SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Racja, ale im więcej pociągów tym ich większe blokowanie się na trasach.....,inż. Glonojad pisze:Oczywiście nie da się ukryć, że dużo korzystniejsze od dwuskładu byłoby zwiększenie częstotliwości kursowania w szczycie... przy 7 składach mogłoby nawet co 20 wyjść.
bo ktoś np. przy modernizacji torów w Wesołej nie pomyślał o względach technicznych (i powienien za to porządnie oberwać).
A poza tym te wytypowane godziny w porannym szczycie też kiepskie.
Nie wiem jakie jest zapełnienie w Pruszkowie o 7.27, ale w Sulejówku zdecydowanie za wcześnie jak na podwójny pociąg..
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A nie mówiłem z tymi podwójnymi kursami
PS 7:27 z Pruszkowa-puszka sardynek
PS 7:27 z Pruszkowa-puszka sardynek
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale czy na pewno obieg? Premo coś pisał, że 6 obiegów robi 5 brygad, co oznacza przechodzenie ich między obiegami...gburek pisze:Od poniedziałku, w D, obieg 5 jeździ na 2 ezt.
[ Dodano: 2007-10-20, 18:17 ]
Nowe sprzęgi są tylko w 107 i 108, w 101-106 jest to samo g., co w EN57, tylko na wysokości zgodnej z kartą UIC...przewoz pisze:To co oni tam z nią wyprawiali? Jazda ukrotniona sprowadzona do możliwości zepchnięcia tylko czy jak? W końcu sprzegi nowe, DC..Na Grochowie przy próbnym łączeniu zeszło im się 3h.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to jak możesz proponować, by na jeszcze o 1 jednostkę zmniejszyć rezerwę?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Z tym podwójnym składem SKM to będzie przynajmniej jeden, ale za to poważny problem - wandalizm.
Do tej pory nie było z tym problemu, bo zarówno otwarta przestrzeń wewnątrz składu, jak i chodzący po składzie podczas jazd kierownik pociągu odstraszał potencjalnych wandali.
A teraz... w drugiej jednostce "hulaj dusza piekła nie ma". A że tak będzie można łatwo przewidzieć na przykładzie starych składów pożyczonych przez SKM - zobaczcie ile tam porysowanych szyb, jakichś bazgrołów na ścianach etc. Te przedziały, ścianki działowe, które stwarzają teoretyczne poczucie anonimowości i bezkarności robią swoje. I to samo teraz będzie z tymi drugimi jednostkami SKM.
Do tej pory nie było z tym problemu, bo zarówno otwarta przestrzeń wewnątrz składu, jak i chodzący po składzie podczas jazd kierownik pociągu odstraszał potencjalnych wandali.
A teraz... w drugiej jednostce "hulaj dusza piekła nie ma". A że tak będzie można łatwo przewidzieć na przykładzie starych składów pożyczonych przez SKM - zobaczcie ile tam porysowanych szyb, jakichś bazgrołów na ścianach etc. Te przedziały, ścianki działowe, które stwarzają teoretyczne poczucie anonimowości i bezkarności robią swoje. I to samo teraz będzie z tymi drugimi jednostkami SKM.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą