Strona 10 z 26
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 17:46
autor: Georg
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 17:58
autor: Glonojad
Jak na razie nie widzę żadnych podstaw do twierdzenia o cięciu 1 zwłaszcza, że ma być tylko w DP.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:03
autor: ashir
Czy
41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? O ile w godzinach szczytu jestem w stanie wyobrazić sobie obcięcie jak kiedyś
1 i
33 do co 6 minut (chociaż w przypadku
33 i tych dziur w rozkładzie to może nawet i lepiej), tak w międzyszczycie linia
41 będzie tylko
wartością dodaną.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:20
autor: Jurand
Georg pisze: ↑17 sty 2019, 17:46
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.
Mam nadzieję że znów nie przejdzie próba skrócenia bo ładnie pracuje 176 na odcinku od Budowlanej do PL.HALLERA , opóźnień wielkich nie ma też.
Natomiast osobisty plus dla zmiany trasy 214, chociaż bardziej wskazana by była trasa prosto Plochocinska i Bialolecka do Juranda że Spychowa z podjazdami na Kupiecka.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:21
autor: marcelng313
A jest już podana konkretna data wprowadzenia nowej trasy dla 214?
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:22
autor: Bart
fik pisze: ↑17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:41
autor: fik
Bart pisze: ↑17 sty 2019, 18:22
fik pisze: ↑17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
A brygady na wydłużenie tych kursów wezmą się skąd?
(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:50
autor: KwZ
fik pisze: ↑17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
W sumie nie piszą o tym, więc może nie potną jej
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:51
autor: fik
![^^^](./images/smilies/previous.gif)
tylko dlatego, że RŻD znów odłoży otwarcie Jakucka
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:57
autor: aaa
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:58
autor: KwZ
ashir pisze: ↑17 sty 2019, 18:03
Czy
41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? (...) tak w międzyszczycie linia
41 będzie tylko
wartością dodatnią.
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie
1 jest co
6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku
Marszałkowska JPII faktycznie by zyskiwał
a - ale nie byłaby to
tylko wartość
dodatnia dodana.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 18:59
autor: Łukasz
Bart pisze:fik pisze: ↑17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Na jednym torze z 17 na Służewcu?
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 19:01
autor: KwZ
![^^^](./images/smilies/previous.gif)
Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
aaa pisze: ↑17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 19:06
autor: fik
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 19:01
aaa pisze: ↑17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Tak, więc stan przedstawiony w rejonie Targówka jest stosunkowo krótkotrwały.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
: 17 sty 2019, 19:07
autor: SławekM
Bart pisze: ↑17 sty 2019, 18:22
fik pisze: ↑17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Ta jasne. A W dni wolne 17 do.Marymontu po staremu?