Strona 90 z 96

Przystanki na żądanie

: 10 lis 2017, 7:34
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:Dlaczego tak właściwie przystanek Spacerowa funkcjonuje jako warunkowy dla linii 501, 519 i 522?
Na żądanie dodają i wtedy niby dalej jest przyspieszona, ale czasem się zatrzymuje.
Coś jak Dolna dla E-2. I wilk, i owca.

Przystanki na żądanie

: 10 lis 2017, 11:46
autor: Autobus Czerwon
Czasem się zatrzymuje? Raczej przypadkiem bardziej niż epizodycznym jest to kiedy się nie zatrzymuje.

Przystanki na żądanie

: 02 sie 2018, 21:01
autor: Yelonker
Ja odnośnie odnażądowienia przystanków: przystanek Reymonta w Latchorzewie powinien być stały. Tak jak często bywam w Babicach i zawsze korzystam z 714 (jeśli nie muszę korzystać z 719, omijam ten ścisk szerokim łukiem), tak o żadnej porze dnia w weekend czy dzień roboczy nie widziałem, żeby ktoś nie wsiad lub nie wysiadł na tym przystanku. Jestem pewien, że gdyby przeprowadzono testy na tym przystanku, dużo więcej, niż 75% kursów by na nim stanęło. Biorąc pod uwagę stan taboru na 714, gdzie na szczęście dużo mniej, niż przed czerwcem, ale brak zapowiadania przystanków i/lub niedziałające przyciski dalej się zdarzają, a także znikome w skali dnia oszczędności z niezatrzymywania się na Reymonta, można by oszczędzić pasażerom machania i nerwowego rozglądania się, czy już nacisnąć przycisk, czy nie.

Przystanki na żądanie

: 02 sie 2018, 23:00
autor: Mariusz98
Ja jak jeżdżę 714 do/z Babic, to też zawsze widzę, że kilka osób wsiada/wysiada na tym przystanku, jednak ZTM pewnie ta zaobserwowana sytuacja nie obchodzi, poza tym, można by uzwyklić również Cmentarz.Często tam ktoś wsiada/wysiada ze starszych osób, po co mają się stresować czy dobrze nacisnęli Stop lub czy kierowca widzi, że machają.

Przystanki na żądanie

: 17 wrz 2018, 17:18
autor: misiek34
Czy jest możliwe do ustalenia, kiedy powstał przystanek 4150-01-CENTRUM MODY "ND-Nadarzyn" (jako warunkowy), szosa krakowska, dla linii 703 obsługiwany w kierunku Okęcie?
W httm'ach z 19990621 jeszcze nie istnieje a w trasówce z 2000.09.20 już widnieje, a na Trasbusie nic niema o tym fakcie.

Przystanki na żądanie

: 27 paź 2018, 23:26
autor: Krzysztof_J
Według mnie następujące przystanki tramwajowe powinny być na żądanie:
  • Toruńska
  • NIK
  • Bohomolca
  • Las Bielański
  • Przy Agorze
  • Cmentarz Włoski
  • Konopacka

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 0:24
autor: koval
Krzysztof_J pisze:
27 paź 2018, 23:26
Według mnie na stepujące przystanki tramwajowe powinny być na żądanie:
  • Toruńska
  • NIK
  • Bohomolca
  • Las Bielański
  • Przy Agorze
  • Cmentarz Włoski
  • Konopacka
Moim zdaniem Toruńska jednak nie. W pobliżu jest centrum handlowe Factory i dużo osób tam wsiada/wysiada. Chyba że przystanek na żądanie w niedzielę bez handlu 😀😀😀

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 2:02
autor: Jelcz4755
koval pisze:
28 paź 2018, 0:24
Chyba że przystanek na żądanie w niedzielę bez handlu
To chyba będzie za bardzo mylące :)

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 10:02
autor: Yelonker
Ja bym dorzucił jeszcze Staniewicką, Lipowczana, Budzińskiej-Tylickiej, Dyrekcję FSO, Faradaya, Odlewniczą. A jeśli chodzi o Bohomolca, to jest dylemat, czy trasę na Marymont wydłużyć, czy zlikwidować, ale czy na Konopackiej wymiana pasażerska jest tak mała, by Konopacka była NŻ?

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 10:14
autor: vernalisadonis
To już bardziej przystanek Środkowa.

