Objazdy tramwajowe 2014

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 lip 2014, 20:57

Od ilu lat al. 3 Maja jest oficjalnie tylko na dole? :)

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 lip 2014, 20:58

Odcinek Muzeum Narodowe - Rondo Waszyngtona, chyba w tym się most jednak zawiera? Czyli rozumiem, że to był ten cały strajk? :P tylko że to naprawdę jest niesamowicie denerwujące! I moim zdaniem może to (może w niewielkim stopniu ale jednak) spowodować, że ludzie będą kombinować z jakimś 521 czy innym autobusem...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 lip 2014, 22:02

Jeżdżenie 30km/h po prostym to po prostu zwykłe chamstwo. Takich to należałoby dyscyplinarnie zwalniać, jak już koniecznie chcą pracować w tramwajach to co najwyżej przy myciu podłogi. Jak mi się już zaczęło opłacać jechać z Centrum na Zawiszak pociągiem, bo jest zwyczajnie szybciej, nie mówiąc o relacji Centrum - Aleja Zieleniecka...

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 lip 2014, 22:30

Czyli prowadzący trama ma stracić kupę kasy, żebyś minutę szybciej był w domu?
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 lip 2014, 23:12

Przy optymalizacji sygnalizacji tramwajowych realny zysk byłby większy niż minuta.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 lip 2014, 23:20

Poczytaj w dziale Czasy przejazdu, weź pod uwagę wakacje i będziesz wiedział, dlaczego zbiorkom jeździ wolniej. A swoją drogą, dawno nie czytałem w gazecie o autobusie przelatującym skrzyżowanie na czerwonym, czyli jest lepiej.
miłośnik 13N

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 15 lip 2014, 0:37

Stary Pingwin pisze:Poczytaj w dziale Czasy przejazdu, weź pod uwagę wakacje i będziesz wiedział, dlaczego zbiorkom jeździ wolniej. A swoją drogą, dawno nie czytałem w gazecie o autobusie przelatującym skrzyżowanie na czerwonym, czyli jest lepiej.
To raczej kwestia tematów zastępczych - mieliśmy mundial, więc strony zapełnione. Mieliśmy beemkę jadącą jak skrajny kretyn, mieliśmy inną której kierowca zabił kobietę na KENie. Skończą się tematy, pojawią się przejeżdżające na czerwonym autobusy, względnie jeszcze chamscy kierowcy, zła klimatyzacja itp. :)
noidea

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 lip 2014, 10:57

Niedawno już było o tym że jak to możliwe że w XXIw. w Warszawie nie wszystkie autobusy mają klimatyzację :P

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 15 lip 2014, 14:37

Ja z innej beczki.Nadal od 22,00 do 5,00 nie jeżdżą tramwaje ze względu na remont wiaduktu nad Trasą AK.
Od ponad miesiąca jeżdżąc Z-17 wieczorem obserwuję że nie ma tam żywego ducha (robotnika) a prace prowadzone są w dzień.
Pytanie , po cholerę wyłączać napięcie w nocy jeżeli pracują w ciągu dnia pod napięciem.
Połowa przystanku jest rozgrzebana i nie ma widoków na koniec.Nawet po skończeniu drugą połowę mogliby skuć w jeden weekend.
tatra

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lip 2014, 14:47

Napięcie tam jest cały czas. Jak jednocześnie wyłączano napięcie, to i na pętlę Metro Marymont nie było można dojechać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 15 lip 2014, 15:41

Więc o co k...a chodzi.Inwestor miał kaprys na kilka miesięcy a ZTM pokornie się zgodził.
Przy AWF przed 5,00 jest 103 i N46 a tramwaje jeździły co kilka minut z R-4.
Nie każdy pracuje od 8,00 ,ci co pracują od 6,00 stanowią prawie 100% podaży ZTM
tatra

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 16 lip 2014, 8:27

Glonojad pisze:Na MOŚCIE NIE MA ŻADNEGO OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI. OD 7 LAT!
A to ograniczenie do 20km/h z powodu tłukących się naczyń mieszkańcom bloków?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 lip 2014, 8:29

Nie wiedziałem że na Wiśle są jakieś bloki.

Co innego most, co innego wiadukt...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 lip 2014, 10:17

Od 26 lipca do 21 września 2014 roku będzie wyłączony ruch tramwajowy między Cm. Wolskim, a Os. Górczewska. Na tej trasie pojedzie w zamian autobusowa linia zastępcza Z-1 (czemu taki dziwny numer to ja nie wiem, powinien być jak dotychczas Z26). 8 i 26 zostaną skrócone do Cm. Wolskiego, a 70 będzie zawracało na terenie zajezdni R-1 "Wola" (przystanek dla wysiadających - Rogalińska, przystanek dla wsiadających - Zajezdnia Wola). Słupki z informacjami już postawione na przystankach, a w internecie jeszcze jak zwykle brak informacji na ten temat. Jedynie po cichu zostały zamieszczone specjalne rozkłady dla tramwajów, ale już dla linii zastępczej nie ma żadnego rozkładu. #-o

michael112
Posty: 2849
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 lip 2014, 13:25

Po co w ogóle będzie teraz istniało 70?

Zablokowany