nie mogą chodzić zostaje 228, do którego wszyscy zainteresowani z tego przystanku bez problemu się zmieszczą.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lip 2022, 9:10

Bon Jovi pisze:
07 lip 2022, 16:30
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 13:22
Już nie wiem czy się śmiać czy płakać jak ktoś brak autobusu na Pirenejskiej uważa za jakikolwiek istotny problem.
Tu chodzi o coś innego. Hasłem zmian było: "Jak ulepszyć komunikację miejską po uruchomieniu nowych stacji linii metra M2 na Bródnie i Bemowie?". Przyznasz, że likwidacja przystanku, nawet jak dla mniejszej grupy osób, nie jest wcale ułatwieniem w podróżach
Likwidacja tego przystanku jest krokiem w stronę ulepszenia komunikacji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 lip 2022, 9:28

fik pisze:
08 lip 2022, 9:10
Likwidacja tego przystanku jest krokiem w stronę ulepszenia komunikacji.
No nie, to już mnie rozwaliło.
ZAMKNIĘCIE przystanku, WYDŁUŻENIE strefy dojścia ma być krokiem w stronę ulepszenia komunikacji?
Na takim poziomie szkoda czasu na dyskusję.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lip 2022, 9:36

michael112 pisze:
08 lip 2022, 9:28
fik pisze:
08 lip 2022, 9:10
Likwidacja tego przystanku jest krokiem w stronę ulepszenia komunikacji.
No nie, to już mnie rozwaliło.
ZAMKNIĘCIE przystanku, WYDŁUŻENIE strefy dojścia ma być krokiem w stronę ulepszenia komunikacji?
Na takim poziomie szkoda czasu na dyskusję.
Nie ma zmian, które przynoszą tylko korzyści, zawsze komuś się wydłuży czas przejazdu, czas dostępu czy zwiększy liczbę przesiadek. Na szczęście Bemowo to jakieś 125k ludzi, nie tylko garstka osób, które jednocześnie mają najbliżej do Pirenejskiej i podróżują w relacjach pokrywanych przez 112 i 220, więc tak, możliwe jest poprawienie komunikacji na Bemowie przy likwidacji Pirenejskiej. To raczej oczywiste.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 lip 2022, 9:41

Skomplikowane. A to nie jest tak, że jak zlikwidujemy autobus wzdłuż szyny, to będziemy mogli dać go tam, gdzie szyny nie ma? Argument o częstotliwości 30 minut, żeby coś było to nie jest poprawa komunikacji. Np. lepiej byłoby żeby całe 521 jeździło z Falenicy na Wiatraczna co 10/15/15 niż połowa kursów co pół godziny na Szczęśliwice. Dla mnie to marnowanie pieniędzy podatników.

mb112
Posty: 995
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 08 lip 2022, 9:45

Odnośnie Pirenejskiej: no jest to problem, bo jak już zauważyliście, przy okazji też Wrocławska 02 nie będzie obsługiwana, więc w praktyce strefy dojścia w tym rejonie się pogorszą. Generalnie nie powinno być tak, że coś zabieramy nie dając nic w zamian, a tutaj ma to miejsce w dwóch przypadkach, drugi to zabranie 122. Bo to że ma być częściej 220 to jak już widać ściema, częściej ma być tylko w weekend, a i tak sumarycznie rzadziej niż obecne 122+220.
Tasiemcowe 167 oraz 155 też mi się nie bardzo podobają, ale to już osobny temat.
Wracając do Pirenejskiej - może skoro 171 ma być również międzydzielnicowe i zastąpić 112, to powinno jechać prosto (nie tylko po to aby obsłużyć Pirenejską, ale też aby nie pogarszać połączenia międzydzielnicowego, jakie obecnie stanowi 112). Natomiast na Wrocławską można dać 177, skoro okazuje się, że ma być też co 10/15/15. Tzn. na południową Wrocławską można przy okazji też, bo dlaczego nie (ciągle nie rozumiem, dlaczego tam nic nie ma na stałe) i dalej do Nowego Bemowa. Trzeba by pewnie dołożyć do 177 2 brygady, a ze 171 można 1 zabrać, czyli to nie jest znaczący koszt. Wada jest taka, że 171, 177 i 220 wtedy trochę się różnymi odcinkami dublują, ale zapewniają też więcej różnych lokalnych relacji.
W ogóle to znane są już częstotliwości, a wiadomo jaki tabor ? 177 to pewnie teraz powinno być przynajmniej 12m, 249 raczej też, za to 149 może nie musi. Pokręcone 207 pewnie zeżre więcej 9-10m brygad.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 lip 2022, 9:55

