Już piszę: 23 ma być po to, żeby z Bemowa była silna linia, zamiast słabej. Jeśli priorytetem w dojeździe do Centrum mają być tramwaje, a nie autobusy (171 i E-2), to warto, żeby jeździły często.Glonojad pisze: To jest niezle, choc nie wiem, po co 46. Silne 23 na FSO to fajny plan, az mi wstyd, ze nie moj
46 jest dlatego, że w stosunku do poprzedniego układu wyszło mi brak jednej słabej linii na odcinku Cm. Wolski-Okopowa; MRA-Rondo Żaba, Dw. Wileński-Wiatraczna (tu dwa sloty). Stąd pomysł na 46.
Takich odcinków z brakiem jednego slotu jest trochę więcej (bodajże Królikarnia-Pl. Zbawiciela; Okopowa-Babka-Park Traugutta). Ale uznałem, że Okopowa-Babka wytrzyma na 22, a Babka-Park Traugutta ma jeszcze 1, 41 i 500.