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 10:30
autor: Łukasz
Jaki tak naprawdę byłby zysk na tym? Jak to się ma do smart-sygnalizacji? Nie wszystkie przystanki są przy światłach, to prawda, ale zatrzymanie na kilka sekund na ciepłym guziku to ledwie kilka sekund zysku, przecież i tak trzeba by max. 20 km/h jechać, tramwaj nie zatrzymuje się tak szybko jak autobus, chyba.

Bardziej dałbym możliwość przejeżdżania przez każdy przystanek z prędkością 20km/h, jeśli nikogo na nim nie ma i w środku nikt nie stoi przy drzwiach.

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 11:54
autor: Krzysztof_J
Yelonker pisze:
28 paź 2018, 10:02
Ja bym dorzucił jeszcze Staniewicką, Lipowczana, Budzińskiej-Tylickiej, Dyrekcję FSO, Faradaya, Odlewniczą. A jeśli chodzi o Bohomolca, to jest dylemat, czy trasę na Marymont wydłużyć, czy zlikwidować, ale czy na Konopackiej wymiana pasażerska jest tak mała, by Konopacka była NŻ?
O tych przystankach też myślałem, ale już wcześniej były wspomniane, więc nie chciałem powtarzać. A co do Konopackiej, to bardzo rzadko widziałem, żeby była tam wymiana pasażerska, w szczególności na przystanku w kierunku Czynszowej.
vernalisadonis pisze:
28 paź 2018, 10:14
To już bardziej przystanek Środkowa.
W przypadku tego przystanku to trzeba się w ogóle zastanowić nad sensem jego istnienia, zwłaszcza po przeniesieniu go z ul. Środkowej na Wileńską.
Łukasz pisze:
28 paź 2018, 10:30
Jaki tak naprawdę byłby zysk na tym? Jak to się ma do smart-sygnalizacji? Nie wszystkie przystanki są przy światłach, to prawda, ale zatrzymanie na kilka sekund na ciepłym guziku to ledwie kilka sekund zysku, przecież i tak trzeba by max. 20 km/h jechać, tramwaj nie zatrzymuje się tak szybko jak autobus, chyba.
Każde pominięcie przystanku na żądanie przez tramwaj raczej pozwoliłoby zaoszczędzić nie kilka, tylko kilkanaście sekund, ponieważ tramwaj potrzebuje z reguły więcej czasu na hamowanie i rozruch. Poza tym, są takie przystanki jak np. Bohomolca, Cmentarz Włoski, Las Bielański, które widać z daleka i są na prostym odcinku. Zresztą kierowca autobusu też raczej powinien zwolnić przed przystankiem na żądanie, że by móc się bezpiecznie zatrzymać, zwłaszcza w przypadku przystanków o słabej widoczności, np. Biblioteka Narodowa kier. Metro Pole Mokotowskie.
Łukasz pisze:
28 paź 2018, 10:30
Bardziej dałbym możliwość przejeżdżania przez każdy przystanek z prędkością 20km/h, jeśli nikogo na nim nie ma i w środku nikt nie stoi przy drzwiach.
Wtedy raczej na pewno dochodziłoby do sytuacji, że motorniczy kogoś nie zauważył i się nie zatrzymał.

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 13:00
autor: fik
Krzysztof_J pisze:
28 paź 2018, 11:54
O tych przystankach też myślałem, ale już wcześniej były wspomniane, więc nie chciałem powtarzać. A co do Konopackiej, to bardzo rzadko widziałem, żeby była tam wymiana pasażerska, w szczególności na przystanku w kierunku Czynszowej.
Oczywiście, że jest, ludzie normalnie z tego przystanku korzystają.

vernalisadonis pisze:
28 paź 2018, 10:14
To już bardziej przystanek Środkowa.
W przypadku tego przystanku to trzeba się w ogóle zastanowić nad sensem jego istnienia, zwłaszcza po przeniesieniu go z ul. Środkowej na Wileńską.
Na Środkowej wysiada zazwyczaj więcej osób niż na Czynszowej (in fact to wygląda tak, że na Środkowej zazwyczaj ktoś wysiada, a na Czynszowej tylko wsiada).

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 20:42
autor: Snake.Griffin
Biblioteka Narodowa również nie jest najpopularniejszym przystankiem.

Przystanki na żądanie

: 28 paź 2018, 22:38
autor: Eryk683
Obowiązkowo Cmentarz Prawosławny jako na żądanie