Dobra a te 92,93,94,95,98?
TramBus
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
ZTM tam się zaplątał w bagnie przetargowym, sprawa jest nietypowa.
Nawiasem mówiąc, mam trochę za złe ZTMowi, że w ostatniej fazie przetargowej zmienił swoją decyzję, istotnie przedłużając postępowanie. Jeśli już tak chcieli, mogli to uczynić wcześniej, np. jak rozpatrywano odwołanie od pierwszej decyzji.
Buslive rzeczywiście jest fajny, faktycznie chyba jedyne jakich w nim nie widać to A7xx (szkoda, że pociągów też w nim nie widać)... Nawet niektóre L widać, nie wiem czy wszystkie.
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?
Nie wszystkie Lxx, ale powód jest ten sam. Oczywiście jeszcze niedawno nie było też wozów z innych starych kontraktów, np. A1xx. Aplikacja fajna, ale czasami jest problem z pokazywaniem bieżącej lokalizacji pojazdów, poza tym nie daje takich możliwości jak myBus. Szkoda, że R&G nie mogło przygotować czegoś takiego dla Warszawy.
- TranslatorPS
- Posty: 650
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Powód pewnie jest taki, że rozkłady ajenckie zaczynają się w minucie odjazdu pierwszego kursu i kończą w minucie zakończenia ostatniego kursu, podczas gdy MZA ma zawsze zaplanowany wyjazd i zjazd, nieważne czy liniowy z pasażerami czy nie. Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?mb112 pisze: ↑06 wrz 2018, 22:32(...)
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Elki są wszystkie.
Ale to wynika z problemów na serwerze miejskim (ZTM?).
Dorobili chyba jakieś skrypty, np. ukrywanie brygad po zakończonej pracy i serwer nie zawsze nadąża z przetworzeniem i wystawieniem danych
Wg mnie jest właśnie odwrotnie. Jestem przekonany że system przestaje wyrabiać po wrzucili skrypty sprawdzające co ma być pokazywane a co nie. Kiedyś zjazd był widoczny dopóki kierowca (albo ktoś na zajezdni) nie wyłączył swojego urządzonka, potem był etap że brygada znikała w ostatniej minucie planowego kursu (nawet jak nie dojechała do pętli), a teraz wozy znikają w momencie gdy zjadą z podstawowej trasy (zwracałem uwagę głównie na ajentów i elki).TranslatorPS pisze: ↑07 wrz 2018, 1:39Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?