Strona 88 z 239

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 19:57
autor: reserved
Domyślam się, że przestała ze względu braku frekwencji. A potrafisz mi powiedzieć, w jakich relacjach mieszkańcy korzystali? Albo może w jakim celu? Dojazd do Warszawy, na grzyby do lasu, czy jak?

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 20:00
autor: ashir
reserved pisze:Domyślam się, że przestała ze względu braku frekwencji.
No nie, ale dobrze, że nie pamiętasz starego rozkładu. :razz:
reserved pisze:A potrafisz mi powiedzieć, w jakich relacjach mieszkańcy korzystali? Albo może w jakim celu? Dojazd do Warszawy, na grzyby do lasu, czy jak?
Do Warszawy, gdy kursuje 800 do Palmir to się świetnie uzupełnia z BIS, które do Palmir dociera tylko w dni robocze. :wink:

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 20:12
autor: reserved
ashir pisze:No nie, ale dobrze, że nie pamiętasz starego rozkładu.
Czemu?

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 20:20
autor: ashir
Bo rozkład był pod traktory, a nie autobusy z Ursusa. Z samego skrócenia czasów przejazdu odzyskano na kółko aż 18 minut, a można było jeszcze więcej minut wycisnąć z rozkładu. :wink:

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 20:28
autor: reserved
Jak mi o tym teraz napisałeś, to chyba coś mi zaczęło świtać, wiesz? Samego rozkładu nie pamiętam, ale pamiętam coś w stylu długich postojów.

Szybkie pytanie

: 20 kwie 2015, 20:37
autor: ashir
W każdym razie krótko po skróceniu czasów przejazdu zmniejszono częstotliwość linii do 90 minut, coby organizator nie był stratny na zmianach, a kierowcy nie mieli za dobrze. :razz:

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 1:01
autor: Adam G.
ashir pisze:Pamiętaj tylko, że przez viaTOLL jest ograniczony dobór wozów do tej linii. :)
Ograniczony aż do 100% wozów Mobilisu.
reserved pisze:Przystanek przelotowy w Palmirach miewa wykorzystanie?
W zależności od pogody bywa nawet bardziej wykorzystywany niż ten końcowy.
ashir pisze:Bo rozkład był pod traktory, a nie autobusy z Ursusa. Z samego skrócenia czasów przejazdu odzyskano na kółko aż 18 minut, a można było jeszcze więcej minut wycisnąć z rozkładu.
Wyciskaj sobie ile chcesz, ale nie każ potem nikomu tego realizować. Aktualny rozkład (zakładam że będzie taki sam jak w zeszłym roku) w kierunku Palmir jest raczej napięty, jeśli brać pod uwagę mobilisowe ograniczniki na 60km/h.

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 7:30
autor: ashir
Adam G. pisze:
ashir pisze:Pamiętaj tylko, że przez viaTOLL jest ograniczony dobór wozów do tej linii. :)
Ograniczony aż do 100% wozów Mobilisu.
Wszystkie wozy już dostały ViaBoxa, jak w ITSie? To ładnie. :)
Adam G. pisze:Wyciskaj sobie ile chcesz, ale nie każ potem nikomu tego realizować. Aktualny rozkład (zakładam że będzie taki sam jak w zeszłym roku) w kierunku Palmir jest raczej napięty, jeśli brać pod uwagę mobilisowe ograniczniki na 60km/h.
Dlatego teraz jest rozkład optymalny, półkurs trwający 40 minut to było dużo, za dużo, choć paradoksalnie skrócenie czasów przejazdu na dłuższą metę okazało się z stratą dla pasażerów. :razz:

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 10:40
autor: drapka
Czy remont na stacji Shell na Puławskiej przed wjazdem na obwodnicę powoduje, że brak jest połączenia Puławska-Taneczna? Czy może da się płot objechać z tyłu budynku stacji?

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 11:11
autor: Stary Pingwin
Na Taneczną można wjechać przez Poleczki, Samsonowską, koło Marcpola, i Olczyska.
Wydaje mi się, że można przemknąć przez Shella, pomimo remontu. Trzy tygodnie temu jechałem.

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 11:43
autor: drapka
Dzięki za wskazówki, problem w tym, że startować będę z punktu między Płaskowickiej a obwodnicą, więc tylko stacja mnie urządza. A jak nie to zrobimy zawrotkę przy Żołny. Wiem, trzeba wjechać w uliczkę i zawrócić, bo pod wiaduktem strach jak łapią, podobno, zawracających na lewoskręcie :)

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 11:53
autor: Stary Pingwin
Oj łapią, łapią.

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 20:37
autor: urluch
Jak jest organizowany ruch autobusów na danej linii, jeżeli pojawiają się na niej bardzo duże opóźnienia?
Jeżeli mamy np. linię kursującą w godzinach szczytu, która z powodu korka nie wyrobi się na ostatnie kursy w szczycie,
to zjeżdża ona do zajezdni, czy na siłę wykonuje kurs?
Czy kierowcy, przy dużych opóźnieniach mają jakieś dyspozycje, czy jadą dalej z nadzieją na odrobienie strat?

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 21:05
autor: Łukasz
Czasem są przejazdy techniczne "skrótem", czasem tylko tryb sterowania bezpośredniego (SB) - a czasem sami mają nadzieję ;)
Chyba raczej najczęściej po ustalonym czasie pracy zjeżdżają, ale tu dokładnie nie wiem.

Szybkie pytanie

: 21 kwie 2015, 21:30
autor: urluch
Rozumiem, że nie ma tak dobrego kontaktu na linii kierowca-dyspozytor ruchu?
Czy może niektóre zbyt drobne opóźnienia nie są ważne dla dyspozytora?
A jak jest z liniami całodziennymi, które mają szanse odrobić spóźnienie (chociaż jaki to by miało sens?)?
Czy przysługuje kierowcy jakieś prawo postoju na pętli (ile czasu?), jeżeli ma (jakie?) opóźnienie lub odbyty czas pracy?