Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2012, 19:56

Nic by to nie dało, bo wówczas jeden z torów musiałby byc przelotowy. Chyba, żeby założyć, że najsilniejsza linia traktuje tor awaryjny jako przedłużenie krawędzi postojowej.

Upieram się jednak, że to nie w przepustowości pętli (co ile minut jest 18?) tkwi problem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2012, 21:57

Dokładnie. Problem jest w organizacji ruchu na pętli. Każda linia powinna mieć własny tor, bo to usprawnia ruch. W czasach, gdy 20 mieszała się z mocną 18 na wspólnym torze na Żeraniu, punktualność tej pierwszej była na poziomie dramatycznym, bo tak często następowało zajeżdżanie. A że na każdym torze może być jedna linia o niemal dowolnej częstotliwości pokazuje tenże Służewiec i linia 31.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 kwie 2012, 22:13

To po zakończeniu prac na Żeraniu 16 na Służewiec? :-k
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2012, 22:20

Wspólne tory to naprawdę nie jest dobry pomysł, aczkolwiek ta zmiana to chyba jedyny pomysł zwiększenia podaży na Służewcu bez wysokich kosztów brygadowych i rewolucji na pół miasta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 kwie 2012, 22:58

Dwie linie co 10 minut na jednym torze raczej nie są czymś bardzo uciążliwym, byle drugi kraniec miały tylko dla siebie, nieprawdaż? :)
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2012, 23:01

Może być. Aczkolwiek skoro na Służewcu jest żeberko, to pewnie dałoby się tym jeszcze jakoś zarządzać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Miki996
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2012, 16:41
Lokalizacja: Warszawa Mokotów/Służewiec

Post autor: Miki996 » 09 kwie 2012, 23:28

Nie wiem czy o tym było:http://http://warszawa.gazeta.pl/warsza ... owce_.html
Na końcu jest propozycja o tym żeby skrócić 17 do Kieleckiej, a 33 wydłużyć do Służewca. ](*,) No ale co się dziwić. Przecież to Wyborcza.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 kwie 2012, 23:39

Taki jest plan jest od dawna, ale po przedłużeniu 17 na Tarchomin.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Miki996
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2012, 16:41
Lokalizacja: Warszawa Mokotów/Służewiec

Post autor: Miki996 » 09 kwie 2012, 23:45

Os0 pisze:Taki jest plan jest od dawna, ale po przedłużeniu 17 na Tarchomin.
Czyli gdzieś w czerwcu. Bo jeżeli tak to dobry układ.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 kwie 2012, 23:51

Miki996 pisze:
Os0 pisze:Taki jest plan jest od dawna, ale po przedłużeniu 17 na Tarchomin.
Czyli gdzieś w czerwcu. Bo jeżeli tak to dobry układ.
Może i w czerwcu, ale nie tego roku, to pewne. Plan może wejść w życie dopiero po pociągnięciu tramwajów do Mehoffera (zaraz, to przecież grudzień 2011, ZTM tego terminu nigdy chyba nie zdementował :P), bo nie starczyłoby na 17 dwukierunków ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 kwie 2012, 6:31

Miki996 pisze: Na końcu jest propozycja o tym żeby skrócić 17 do Kieleckiej, a 33 wydłużyć do Służewca. ](*,) No ale co się dziwić. Przecież to Wyborcza.
Akurat to jest bardzo dobry pomysł - podpompowanie wydłużonego 33 do co 4 w szczycie nie powinno wygenerować nadpodaży w żadnym obsługiwanym przez nie miejscu.

Gorzej, że już widzę jak po wprowadzeniu tej zmiany 17 dostaje obcięty w DS rozkład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 10 kwie 2012, 9:27

Jak pojedzie na Tarchomin, będzie nie do ruszenie. :D
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 kwie 2012, 9:28

Toteż to będzie ostatnia data, by móc to zrobić. A naprawdę będzie trzeba to zrobić.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Miki996
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2012, 16:41
Lokalizacja: Warszawa Mokotów/Służewiec

Post autor: Miki996 » 10 kwie 2012, 9:57

Nawet nie wiedziałem o planie wydłużenia 17 na Tarchomin. A wydłużenie 33, a skrócenie 17 nie miało dla mnie sensu, bo przecież obydwa zaczynają na Młocinach.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 kwie 2012, 9:58

No ale tramwaj na Tarchomin (nie mówię o ogryzku na dwukierunkach) to jest na moje ucho nie prędzej niż 2016.

ODPOWIEDZ