Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2014/15

Moderator: JacekM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 16 lut 2015, 22:08

Premo pisze:Na początku 2013r jeździł pociąg relacji Sulejówek Miłosna-Warszawa Gdańska.
Ale to nie była SKM, ani tym bardziej S20? W połowie 2013 linia S20 istniała na czas remontu średnicy, ale kursowała na odcinku Sulejówek Miłosna - Warszawa Wschodnia.

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 16 lut 2015, 22:22

S2 jeździło na Gdańską w 2011r. (kursy przedpołudniowe)
Obrazek

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 lut 2015, 14:36

Był to pociąg KM odjeżdżał z SM o 7:06. Po miesiącu kursowania zmieniono jego trasę i jeździł przez Centralną. A co do S2 to te pociągi także świeciły pustkami. Pasażerowie woleli dojechać do Wschodniego pociągiem KM a później się przesiąść

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 lut 2015, 14:45

Jeden pociąg to taka słaba oferta, tym bardziej że bez powrotu...

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 21 lut 2015, 20:43

Z plakatów PLKi można wyczytać, że od korekty marcowej obecne S20 pojedzie przez średnicę - 6:36 z Zachodniej, 7:15 z Rembertowa.
Wylatują za to wszystkie KM kończące i zaczynające w Rembertowie. :shock:
Jeśli na pozostałych pociągach kursujących w szczycie nie będzie trójkibli to masakra.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 lut 2015, 20:46

Zaczynają rozgrzebywać Rembertów z okazji modernizacji Rail Baltiki. W ogóle będzie burdello.

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 21 lut 2015, 20:59

300 stałych pasażerów tłuszczańskiego turbokibla 1681 zaczynającego w Rembertowie o 7:29 trochę się zdziwi i wk... jak będzie się musiało wbić do pełnego S2 :D

Michał96
Posty: 216
Rejestracja: 29 gru 2014, 15:47

Post autor: Michał96 » 21 lut 2015, 22:22

Według plakatowego rozkładu PLKi, od 16 do 29 marca 2015 nie będzie odbywał się żaden ruch pociągów osobowych na odcinku Krusze-Tłuszcz linii kolejowej nr 10. Szynobusy (Tłuszcz - Sierpc i Sierpc - Tłuszcz) będą zaczynały/kończyły bieg w stacji Krusze, a także będą kursować z pominięciem Warszawy - z Legionowa Piaski do Legionowa Przystanek - łącznicą 511.
We wspomnianym dwutygodniowym okresie nie będzie kursowała także jednostka z Tłuszcza do Warszawy Wschodniej - tzw. ekspresowa taksówka kolejarzy (2 kursy dziennie). Od 30 marca sytuacja ma wrócić do normy, czyli szynobusy pojadą przez Warszawę, a przyśpieszony podsył EN57 będzie wracał 5 minut później. Zmienią mu się numery: 11074 :arrow: 11228 oraz 11183 :arrow: 11231.
Co więc będzie się działo na odcinku Krusze-Tłuszcz lub w samej stacji Tłuszcz? Gdzie i jak pojadą dalej szynobusy po skończeniu kursu w stacji Krusze? Czyżby służbowo przez Pustelnik?

Z góry dziękuję za wszelką odpowiedź w tej sprawie
Pozdrawiam

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 lut 2015, 8:39

No, modernizacja st. Tłuszcz trwa, tak jak to było przy wykolejeniu ICka jakiś czas temu w st. Tłuszcz, trzeba będzie w końcu na chwilę wyłączyć tą część stacji. Wtedy część pociągów puszczono na zmianę kierunku w Pustelniku, pewnie teraz tak puszczą szynobusy. Tu by się zamknięta Dąbrowica przydała.
O ile objazdowe kursy szynobusów jakoś się przeżyje faktycznie, o tyle z zawieszeniem pociągów rembertowskich faktycznie będzie ciężko. A że to były głównie pociągi jadące dalej niż do Zachodniej, to nie znikną one zupełnie, więc wolnego taboru nie przybędzie, a i w Miłosnej miejsca brak.

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 22 lut 2015, 12:44

A gdzie zniknął push-pull 15301 Zachodnia p8-Ciechanów 16:00? Troche ludzi tym jeździ...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 lut 2015, 11:38

A tak przy temacie: ma ktoś schemat toró stacji Tłuszcz przed i po modernizacji? Gdzieś mi docelowy mignął i nie wiem, czy tu czy na SSC...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 lut 2015, 12:49

Wolfchen pisze:A tak przy temacie: ma ktoś schemat toró stacji Tłuszcz przed i po modernizacji? Gdzieś mi docelowy mignął i nie wiem, czy tu czy na SSC...
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/ko ... cz1_DB.pdf

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 lut 2015, 1:10

Dziękować :)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 28 lut 2015, 8:11

Załączniki
Stacja Tłuszcz1.jpg
Stacja Tłuszcz przed i po modernizacji
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 28 lut 2015, 14:23

Michał96 pisze: Gdzie i jak dalej szynobusy po skończeniu kursu w stacji Krusze? Czyżby służbowo przez Pustelnik?
Tak, przecież szynobus musi przejść PK i tankowanie.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

ODPOWIEDZ