Strona 10 z 21

Wrocławska komunikacja miejska

: 05 kwie 2020, 22:35
autor: vernalisadonis
Mobilis
115 w DP na Mercedesy, w DP Isuzu
118 DP oraz DS Isuzu
133 DP oraz DS Isuzu

101 Chyba się skończyło na rzecz 118.
W DS miały być Mercedesy na 119 ale na ten moment ich nie będzie.

Wrocławska komunikacja miejska

: 06 kwie 2020, 12:02
autor: fraktal
vernalisadonis pisze:
03 kwie 2020, 10:52
01/04/2020
Pierwszy raz liniowo wyjechał Mercedes Connecto z Mobilisu. Pojawił się na linii 133.
https://wroclawskakomunikacja.pl/biezac ... jecia-film
Jak widać, we wrocławskim Conecto dało się zrobić normalnie - dłuższą rzeźnię po jednej stronie wozu. Dłuższa rzeźnia zamiast dwóch krótszych sprawia, że łatwiej jest przy okazji utrzymać przepisową odległość między pasażerami podczas epidemii. Ci nie tłoczą się (w normalnych warunkach) tak jak w pojazdach z dwiema osobnymi rzeźniami. No ale Warszawa, to Warszawa - zawsze wie lepiej.

Wrocławska komunikacja miejska

: 06 kwie 2020, 16:26
autor: Dantte
fraktal pisze:
06 kwie 2020, 12:02
vernalisadonis pisze:
03 kwie 2020, 10:52
01/04/2020
Pierwszy raz liniowo wyjechał Mercedes Connecto z Mobilisu. Pojawił się na linii 133.
https://wroclawskakomunikacja.pl/biezac ... jecia-film
Jak widać, we wrocławskim Conecto dało się zrobić normalnie - dłuższą rzeźnię po jednej stronie wozu. Dłuższa rzeźnia zamiast dwóch krótszych sprawia, że łatwiej jest przy okazji utrzymać przepisową odległość między pasażerami podczas epidemii. Ci nie tłoczą się (w normalnych warunkach) tak jak w pojazdach z dwiema osobnymi rzeźniami. No ale Warszawa, to Warszawa - zawsze wie lepiej.
No nie no, ta druga rzeźnia miałaby sens przy drzwiach odskokowo-przesuwnych.

Wrocławska komunikacja miejska

: 06 kwie 2020, 16:44
autor: vernalisadonis
Wrocławska praktyka jest taka, że robią dwie rzeźnie w dwóch oddzielnych członach.

Wrocławska komunikacja miejska

: 07 kwie 2020, 16:06
autor: fraktal
Czyli tak jak kiedyś w Warszawie. :)

Wrocławska komunikacja miejska

: 07 kwie 2020, 23:14
autor: Flash8222
W Warszawie nigdy nie oficjalnie nie było dwóch rzeźni.

Wrocławska komunikacja miejska

: 04 maja 2020, 0:45
autor: vernalisadonis
Od 06/05/2020 cała komunikacja miejska wraca do normalnych rozkładów jazdy. Do tej pory w DP było tak, że ok 1/4 linii autobusowych oraz zdecydowana większość linii tramwajowych miała sobotnie rozkłady jazdy.

Wrocławska komunikacja miejska

: 06 maja 2020, 21:21
autor: vernalisadonis
Zmiany obsługowe linii.
Od dnia dzisiejszego Michał oddał MPK 110 w DP. Dodatkowo od 09/05/2020r Michał oddaje 114, 140 w DP Mobilisowi, a od niego przejmuje 133. No i Mobilis od soboty rusza z obsługą 119 w DS na przegubach.

Wrocławska komunikacja miejska

: 13 maja 2020, 13:23
autor: vernalisadonis
Od 15/05/2020 nocna komunikacja miejska znów z przystankami na żądanie.

Wrocławska komunikacja miejska

: 25 cze 2020, 11:47
autor: vernalisadonis
Otwarcie ofert na dostawę nowych tramwajów.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 65006.html

Wrocławska komunikacja miejska

: 30 cze 2020, 11:48
autor: vernalisadonis
Od 06/07/2020 wraca "ciepły guzik", a od dzisiaj można do pracy przychodzić w krótkich spodenkach.

Wrocławska komunikacja miejska

: 01 lip 2020, 22:47
autor: MZ
:arrow: Czy to prawda, że we Wrocławiu w przypadku jakichś wstrzymań ruchu komunikacji miejskiej (na przykład z powodu zalania ulicy, wypadku itp.) autobusy, które utkną tam na dłuższy czas (1-2 godziny) nie wchodzą potem w swój stały rozkład, tylko jeżdżą na przykład nawet do pierwszej w nocy, żeby tylko wyrobić wszystkie zaplanowane w rozkładzie wozokilometry? O czymś takim słyszałem, ale wydaje mi się lekko oderwane od rzeczywistości, bo po pierwsze: kierowca na pewno przekroczyłby czas pracy, a po drugie: kto będzie czekał na autobus jakiejkolwiek linii dziennej po zakończeniu jej kursowania według rozkładu?

Wrocławska komunikacja miejska

: 02 lip 2020, 1:32
autor: vernalisadonis
Bzdura totalna. Jest zasada taka, że do 18:30 jeździ się w korkach i nie wjeżdżasz w swój czas. Po tej godzinie jak dasz radę, to odrabiasz, a jak już jest sporo opóźnienia, to szukasz swojego czasu.
W MPK nikt nie jeździ do upadłego, tylko jak jest okazja to wjeżdżasz w swój rozkład jazdy.
Sam nie raz wytrącałem kursy, żeby jechać w okolicach 19stej już być o czasie. Nawet dyspozytora się nie pytam, tylko powiadamiam centralę ruchu i uzgadniamy szczegóły. Oczywiście byli tacy co i do pierwszej w nocy jeździli ale chyba zbytnio ich ambicja poniosła.

Mnie czasem tylko jedno irytuje. Jak gdzieś popołudniu tramwaje nawalą, to prosi się kierowców z dwurazówek, żeby jeszcze trochę pojeździli ZA TRAMWAJ. Nie powinno się ich brać, bo tym co i rano jeździli to czas pracy się kończy. Powinni jeździć kierowcy z brygad całodziennych.

Wrocławska komunikacja miejska

: 02 lip 2020, 12:02
autor: Łukasz
Dwurazówki? To dodatki? U nas się zdejmuje autobusy z równoległych ciągów. Najlepiej jak na „za metro” zdejmują z 503 czy 174.

Wrocławska komunikacja miejska

: 02 lip 2020, 12:30
autor: vernalisadonis
Tak, to są dodatki. Tutaj tak to jest nazywane.
Tutaj CR prosi żeby ktoś pojeździł z najbliższych linii autobusowych. No i jak ściągasz z linii autobus, to nie może być w nim pasażerów.