Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ja tego nie widzę. Pasażer wpisujący w wyszukiwarkę "Świnoujście-Warszawa" dostanie informację o tym, że pociąg odjeżdża godzinę wcześniej i jedzie godzinę dłużej, więc najwyżej zaklnie pod nosem, ale raczej nie będzie to miało wpływu na zmianę środka transportu - autobusów w tej relacji całkowicie brak, a mamy do czynienia z połączeniem nocnym, gdzie godzina różnicy w czasie przejazdu jest naprawdę mało znacząca. Ergo, można liczyć, że liczba pasażerów w obu rozwiązaniach będzie zbliżona, podczas gdy sam koszt dostępu do torów to jest prawie 700 PLN za jeden pociąg (w jedną stronę).
Inna rzecz, że dla mnie całoroczne pociągi dalekobieżne do Świnoujścia są trochę absurdem.
Inna rzecz, że dla mnie całoroczne pociągi dalekobieżne do Świnoujścia są trochę absurdem.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Typowe monopolistyczne myślenie...
A równie dobrze można zrobić KKA, ale po co pasażer ma mieć wygodniej?
Mi w wyszukiwarce wyskoczył osobowy z godziną postoju w Szczecinie i przesiadką do owego pośpiesznego (tylko czemu nie ostrzega przy tzw. bezpośrednim, że dłuższy pobyt?). Jak dla mnie, mogli zlikwidować te wagony bezpośrednie
A równie dobrze można zrobić KKA, ale po co pasażer ma mieć wygodniej?
Mi w wyszukiwarce wyskoczył osobowy z godziną postoju w Szczecinie i przesiadką do owego pośpiesznego (tylko czemu nie ostrzega przy tzw. bezpośrednim, że dłuższy pobyt?). Jak dla mnie, mogli zlikwidować te wagony bezpośrednie
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A teraz pomyślimy - jechać bezpośrednio wagonem sypialnym/kuszetką czy też klasy 1/2 ( choć nie byłbym pewny ze takowe jeżdżą ze Świnoujścia ) godzinę wcześniej i stać następną godzinę w Szczecinie , czy tłuc się KKA ze Świnoujścia do Szczecina i przesiadać się do pociągu- co jest wygodniejsze?Wolfchen pisze:Typowe monopolistyczne myślenie...
A równie dobrze można zrobić KKA, ale po co pasażer ma mieć wygodniej?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Mało osób o tym wie ale warto dodać że z Warszawy (oraz Krakowa) do Świnoujścia (a dokładnie Heringsdorf/Świnoujście ) lata w sezonie Eurolot i ceny zaczynają się od ok 100, 150 zł (tyle np kosztuje lot w najbliższą niedzielę). Niestety reklama jak to w Eurolocie więc ludzie nie maja jeszcze pojęcia o tym że nie są skazani na pociąg.fik pisze:No ja tego nie widzę. Pasażer wpisujący w wyszukiwarkę "Świnoujście-Warszawa" dostanie informację o tym, że pociąg odjeżdża godzinę wcześniej i jedzie godzinę dłużej, więc najwyżej zaklnie pod nosem, ale raczej nie będzie to miało wpływu na zmianę środka transportu - autobusów w tej relacji całkowicie brak, a mamy do czynienia z połączeniem nocnym, gdzie godzina różnicy w czasie przejazdu jest naprawdę mało znacząca.
http://www.flughafen-heringsdorf.de/pol ... k%F3w.html
Od 15.06 do 16.09.2012 roku na Uznamie będą lądować dwa razy w tygodniu (piątek i niedziela) samoloty z Warszawy i Krakowa.
Trasy będzie obsługiwał polski przewoźnik regionalny EuroLOT, samolotami turbośmigłowymi typu ATR-42-300, z 48- oma miejscami na pokładzie.
Ceny biletów zaczynają się od 99 zł (aktualnie ok. 24 euro). Dla dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia planowane są zniżki w wysokości 50 % ceny biletu.
Pociąg w Szczecinie stoi dwie godziny. Godzina postoju to jazda osobówką Świnoujście - Szczecin i również przesiadkarufio198 pisze:A teraz pomyślimy - jechać bezpośrednio wagonem sypialnym/kuszetką czy też klasy 1/2 ( choć nie byłbym pewny ze takowe jeżdżą ze Świnoujścia ) godzinę wcześniej i stać następną godzinę w Szczecinie , czy tłuc się KKA ze Świnoujścia do Szczecina i przesiadać się do pociągu- co jest wygodniejsze?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Aa, juz wiemMichalJ pisze:Jak tam wygląda dojazd z lotniska do miasta?
http://eurolot.com/news/newslist,162.htmlZ nami wakacje są jeszcze prostsze. Bilety lotnicze z Krakowa i Warszawy do Heringsdorfu kosztują już od 99 zł. A od teraz po wylądowaniu na pasażerów Eurolotu czekać będzie bezpośredni transport z lotniska w Heringsdorfie do Świnoujścia.
Transfer zapewnia partner Eurolotu. Z Heringsdorfu do Świnoujścia można dojechać nową linią busową. Minibusy lub autokary kursują na trasie: Lotnisko Heringsdorf (parking) - Świnoujście Centrum (parking przy placu Rybaka) - Świnoujska promenada przy ulicy Żeromskiego 1 (obok biura Turystyki Skandynawskiej FREGATA). Godziny przejazdu będą skoordynowane z rozkładem lotów Eurolotu na trasach Warszawa-Heringsdorf-Warszawa oraz Kraków-Heringsdorf-Kraków.
Cena przejazdu na regularnej linii wynosi 25 PLN od osoby w jedną stronę. Bus będzie oznaczony napisem: TRANSFER lotnisko lub ŚWINOUJŚCIE lotnisko.
Rezerwacje na przejazd przyjmowane są pod adresem: rezerwacje@fregata.pl
Przewoźnik udostępnia możliwość dojazdu do wybranego miejsca w polskiej części Wyspy Uznam za dodatkową opłatą w wysokości 5 PLN. Punkty leżące poza polską częścią wyspy będą wymagały osobnego zgłoszenia i indywidualnej kalkulacji zależnej od długości trasy i ilości uczestników.
Taxi natomiast kosztuje 50 zł, oplacalne dla 2 i więcej osób
http://taxiradio.pl/?show,29
A ja bym pewnie na piechotke sobie poszedł
- R-9 Chełmska
- Posty: 7778
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec