SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 19 paź 2007, 18:06

Od poniedziałku, w D, obieg 5 jeździ na 2 ezt.
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 paź 2007, 18:30

inż. Glonojad pisze:Oczywiście nie da się ukryć, że dużo korzystniejsze od dwuskładu byłoby zwiększenie częstotliwości kursowania w szczycie... przy 7 składach mogłoby nawet co 20 wyjść.
Racja, ale im więcej pociągów tym ich większe blokowanie się na trasach.....,
bo ktoś np. przy modernizacji torów w Wesołej nie pomyślał o względach technicznych (i powienien za to porządnie oberwać).

A poza tym te wytypowane godziny w porannym szczycie też kiepskie.
Nie wiem jakie jest zapełnienie w Pruszkowie o 7.27, ale w Sulejówku zdecydowanie za wcześnie jak na podwójny pociąg..
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 19 paź 2007, 19:42

Andrzej pisze:Od poniedziałku, w D, obieg 5 jeździ na 2 ezt.
Póki jakaś jednostka nie padnie.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 paź 2007, 21:23

Na Grochowie przy próbnym łączeniu zeszło im się 3h.
To co oni tam z nią wyprawiali? Jazda ukrotniona sprowadzona do możliwości zepchnięcia tylko czy jak? W końcu sprzegi nowe, DC..

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 19 paź 2007, 22:57

A nie mówiłem z tymi podwójnymi kursami :grin:
PS 7:27 z Pruszkowa-puszka sardynek
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 paź 2007, 18:07

Za Rz: "[Miłosz Wilkanowicz, ekspert PKW] Dodał, że do PKW wpłynęło także zgłoszenie o plakatach wyborczych umieszczonych w sobotę na pociągach warszawskiej Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM)."
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 paź 2007, 18:16

gburek pisze:Od poniedziałku, w D, obieg 5 jeździ na 2 ezt.
Ale czy na pewno obieg? Premo coś pisał, że 6 obiegów robi 5 brygad, co oznacza przechodzenie ich między obiegami...

[ Dodano: 2007-10-20, 18:17 ]
przewoz pisze:
Na Grochowie przy próbnym łączeniu zeszło im się 3h.
To co oni tam z nią wyprawiali? Jazda ukrotniona sprowadzona do możliwości zepchnięcia tylko czy jak? W końcu sprzegi nowe, DC..
Nowe sprzęgi są tylko w 107 i 108, w 101-106 jest to samo g., co w EN57, tylko na wysokości zgodnej z kartą UIC...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 paź 2007, 18:27

inż. Glonojad pisze:Ale czy na pewno obieg? Premo coś pisał, że 6 obiegów robi 5 brygad, co oznacza przechodzenie ich między obiegami...
5 brygad robi 6 obiegów w przypadkach awaryjnych czyli dosyć często. Zazwyczaj 6 brygad robi 6 obiegów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 paź 2007, 18:29

No to jak możesz proponować, by na jeszcze o 1 jednostkę zmniejszyć rezerwę? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 paź 2007, 18:32

Jest 1 jednostka w rezerwie 2 podwójne składy i 5 brygad czyli tak samo jak jeden podwójny skład przy 6 brygadach.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 22 paź 2007, 8:47

Skład dzisiaj jeździ aż miło, pierwszy raz jechałem do szkoły w takim pustym 14WE. :D

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 23 paź 2007, 10:00

Z tym podwójnym składem SKM to będzie przynajmniej jeden, ale za to poważny problem - wandalizm.
Do tej pory nie było z tym problemu, bo zarówno otwarta przestrzeń wewnątrz składu, jak i chodzący po składzie podczas jazd kierownik pociągu odstraszał potencjalnych wandali.
A teraz... w drugiej jednostce "hulaj dusza piekła nie ma". A że tak będzie można łatwo przewidzieć na przykładzie starych składów pożyczonych przez SKM - zobaczcie ile tam porysowanych szyb, jakichś bazgrołów na ścianach etc. Te przedziały, ścianki działowe, które stwarzają teoretyczne poczucie anonimowości i bezkarności robią swoje. I to samo teraz będzie z tymi drugimi jednostkami SKM.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Flash8222
Posty: 7632
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 paź 2007, 10:23

No nie wiem :P W drugiej jednostce też jest kierownik pociągu :P

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 23 paź 2007, 15:46

Flash8222 pisze:No nie wiem :P W drugiej jednostce też jest kierownik pociągu
W 880 też był

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 paź 2007, 18:29

A przypadkiem już nie rzucili całej rezerwy ? ;)

ODPOWIEDZ