Strona 10 z 51

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 11:45
autor: Wiliam
Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki.
Po prostu mam wrażenie że zamiast tworzyć E1, można by np. podbić 509, ewentualnie dać kursy skrócone, może coś pogrzebać z organizacją ruchu czy trasą, a dopiero jak to wypali i będzie popularne to byłby moment na robienie E1 w obecnej formie.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 11:48
autor: MichalJ
Z jednej strony tak. Z drugiej strony rozumiem też argument, że potrzebna jest terapia szokowa - z linii zatrzymującej się przy tramwaju wysiedliby wszyscy i nikt by nawet tego metra nie spróbował. Pewnie w miarę rozwoju sytuacji będą jeszcze modyfikacje tras czy częstotliwości.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 11:51
autor: Rosa
Wiliam pisze:Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki.
Po prostu mam wrażenie że zamiast tworzyć E1, można by np. podbić 509, ewentualnie dać kursy skrócone, może coś pogrzebać z organizacją ruchu czy trasą, a dopiero jak to wypali i będzie popularne to byłby moment na robienie E1 w obecnej formie.
Ale co da podbicie 509 skoro np ja jeżdżę ostatnio E1 właśnie po to aby NIE jechać 509 i nie ryzykować korków na Saskiej. No i 509 nie dojeżdża do M Stadion (przesiadka na Kijowskiej jest tylko teoretyczna)

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 11:56
autor: Domas
509 byłoby dla Gocławia atrakcyjne w formie przesiadki do metra dopiero, gdyby jechało przez Zamoyskiego i Jagiellońską, a to po części moim zdaniem wykluczałoby zaliczanie dw. Wileńskiego - bo albo jedzie od razu prosto Jagiellońską albo Targową cały czas, zawijasów nie ma co robić. Dlatego jak pisze Rosa E-1 spełnia w pełni swoją rolę. Dzisiaj jadąc do szkoły ok. godz. 9 widziałem wyjeżdżające z Saskiej tenże ekspres w którym były zajęte wszystkie miejsca siedzące oraz drugie tyle stojących.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 15:54
autor: ouizosi
Wiliam pisze:Chyba wszystko co jedzie na Gocław o takiej porze wozi muchy. Nie mniej, uważam za błąd dowozówki z Gocławia bez zahaczania o Rondo Waszyngtona.
Jeśli by E-1 miało zahaczać o Rondo Waszyngtona, to na pewno ja - a ze mną wiele innych osób - tak szybko by zrezygnowało z tego połączenia, jak szybko zaczęło z niego korzystać w tym tygodniu.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 16:11
autor: Emyl
Domas pisze:509 byłoby dla Gocławia atrakcyjne w formie przesiadki do metra dopiero, gdyby jechało przez Zamoyskiego i Jagiellońską, a to po części moim zdaniem wykluczałoby zaliczanie dw. Wileńskiego - bo albo jedzie od razu prosto Jagiellońską albo Targową cały czas, zawijasów nie ma co robić.
A nie przesadzaj, co to za problem, że odbije w prawo w Okrzei? Zwróć uwagę, że tranzytowy czas przejazdu przez tę okolicę jest jednak o wiele mniej istotny, niż umożliwienie przesiadek z/do metra pasażerom z obu końcówek trasy.

Ktoś mi wcześniej napisał, że zp Kijowska daje przesiadki na tramwaje do Wschodniego. To teraz ja pytam, kto z Gocławia, mając 123 i 147 lub jednoperonową przesiadkę doń, wybierze jazdę 509 z przesiadką akurat na Kijowskiej? Nawet jeśli ktoś się uprze na jazdę 509 aż tak daleko, to jest jeszcze siódemka na Zielenieckiej (przesiadka przy Waszyngtona jest nieco wygodniejsza). Zysk z przekierowania na Jagiellońską jest sporo większy, niż strata.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 16:54
autor: rhemek
125 tak jezdzilo wlasnie: Zamoyskiego i Okrzei w Targowa.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 16:56
autor: Emyl
Kiedy? O.o

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:16
autor: wojtor
Czy definitywnie zrezygnowano ze skracania 187 do pl.Konstytucji?

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:17
autor: adner
Chyba do czasu otwarcia mostu.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:20
autor: Vilén
Emyl pisze:To teraz ja pytam, kto z Gocławia, mając 123 i 147 lub jednoperonową przesiadkę doń, wybierze jazdę 509 z przesiadką akurat na Kijowskiej?
Ktoś komu zależy na krótkim czasie oczekiwania na pojazd? Nie każdy ma ochotę czekać 20 minut aż któraś z linii bezpośrednich przyjedzie, albo 15 minut na przesiadkę na Zielenieckiej w pojedynczą siódemkę, kiedy podjeżdżając przystanek dalej będzie miał parę minut wcześniej jeszcze 13.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:30
autor: Emyl
Vilén pisze:Ktoś komu zależy na krótkim czasie oczekiwania na pojazd? Nie każdy ma ochotę czekać 20 minut aż któraś z linii bezpośrednich przyjedzie, albo 15 minut na przesiadkę na Zielenieckiej w pojedynczą siódemkę, kiedy podjeżdżając przystanek dalej będzie miał parę minut wcześniej jeszcze 13.
Pod uwagę należy tutaj brać jednak wyłącznie pociągi dalekobieżne (regionalne są przecież na Stadionie), a znakomita część podróży na dworzec odbywa się w takim przypadku z wcześniejszym zaplanowaniem wyjścia i trasy.

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:34
autor: rob0t
Wiliam pisze:Z Francuską chyba nie jest tak źle. W każdym razie lepiej by było gdyby te autobusy jeździły przez cywilizację (umożliwiając jej skorzystanie z dobrodziejstwa metra)i dawałyby jakieś sensowne przesiadki
wymagaloby przeniesienia buspasa

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:38
autor: Pawel_
MichalJ pisze:Chyba nikt nie odpowiedział...
Pawel_ pisze:Halo, halo. Przepraszam, że pytam, ale jak 151 zawraca na Stadionie? Tam jest jakieś rondo czy jak? :)
Jakoś tak się zawraca: http://umapa.pl/rUwd0
Przy bazarku jest przystanek techniczny, a nawet trzy.
Tak, wiem. Nie zgubiłem się. Troszkę chaotycznie zrobione techniczne przystanki, ale myślę, że da się to poprawić. :wink:

Komunikacja miejska po M2C

: 11 mar 2015, 17:38
autor: rob0t
Przydałaby się zmiana w ustawieniach świateł na skrzyżowaniu Sokolej i Wybrzeża Szczecińskiego. Dzisiaj 411 w kierunku Gocławia stało około 5 minut (korka nie było)