Tramwaje po reformie 4/8

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 kwie 2015, 9:16

Glonojad pisze: To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj ;)
Już piszę: 23 ma być po to, żeby z Bemowa była silna linia, zamiast słabej. Jeśli priorytetem w dojeździe do Centrum mają być tramwaje, a nie autobusy (171 i E-2), to warto, żeby jeździły często.
46 jest dlatego, że w stosunku do poprzedniego układu wyszło mi brak jednej słabej linii na odcinku Cm. Wolski-Okopowa; MRA-Rondo Żaba, Dw. Wileński-Wiatraczna (tu dwa sloty). Stąd pomysł na 46.
Takich odcinków z brakiem jednego slotu jest trochę więcej (bodajże Królikarnia-Pl. Zbawiciela; Okopowa-Babka-Park Traugutta). Ale uznałem, że Okopowa-Babka wytrzyma na 22, a Babka-Park Traugutta ma jeszcze 1, 41 i 500.

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 kwie 2015, 12:45

A Puławska?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 kwie 2015, 12:47

Puławska ma niedobór jednego slotu od Pl. Zbawiciela do Królikarni.

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 kwie 2015, 13:19

No to chyba należałoby coś z tym zrobić.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 15 kwie 2015, 19:00

Na Puławskiej przede wszystkim należałoby zrobić porządek ze światłami bo przejazd w obie strony od Pl. Unii do Rakowickiej potrafi zająć 5 minut. Przy Dworkowej światła też ostatnio dłużej trzymają (coś koło 75 sek. czerwone); światła bez jakiejkolwiek koordynacji na przejściu między Malczewskiego a Królikarnią zabierają kolejny cykl, przy Dolnej też kocie oczy zapalają się przed nosem.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 kwie 2015, 19:07

Światła na przejściu przy Żywnego (Naruszewicza) zamontowano po wielu potrąceniach i kilku wypadkach śmiertelnych. Są na przycisk, ale wieczorem potrafią bez przycisku.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 kwie 2015, 21:02

Autobus Czerwon pisze:No to chyba należałoby coś z tym zrobić.
Wystarczy dobra koordynacja, co wymaga zmiany układu linii. Miejsc w wozach wystarczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 kwie 2015, 22:09

Glonojad pisze:
Autobus Czerwon pisze:No to chyba należałoby coś z tym zrobić.
Wystarczy dobra koordynacja, co wymaga zmiany układu linii. Miejsc w wozach wystarczy.
Czy tylko ja widzę tu sprzeczność?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 kwie 2015, 7:53

Właśnie ledwie do 33 na Feminie wszedłem. Przy "reformie 8" by mi sie to nie udalo, ale czekalbym spokojnie wiedzac, ze w 22 muchy maja luzy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 kwie 2015, 8:35

Chyba tak. Układu, nie liczby.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2015, 9:06

Do wyboru jest jeszcze skierowanie 4 i 15 do Banacha, a silnego 35 na Wyścigi. Ale na Banacha wtedy nie będzie już miejsca (byłaby 7, 25, 4, 15), a stanowiska są tylko 3. Z kolei zarówno 4 jak i 15 muszą być słabe, bo ani Marymont nie potrzebuje silnej linii, ani Żerań Wschodni.

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 kwie 2015, 10:03

A plac Narutowicza?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2015, 10:20

Pl. Narutowicza nie jest atrakcyjny. Bo z Okęcia masz jakikolwiek tramwaj, z którego na Bitwy możesz przesiąść się jednoperonowo, żeby pojechać w prawo Filtrową. Jak zakrańcujesz 4 i 15 na Pl. Narutowicza, to trzeba będzie latać i jeszcze wybrać sobie tramwaj, który odjedzie wcześniej. Już prędzej bym skrócił 7 do pl. Narutowicza i 4 z 15 skierował na Banacha. 7 i tak powinna być w koordynacji z 22, a z Okęcia do Centrum jest silna 9, a z Banacha silne 25. Może i dobry pomysł. Ale cała dyskusja i tak nie rozwiązuje braku slotu na Puławskiej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 16 kwie 2015, 10:46

36 w starym przebiegu Wyścigi-Marymont(dzisiaj) Potok?
miłośnik 13N

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2015, 11:00

Przy silnym 35 będzie nadpodaż na odcinku Pl. Zbawiciela-Muranowska.

Zablokowany