Strona 88 z 144

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 maja 2019, 15:19
autor: Blotny
Jak przedłużone S9? S90 to de facto skrócone właśnie S9 do Gdańskiego. Skrócona linia nie może zostać zastąpiona wydłużeniem linii skracanej.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 maja 2019, 16:23
autor: KwZ
A bo dla mnie S9 to Legionowo-Gdański.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 maja 2019, 16:51
autor: Emyl
Tak czy inaczej to dalej S9. Ale trzeba się pochwalić nowymi pociągami :term:

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 maja 2019, 18:02
autor: zxcvbnm
Emyl pisze:
04 maja 2019, 16:51
Tak czy inaczej to dalej S9. Ale trzeba się pochwalić nowymi pociągami :term:
Chyba nową linią, bo z tego co mi wiadomo, pierwsze składy ELF2 przyjdą IV.2019 (co w przypadku PESY oznaczać może IV.2020).

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 9:39
autor: Łukasz
zxcvbnm pisze:
Emyl pisze:
04 maja 2019, 16:51
Tak czy inaczej to dalej S9. Ale trzeba się pochwalić nowymi pociągami :term:
Chyba nową linią, bo z tego co mi wiadomo, pierwsze składy ELF2 przyjdą IV.2019 (co w przypadku PESY oznaczać może IV.2020).
IV 2019 to jakoś niedługo było.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 10:16
autor: zxcvbnm
Znowu pomyłka... oczywiście chodzi tutaj o kwartał, czyli zakres październik-grudzień 2019. Może już za pół roku będą pierwsze 3 (PESA to nawet zapowiada nawet 5 takich składów dostępnych pod koniec 2019 r.)

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 10:18
autor: Łukasz
zxcvbnm pisze:Znowu pomyłka... oczywiście chodzi tutaj o kwartał, czyli zakres październik-grudzień 2019. Może już za pół roku będą pierwsze 3 (PESA to nawet zapowiada nawet 5 takich składów dostępnych pod koniec 2019 r.)
W korpo to Q4. Więc pewnie będą w Q5.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 14:11
autor: Emyl
zxcvbnm pisze:
04 maja 2019, 18:02
Emyl pisze:
04 maja 2019, 16:51
Tak czy inaczej to dalej S9. Ale trzeba się pochwalić nowymi pociągami :term:
Chyba nową linią, bo z tego co mi wiadomo, pierwsze składy ELF2 przyjdą IV.2019 (co w przypadku PESY oznaczać może IV.2020).
Generalnie w ogóle nie ma się czym chwalić, ale pochwalili się, cytuję, "nowymi pociągami".

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 14:19
autor: zxcvbnm
Wiem :) Może się czepiam, ale nie spodziewałem się po SKM tak rażącego błędu merytorycznego.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 maja 2019, 22:15
autor: fik
Nie ma żadnego błędu.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 06 maja 2019, 15:36
autor: Kleszczu
SławekM pisze:
04 maja 2019, 9:59

Te kursy to na 14WE się nadają...
Częstotliwość oszałamiająca. No kolej miejska pełną gębą.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 06 maja 2019, 16:12
autor: zxcvbnm
A tam nie jeździ 19WE?

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 06 maja 2019, 19:46
autor: Blotny
Czy tak w ogóle nie byłoby sensu nadać tej linii jakiegoś sensownego numerku (S4?) i gdy się w końcu remont mostu przy Cytadeli wraz z budową Warszawy Targówek skończą, to zrobić takie niedomknięte U od Zachodniego przez Gdański i Zoo, i tak do Wschodniej? Rzecz jasna, częstotliwość co 20 minut w szczycie to musiałoby być minimum.
Prawdę mówiąc nie wiem kto miałby tym jeździć, ale tak samo nie wiem kto miałby jeździć S90, więc może są jacyś chętni o których nie wiem - dlatego pytam.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 06 maja 2019, 20:04
autor: Gdynianin
Dopóki wspólna częstotliwość będzie wynosić KM i SKM na tym odcinku wynosić będzie aż 30 minut, dopóty nie będzie to zadna atrakcyjna oferta.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 06 maja 2019, 20:06
autor: fik
S90 to jest oczywisty absurd wynikający z chęci uciszenia (słusznego) marudzenia o dramatycznej ofercie na obwodowej po remoncie. Oczywiście drogą do uciszenia tego marudzenia jest puszczenie wszystkich pociągów z Legionowa na Zachodni p. Gdański (a przynajmniej osiągnięcie częstotliwości 20' na odnogach p. Gdański i p. Centralny).

A jak już padło S4, to niezmiennie uważam, że powinna to być linia w relacji Wołomin Słoneczna - Rembertów - Gdański - Jelonki - Błonie. Wtedy wszystkie pociągi z Tłuszcza na Wileński, w Rembertowie takie S4 musi być zawsze chwilę po pociągu z Siedlec i chwilę przed S2, zapewniając obustronne skomunikowania, w Błoniu przyjazd chwilę przed pociągiem do Łowicza. Oczywiście w naszych warunkach musiałoby to jeździć co 30' (bo S2 częściej nie pojedzie, chociaż w sumie by mogło, gdyby nie pociągi z Legionowa na lotnisku...), ale to i tak gigantyczna poprawa w stosunku do obecnej oferty w Mokrym Ługu.