Strona 10 z 26

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 17:46
autor: Georg
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 17:58
autor: Glonojad
Jak na razie nie widzę żadnych podstaw do twierdzenia o cięciu 1 zwłaszcza, że ma być tylko w DP.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:03
autor: ashir
Czy 41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? O ile w godzinach szczytu jestem w stanie wyobrazić sobie obcięcie jak kiedyś 1 i 33 do co 6 minut (chociaż w przypadku 33 i tych dziur w rozkładzie to może nawet i lepiej), tak w międzyszczycie linia 41 będzie tylko wartością dodaną. :)

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:20
autor: Jurand
Georg pisze:
17 sty 2019, 17:46
Ale plus za skrócenie 176 do Budowlanej.
Mam nadzieję że znów nie przejdzie próba skrócenia bo ładnie pracuje 176 na odcinku od Budowlanej do PL.HALLERA , opóźnień wielkich nie ma też.
Natomiast osobisty plus dla zmiany trasy 214, chociaż bardziej wskazana by była trasa prosto Plochocinska i Bialolecka do Juranda że Spychowa z podjazdami na Kupiecka.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:21
autor: marcelng313
A jest już podana konkretna data wprowadzenia nowej trasy dla 214?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:22
autor: Bart
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:41
autor: fik
Bart pisze:
17 sty 2019, 18:22
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
A brygady na wydłużenie tych kursów wezmą się skąd?

(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:50
autor: KwZ
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
W sumie nie piszą o tym, więc może nie potną jej :term:

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:51
autor: fik
^^^ tylko dlatego, że RŻD znów odłoży otwarcie Jakucka

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:57
autor: aaa
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:58
autor: KwZ
ashir pisze:
17 sty 2019, 18:03
Czy 41 będzie kursowało co 8 minut w godzinach szczytu i co 12 minut w międzyszczycie? (...) tak w międzyszczycie linia 41 będzie tylko wartością dodatnią. :)
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie 1 jest co 6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska JPII faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to tylko wartość dodatnia dodana.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 18:59
autor: Łukasz
Bart pisze:
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Na jednym torze z 17 na Służewcu?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 19:01
autor: KwZ
^^^ Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
aaa pisze:
17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 19:06
autor: fik
KwZ pisze:
17 sty 2019, 19:01
aaa pisze:
17 sty 2019, 18:57
345 jest do skrócenia do Metra Trocka, czy pozostanie na wieki na Wileńskim?
Zdaje się, że rozpoczęcie budowy na Bródnie nie oznacza zakończenia budowy do Trockiej.
Tak, więc stan przedstawiony w rejonie Targówka jest stosunkowo krótkotrwały.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

: 17 sty 2019, 19:07
autor: SławekM
Bart pisze:
17 sty 2019, 18:22
fik pisze:
17 sty 2019, 16:57
No jak zawsze znajdzie się dobra okazja, aby pociąć 1. W przyszłym roku potną ją z okazji otwarcia kolei do Jakucka.
41 będzie skróconymi 17 zamiast do Metra Marymont.
Ta jasne. A W dni wolne 17 do.Marymontu po staremu?