michael112 pisze:
07 lip 2022, 18:33
Autobus Czerwon pisze:Według Ciebie co powinno tam jeździć? Bo dla mnie utrzymywanie dedykowanej linii dla jednego ZP z którego jest pięciominutowy spacer do przystanków tramwajowych (Wrocławska) oraz autobusowych w różne strony świata (Radiowa) jest głębokim absurdem. Okolice ZP Widawska (szczególnie wschodnia strona Wrocławskiej) w aż tak dobrej sytuacji nie są, więc dobrze że 220 tam trafi. Szczególnie że jedyną alternatywą jest dublowanie tramwajów.
Choćby 184.
Koszt brygadowy żaden, bo czas przejazdu mniej więcej taki sam.
A jak nie, to niech 220 nie zmienia trasy. Tutaj by ZTM nawet zyskał, bo trasa krótsza.
Raz, że 184 byłoby wtedy pięknym, niepotrzebnym dublem dla tramwajów (w dowozach NB->centrum). Jeśli ma dowozić do metra, to niech chociaż Widawska zyska, która nie ma tramwajów. Czy nie?
A 220 ma problem z napełnieniem na północnym odcinku. Na obsłudze Widawskiej może tylko zyskać.
Bastian pisze:
07 lip 2022, 18:13
Autobus Czerwon pisze:
07 lip 2022, 18:02
Mówimy o tej samej Prostej pod którą jest linia metra kursującego co 2-3 minuty? To co mają powiedzieć mieszkańcy alei KEN :roll:
A ja w tym jednym punkcie trochę się zgodzę - weź dojedź ze Szpitala Wolskiego czy Ronda Wolnego Tybetu do Dworca Centralnego (jest 24, ale autobusy na Kasprzaka już zostały mocno pocięte) czy ogólnie do przesiadki na ciąg JP2. Póki nie wróci tramwaj, coś takie połączenie mogłoby jednak zapewniać.
True that. Tymczasowo mogłoby tam coś pojechać. Może 255 do Ronda ONZ nie byłoby takie złe...?
michael112 pisze:
07 lip 2022, 19:01
Bynajmniej nie.
Bynajmniej to już zaprzeczenie. Nie musisz dodawać "nie" po tym ;)
michael112 pisze:
07 lip 2022, 19:01
Ale dbam by ludność w Warszawie miała jak najlepszy dostęp do komunikacji, nawet jeśli mnie to nie dotyczy.
Tylko czy zawsze znasz lokalne uwarunkowania, czy walczysz dla zasady? :>
michael112 pisze:
07 lip 2022, 18:51
Naprawdę, gdyby tam została choć jedną, może nawet co 30 minut, to bym aż tak nie uskarżał, co najwyżej wspominając że niska częstotliwość.
Czyli nie uskarżałbyś się, ale jednak byś się uskarżał :> Na co komu palenie pieniędzy liniami co 30 minut. To już lepiej zainwestować w telebusy. Albo taksówki.
mb112 pisze:
08 lip 2022, 9:45
Wracając do Pirenejskiej - może skoro 171 ma być również międzydzielnicowe i zastąpić 112, to powinno jechać prosto (nie tylko po to aby obsłużyć Pirenejską, ale też aby nie pogarszać połączenia międzydzielnicowego, jakie obecnie stanowi 112).
Gdyby tylko Powstańców Śląskich kursowało coś prosto, nie wiem, na przykład tramwaj. Ech, tramwaj byłby najlepszy do komunikacji w osi północ-południe. Szkoda, że go nie ma.

mb112
Posty: 995
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 08 lip 2022, 10:30

person pisze:
08 lip 2022, 9:55

mb112 pisze:
08 lip 2022, 9:45
Wracając do Pirenejskiej - może skoro 171 ma być również międzydzielnicowe i zastąpić 112, to powinno jechać prosto (nie tylko po to aby obsłużyć Pirenejską, ale też aby nie pogarszać połączenia międzydzielnicowego, jakie obecnie stanowi 112).
Gdyby tylko Powstańców Śląskich kursowało coś prosto, nie wiem, na przykład tramwaj. Ech, tramwaj byłby najlepszy do komunikacji w osi północ-południe. Szkoda, że go nie ma.
Ale tramwaj nie ma przystanków przy Pirenejskiej, a przystanki tramwajowe (i autobusowe też) przy Wrocławskiej i Radiowej wymagają dalszego dojścia od zachodniej strony Powstańców niż obecnie obsługiwane przez 112 i 220 przystanki Pirenejska 01 i 02 oraz Wrocławska 02.

ODPOWIEDZ