Ale to nie była SKM, ani tym bardziej S20? W połowie 2013 linia S20 istniała na czas remontu średnicy, ale kursowała na odcinku Sulejówek Miłosna - Warszawa Wschodnia.Premo pisze:Na początku 2013r jeździł pociąg relacji Sulejówek Miłosna-Warszawa Gdańska.
Rozkład jazdy KM i SKM 2014/15
Moderator: JacekM
Był to pociąg KM odjeżdżał z SM o 7:06. Po miesiącu kursowania zmieniono jego trasę i jeździł przez Centralną. A co do S2 to te pociągi także świeciły pustkami. Pasażerowie woleli dojechać do Wschodniego pociągiem KM a później się przesiąść
Jeden pociąg to taka słaba oferta, tym bardziej że bez powrotu...
Z plakatów PLKi można wyczytać, że od korekty marcowej obecne S20 pojedzie przez średnicę - 6:36 z Zachodniej, 7:15 z Rembertowa.
Wylatują za to wszystkie KM kończące i zaczynające w Rembertowie.
Jeśli na pozostałych pociągach kursujących w szczycie nie będzie trójkibli to masakra.
Wylatują za to wszystkie KM kończące i zaczynające w Rembertowie.
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jeśli na pozostałych pociągach kursujących w szczycie nie będzie trójkibli to masakra.
Zaczynają rozgrzebywać Rembertów z okazji modernizacji Rail Baltiki. W ogóle będzie burdello.
300 stałych pasażerów tłuszczańskiego turbokibla 1681 zaczynającego w Rembertowie o 7:29 trochę się zdziwi i wk... jak będzie się musiało wbić do pełnego S2 ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Według plakatowego rozkładu PLKi, od 16 do 29 marca 2015 nie będzie odbywał się żaden ruch pociągów osobowych na odcinku Krusze-Tłuszcz linii kolejowej nr 10. Szynobusy (Tłuszcz - Sierpc i Sierpc - Tłuszcz) będą zaczynały/kończyły bieg w stacji Krusze, a także będą kursować z pominięciem Warszawy - z Legionowa Piaski do Legionowa Przystanek - łącznicą 511.
We wspomnianym dwutygodniowym okresie nie będzie kursowała także jednostka z Tłuszcza do Warszawy Wschodniej - tzw. ekspresowa taksówka kolejarzy (2 kursy dziennie). Od 30 marca sytuacja ma wrócić do normy, czyli szynobusy pojadą przez Warszawę, a przyśpieszony podsył EN57 będzie wracał 5 minut później. Zmienią mu się numery: 11074
11228 oraz 11183
11231.
Co więc będzie się działo na odcinku Krusze-Tłuszcz lub w samej stacji Tłuszcz? Gdzie i jak pojadą dalej szynobusy po skończeniu kursu w stacji Krusze? Czyżby służbowo przez Pustelnik?
Z góry dziękuję za wszelką odpowiedź w tej sprawie
Pozdrawiam
We wspomnianym dwutygodniowym okresie nie będzie kursowała także jednostka z Tłuszcza do Warszawy Wschodniej - tzw. ekspresowa taksówka kolejarzy (2 kursy dziennie). Od 30 marca sytuacja ma wrócić do normy, czyli szynobusy pojadą przez Warszawę, a przyśpieszony podsył EN57 będzie wracał 5 minut później. Zmienią mu się numery: 11074
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Co więc będzie się działo na odcinku Krusze-Tłuszcz lub w samej stacji Tłuszcz? Gdzie i jak pojadą dalej szynobusy po skończeniu kursu w stacji Krusze? Czyżby służbowo przez Pustelnik?
Z góry dziękuję za wszelką odpowiedź w tej sprawie
Pozdrawiam
No, modernizacja st. Tłuszcz trwa, tak jak to było przy wykolejeniu ICka jakiś czas temu w st. Tłuszcz, trzeba będzie w końcu na chwilę wyłączyć tą część stacji. Wtedy część pociągów puszczono na zmianę kierunku w Pustelniku, pewnie teraz tak puszczą szynobusy. Tu by się zamknięta Dąbrowica przydała.
O ile objazdowe kursy szynobusów jakoś się przeżyje faktycznie, o tyle z zawieszeniem pociągów rembertowskich faktycznie będzie ciężko. A że to były głównie pociągi jadące dalej niż do Zachodniej, to nie znikną one zupełnie, więc wolnego taboru nie przybędzie, a i w Miłosnej miejsca brak.
O ile objazdowe kursy szynobusów jakoś się przeżyje faktycznie, o tyle z zawieszeniem pociągów rembertowskich faktycznie będzie ciężko. A że to były głównie pociągi jadące dalej niż do Zachodniej, to nie znikną one zupełnie, więc wolnego taboru nie przybędzie, a i w Miłosnej miejsca brak.
A gdzie zniknął push-pull 15301 Zachodnia p8-Ciechanów 16:00? Troche ludzi tym jeździ...
A tak przy temacie: ma ktoś schemat toró stacji Tłuszcz przed i po modernizacji? Gdzieś mi docelowy mignął i nie wiem, czy tu czy na SSC...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/ko ... cz1_DB.pdfWolfchen pisze:A tak przy temacie: ma ktoś schemat toró stacji Tłuszcz przed i po modernizacji? Gdzieś mi docelowy mignął i nie wiem, czy tu czy na SSC...
Dziękować ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak, przecież szynobus musi przejść PK i tankowanie.Michał96 pisze: Gdzie i jak dalej szynobusy po skończeniu kursu w stacji Krusze? Czyżby służbowo przez Pustelnik?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka