Chyba na linię do Woli Krzysztoporskiejkukuryk12 pisze:Jak wszystko dobrze pójdzie to jeszcze dzisiaj wyjedzienetkuu pisze:Bądźmy wszyscy dobrej myśli, że jeszcze pojawi się na Warszawskich liniach..
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
-
- (KILLER 4739)
- Posty: 351
- Rejestracja: 24 sty 2009, 14:33
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
Zaśmiecą Stalową solarisami, czy część dwunastek z R-1 przejdzie na R-5 a część gniotów z R-5 na Stalową?
2 101 509 516 E-4 E-6
Moje zdjęcia:
Omni-Bus
Phototrans
Moje zdjęcia:
Omni-Bus
Phototrans
On na nic nie padł A przynajmniej nie dlatego nie wyjeżdża.netkuu pisze:A wiesz na co padł?
1205 jest traktowany jak każdy inny Ikarus. Z tego co wiem to trwa batalia o jego dalsze utrzymanie w ruchu choć kierownictwo jest nie chętne. Dla miłośnika może jest jazda ok. (ale przecież KMKM ma 289) ale dla pasażera wygoda żadna. Moim zdaniem już dawno go powinni wyciąć choć dla innych to powinien jeździć do usra.... śmierci. Żałosne gdyby kasowali 5254 lub 6330 to bym też protestował. Ale naprawdę dajcie już sobie spokój z tym 1205. Co chwilę pytania jeździ czy nie a jak nie to dlaczego a jak jeździ to gdzie. Czy oto w tym wszystkim chodzi.
Aż tak to chyba nie, ale podobno wygląda bardzo ładnie. Aczkolwiek parę elementów zostało odświeżonych, zresztą zobaczycie wkrótce.Domas pisze:Po nowemu będzie?
Dlatego właśnie uważam, że jeśli wóz jest sprawny technicznie to ma jeździć, a nie być kasowany. Nie ważne czy to lewar, automat czy gniot. Batalia trwała, ale już została zakończona. A przy 5254 i 6330 to już wiele było afer (również na Wawkomie).beni pisze:1205 jest traktowany jak każdy inny Ikarus. Z tego co wiem to trwa batalia o jego dalsze utrzymanie w ruchu choć kierownictwo jest nie chętne. Dla miłośnika może jest jazda ok. (ale przecież KMKM ma 289) ale dla pasażera wygoda żadna. Moim zdaniem już dawno go powinni wyciąć choć dla innych to powinien jeździć do usra.... śmierci. Żałosne gdyby kasowali 5254 lub 6330 to bym też protestował. Ale naprawdę dajcie już sobie spokój z tym 1205. Co chwilę pytania jeździ czy nie a jak nie to dlaczego a jak jeździ to gdzie. Czy oto w tym wszystkim chodzi.
Ale wieczna dysputa na temat jednego wozu wielu osobom już się przejadła. Temat służy wpisywaniu info na temat kasacji, a nie tego, czy #1205 raczy wyjechać czy już w końcu skonał i grupka osób z aparatami nie będzie miała za czym ganiać i czym jeździć...ashir pisze:Dlatego właśnie uważam, że jeśli wóz jest sprawny technicznie to ma jeździć, a nie być kasowany. Nie ważne czy to lewar, automat czy gniot. Batalia trwała, ale już została zakończona. A przy 5254 i 6330 to już wiele było afer (również na Wawkomie).beni pisze:1205 jest traktowany jak każdy inny Ikarus. Z tego co wiem to trwa batalia o jego dalsze utrzymanie w ruchu choć kierownictwo jest nie chętne. Dla miłośnika może jest jazda ok. (ale przecież KMKM ma 289) ale dla pasażera wygoda żadna. Moim zdaniem już dawno go powinni wyciąć choć dla innych to powinien jeździć do usra.... śmierci. Żałosne gdyby kasowali 5254 lub 6330 to bym też protestował. Ale naprawdę dajcie już sobie spokój z tym 1205. Co chwilę pytania jeździ czy nie a jak nie to dlaczego a jak jeździ to gdzie. Czy oto w tym wszystkim chodzi.
A potem dziwota, że admin temat zamyka... Jak tu nie zamykać to skoro dyskusja na temat jednego wozu, którą można przeprowadzić na gg czy w 4 oczy przechodzi na forum publiczne, bo kilka osób chce się popisać, jakie to ma wtyki na zakładzie... Dziecinada -.-
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie
Dlatego takim osobom po kilku wybrykach się powinno zabierać czasowo lub na stałe dostęp do pewnych działów... ale nie uczmy ojca dzieci robić, bo na zdrowie nam to może nie wyjść.2952 pisze:A potem dziwota, że admin temat zamyka... Jak tu nie zamykać to skoro dyskusja na temat jednego wozu, którą można przeprowadzić na gg czy w 4 oczy przechodzi na forum publiczne, bo kilka osób chce się popisać, jakie to ma wtyki na zakładzie... Dziecinada -.-