TramBus

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

michał1984
Posty: 3307
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 06 wrz 2018, 18:20

ashir pisze:
06 wrz 2018, 18:15
Wozy A7xx to chyba w żadnej aplikacji nie mają prawa być widoczne? :P
Dobra a te 92,93,94,95,98?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 18:25

Ja mogę polecić aplikację, gdzie się wyświetlają brygady, ale nie numery taborowe. ;) Buslive.pl

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 wrz 2018, 20:08

Dlaczego nie ma w niej 308, wie ktoś?
ŁK

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 20:23

Jest.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 wrz 2018, 21:12

Tak, to ostatnie wozy bez GPS-u.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 wrz 2018, 21:22

Kiedy kończą się na nie umowy?

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 21:35

Teoretycznie do 30 listopada, ale z pewnością jakiś aneks będzie. ;)

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 wrz 2018, 22:00

ashir pisze:
06 wrz 2018, 21:35
Teoretycznie do 30 listopada, ale z pewnością jakiś aneks będzie. ;)
ZTM tam się zaplątał w bagnie przetargowym, sprawa jest nietypowa.
Nawiasem mówiąc, mam trochę za złe ZTMowi, że w ostatniej fazie przetargowej zmienił swoją decyzję, istotnie przedłużając postępowanie. Jeśli już tak chcieli, mogli to uczynić wcześniej, np. jak rozpatrywano odwołanie od pierwszej decyzji.

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 06 wrz 2018, 22:32

ashir pisze:
06 wrz 2018, 18:25
Ja mogę polecić aplikację, gdzie się wyświetlają brygady, ale nie numery taborowe. ;) Buslive.pl
Buslive rzeczywiście jest fajny, faktycznie chyba jedyne jakich w nim nie widać to A7xx (szkoda, że pociągów też w nim nie widać)... Nawet niektóre L widać, nie wiem czy wszystkie.
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 wrz 2018, 22:40

Nie wszystkie Lxx, ale powód jest ten sam. ;) Oczywiście jeszcze niedawno nie było też wozów z innych starych kontraktów, np. A1xx. Aplikacja fajna, ale czasami jest problem z pokazywaniem bieżącej lokalizacji pojazdów, poza tym nie daje takich możliwości jak myBus. Szkoda, że R&G nie mogło przygotować czegoś takiego dla Warszawy. :(

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 650
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 07 wrz 2018, 1:39

mb112 pisze:
06 wrz 2018, 22:32
(...)
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?
Powód pewnie jest taki, że rozkłady ajenckie zaczynają się w minucie odjazdu pierwszego kursu i kończą w minucie zakończenia ostatniego kursu, podczas gdy MZA ma zawsze zaplanowany wyjazd i zjazd, nieważne czy liniowy z pasażerami czy nie. Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2018, 7:41

ashir pisze:Jest.
Gdzie?

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201809 ... 31e195.png[/IMG]
ŁK

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 wrz 2018, 7:50

U mnie jest, aktualnie po Służewcu krąży 02 i 03/308. Masz jakąś dziwną wersje bez linii okresowych, ten screen to z dzisiaj czy z weekendu?

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2018, 14:51

Z rana, ale faktycznie jakby weekendowy
ŁK

alojz
Posty: 2706
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 07 wrz 2018, 18:52

ashir pisze:
06 wrz 2018, 22:40
Nie wszystkie Lxx, ale powód jest ten sam. ;)
Elki są wszystkie.
ashir pisze:
06 wrz 2018, 22:40
Aplikacja fajna, ale czasami jest problem z pokazywaniem bieżącej lokalizacji pojazdów,
Ale to wynika z problemów na serwerze miejskim (ZTM?).
Dorobili chyba jakieś skrypty, np. ukrywanie brygad po zakończonej pracy i serwer nie zawsze nadąża z przetworzeniem i wystawieniem danych
TranslatorPS pisze:
07 wrz 2018, 1:39
Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?
Wg mnie jest właśnie odwrotnie. Jestem przekonany że system przestaje wyrabiać po wrzucili skrypty sprawdzające co ma być pokazywane a co nie. Kiedyś zjazd był widoczny dopóki kierowca (albo ktoś na zajezdni) nie wyłączył swojego urządzonka, potem był etap że brygada znikała w ostatniej minucie planowego kursu (nawet jak nie dojechała do pętli), a teraz wozy znikają w momencie gdy zjadą z podstawowej trasy (zwracałem uwagę głównie na ajentów i elki).

ODPOWIEDZ