Grochów/Kamionek
: 24 sie 2021, 20:06
102/202 puszczone oddzielnie przez Chrzanowskiego/Dwernickiego i jeszcze do tego pozostawienie 302, to solidnie zgniły kompromis jednakowoż...
Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkamikangoo2 pisze: ↑31 sie 2021, 11:37Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą . 302 zostaje takie jak w wakacje było 102, czyli jedynie zmiana numeru. Osoby które musiały zmienić nawyki w wakacje, będą nadal inaczej musiały się dostać w rejony bez tej linii w weekendy.Robert 514 pisze: ↑31 sie 2021, 20:28Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkamikangoo2 pisze: ↑31 sie 2021, 11:37Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Jak na razie to te 102 jedynie gdzie dobrze pracuje to właśnie na tym wygięciu, zarówno do wschodniego, jak i ze wschodniegoWolfchen pisze: ↑07 wrz 2021, 18:14A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna.
W weekend nie wyszła koordynacja. Znowu coś nie zadziałało. Sprawdzałem 102/202, zapomniałem o 123.Wolfchen pisze: ↑07 wrz 2021, 18:14A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna.
Patrząc na to, ile tam wybudowano nowych bloków, to mnie to absolutnie nie dziwi...