Strona 88 z 91

Niepotrzebne przystanki

: 05 sty 2020, 5:06
autor: Georg
Dantte pisze:
04 sty 2020, 16:26
Georg pisze:
04 sty 2020, 7:04

A przesiadka w tramwaje na Marymonckiej?
Oczywiście.

Po prostu, ten przystanek na górze to 518 bezsens, i tyle. Chyba, że je skrócimy, co by się przydało :D
Może pierwszy etap. Przyzwyczajenie do nowego przystanku.

Niepotrzebne przystanki

: 09 sty 2020, 20:22
autor: patryk148
Rozumiem, że w stronę centrum, ale w kierunku zapłowiecza to już przesada.

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/01/09 ... zystankow/

Autobusy linii 502, 514, 520 i 525 zaczną zatrzymywać się „na żądanie” na przystankach KANAŁ GOCŁAWSKI 01 i 02. Dzięki temu mieszkańcy nowych budynków mieszkalnych szybciej dojadą do centrum miasta.

Niepotrzebne przystanki

: 09 sty 2020, 23:37
autor: PiotrekP
To już nawet nie jest śmieszne ](*,)

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 6:48
autor: Yelonker
Krok bliżej do uzwyklenia 520.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 7:13
autor: Łukasz
Widać przecież, jaki jest cel, napisali to. Mieszkańcy nowych bloków szybciej dojadą do centrum. A ci starzy, w liczbie o 2 rzędy większej niż mieszkaniec „na żądanie”, nie są ważni. Ciężko polemizować z tak postawionym celem. Po prostu pracują tam ludzie bez pojęcia, stawiają cele bez pojęcia - i je dzielnie realizują.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 8:25
autor: Autobus Czerwon
Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 8:28
autor: Glonojad
Minuta tu, minuta tam i w rezultacie nie ma linii 5xx.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 8:55
autor: fik
60% kursów na TŁ realizowanych jest liniami przyspieszonymi (SASKA 01, 7.00-7.59, bez uwzględnienia 141), to i nie dziwota, że - przy braku oczywistych przystanków w szczerym polu - lud domaga się sprawiedliwego dostępu do komunikacji. Gdyby ten wskaźnik był na poziomie 30%, to można byłoby utrzymać dwie przyzwoite linie przyspieszone, jednocześnie zapewniając Kanałowi, Międzynarodowej, Zajezdni czy Rozbratowi adekwatną obsługę.

Ale, skoro mamy mieć jak najwięcej linii przyspieszonych, to są one gówniane, nie dają zysku czasowego przy dalekich podróżach, a przy okazji dla odmiany omijają losowo wybrane przystanki w absurdalnych miejscach, aby uzasadnić utrzymanie [fapfapfap]czerwonego numeru[/fapfapfap] (517, EMILII PLATER, mozgrozjebany.gif).

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 11:33
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd
Jak 120 osób traci minutę, to w sumie są 2h w plecy.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 13:16
autor: Emyl
Jednak w pierwszej kolejności trzeba szukać oszczędności tej minuty w innych miejscach. Nie na przystankach.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 14:26
autor: Glonojad
No, nie, jeśli to jest linia przyspieszona, to zdecydowanie oszczędności trzeba szukać w przystankach. Chyba, że w danym miejscu po prostu linia przyspieszona jest nieuzasadniona.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 14:37
autor: pawcio
Stopniowe zabudowywanie pustych przestrzeni pomiędzy osiedlami będzie powodować, że linie przyspieszone będą stopniowo tracić sens.

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 15:13
autor: Georg
Rozumiem. Tylko jeśli tak to dlaczego nie można ich uzwyklić, żeby dać pasażerowi jasną informację o realnym czasie przejazdu?

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 16:39
autor: TGM
Czy ten nowy przystanek nie będzie mieć aby znacznego wpływu na napełnienie 151? Skoro już musi być to nie mogli go dać wcześniej, to może zasilenie 151 które niedawno przeprowadzono było by zbędne?

Niepotrzebne przystanki

: 10 sty 2020, 16:43
autor: Krzysiek_S
TGM pisze:
10 sty 2020, 16:39
Czy ten nowy przystanek nie będzie mieć aby znacznego wpływu na napełnienie 151? Skoro już musi być to nie mogli go dać wcześniej, to może zasilenie 151 które niedawno przeprowadzono było by zbędne?
Rejon Jeziorańskiego ciągle się zabudowuje. A trwają obecnie kolejne budowy. Fakt zazwyczaj te nowe inwestycje są w strefie dojścia do przystanków na Ostrobramskiej.