Komunikacja w trakcie remontu wiaduktów Trasy Łazienkowskiej

Moderator: Wiliam

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 04 lut 2022, 12:51

karmat pisze:
04 lut 2022, 11:57
Wrzucam poprawny link, bo powyższy jest błędny
http://omni-bus.waw.pl/archiwum/display ... pid=104486
Już poprawiłem w swoim poście, dzięki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lut 2022, 17:50

Z obserwacji terenowych:
-dawno nie widziałem bardziej nierespektowanego oznakowania, jak STOP na dwóch pasach zjeżdżających z RJP w stronę Pragi na dół. Klasyczny dupchron, który obniża zaufanie kierowców do przepisów - a potem różni petrofile opowiadają, że "fizycznie niemożliwe" jest jeździć zgodnie z przepisami...
- cenię dostosowanie estetyki schodów na nowy przystanek w wykopie pod RJP do otoczenia. Barierka pełna purchli, zardzewiała, pomazana tagami - nie do odróżnienia od elementow, które tam od lat już są. Konserwator zabytków powinien być szczęśliwy (choć chyba teraz akurat obowiązuje szkoła że nowe ma się kontrastem odcinać, nie pamiętam). Tak na serio, to skąd to wytrzasnęli, z Rozbratu?
- TŁ stała na twardo w stronę Pragi o godzinie 13, nie chcę myśleć, jak to w szczytach wygląda - trzeba by się przyjrzeć, czy buspasa nie zaczynać co najmniej od Żwirek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7003
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2022, 17:59

W poniedziałek i we wtorek korek zaczynał się w okolicy przed zjazdem pod RJP, nie było tragedii, z Ochoty na Grochów jechałem może z 10 minut dłużej, niż przy płynnym ruchu. To było o 17. Nie wiem jak wcześniej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lut 2022, 18:15

Glonojad pisze:
04 lut 2022, 17:50
Z obserwacji terenowych:
-dawno nie widziałem bardziej nierespektowanego oznakowania, jak STOP na dwóch pasach zjeżdżających z RJP w stronę Pragi na dół. Klasyczny dupchron, który obniża zaufanie kierowców do przepisów - a potem różni petrofile opowiadają, że "fizycznie niemożliwe" jest jeździć zgodnie z przepisami...
- cenię dostosowanie estetyki schodów na nowy przystanek w wykopie pod RJP do otoczenia. Barierka pełna purchli, zardzewiała, pomazana tagami - nie do odróżnienia od elementow, które tam od lat już są. Konserwator zabytków powinien być szczęśliwy (choć chyba teraz akurat obowiązuje szkoła że nowe ma się kontrastem odcinać, nie pamiętam). Tak na serio, to skąd to wytrzasnęli, z Rozbratu?
- TŁ stała na twardo w stronę Pragi o godzinie 13, nie chcę myśleć, jak to w szczytach wygląda - trzeba by się przyjrzeć, czy buspasa nie zaczynać co najmniej od Żwirek.
Buspas jest od Jerozolimskich.
Moje 151 pod domem zyskało bardzo na punktualności. I chyba nie jest to tylko kwestia ferii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4093
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 04 lut 2022, 18:19

Glonojad pisze:
04 lut 2022, 17:50
(...)dawno nie widziałem bardziej nierespektowanego oznakowania, jak STOP na dwóch pasach zjeżdżających z RJP w stronę Pragi na dół. Klasyczny dupchron, który obniża zaufanie kierowców do przepisów - a potem różni petrofile opowiadają, że "fizycznie niemożliwe" jest jeździć zgodnie z przepisami...(...)
Wczoraj jechałem tamtędy i na buspasie w tunelu pod RJP wcale nie jest lepiej z przepisami w praktyce. Mam wrażenie, że po feriach on się szybko zakorkuje ;/
Glonojad pisze:- cenię dostosowanie estetyki schodów na nowy przystanek w wykopie pod RJP do otoczenia. Barierka pełna purchli, zardzewiała, pomazana tagami - nie do odróżnienia od elementow, które tam od lat już są. Konserwator zabytków powinien być szczęśliwy (choć chyba teraz akurat obowiązuje szkoła że nowe ma się kontrastem odcinać, nie pamiętam). Tak na serio, to skąd to wytrzasnęli, z Rozbratu?
Podobne chyba były na Głównym w Rzeszowie, z kładki na perony. Jak przyjechał pociąg na peron i wysiadło więcej ludzi, to się ta śmieszna konstrukcja tak fajnie trzęsła. Korzystałeś z tych schodów na TŁ? Też się trzęsły przy użytkowaniu z nich? Może miasto odkupiło od PLK albo z jakiegoś złomu? ;p

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7003
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2022, 19:25

Osa pisał, że te schody to odzysk z Rozbratu.

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lut 2022, 12:24

No jest wąsko to jedno. Ale na ch* tam 40 cm krawężnik? A, na wysokości Rozbratu -> Praga wpada się na jeszcze inny krawężnik.
ŁK

bartoni722
Posty: 12173
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 lut 2022, 12:28

TŁ jest znakomitym przykładem jak wprowadzić ograniczenie ruchu indywidualnego nie wprowadzając ograniczenia ruchu indywidualnego. Niedługo siłą rzeczy mogą zostać tam tylko Ci co naprawdę muszą.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7003
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lut 2022, 12:55

Prędzej myślę że jednak zablokują bajpasy.

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lut 2022, 13:15

Wystarczyłoby zrobić rano w jedną, po południu w drugą dla osobówek, może…
ŁK

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lut 2022, 14:50

Jakiś wypadek w stronę Pragi, choć przy zjeździe pod gus, wiec na starym odcinku.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7003
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lut 2022, 14:52

Wariantowość dla osobówek chyba jest niemożliwa - autobusy nie mogą jeździć skrajem wiaduktu…

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lut 2022, 15:38

Pewnie wszystko by się dało. Tymczasem remont ma trwać rok, a najbardziej widoczne są linie sprzed remontu. Żółte linie narysowali chyba plakatówkami. Znak DOP w kierunku Pragi na połączonym wiadukcie stoi zaraz za przystankiem Pl.Na Rozdrożu, sugerując, że już się jest w złym miejscu. Rozważyłbym wyłączenie wjazdów z Wisłostrady na TŁ w kierunku centrum. Póki co to główny generator niedzielnego korka.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lut 2022, 16:01

Malowanie pewnie poprawia wiosną, jak się zrobi ciepłej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11053
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lut 2022, 18:14

pawcio pisze:Malowanie pewnie poprawia wiosną, jak się zrobi ciepłej.
Malowanie powinno być czytelne w momencie, kiedy zaczyna się największy bałagan. W XXI wieku chyba istnieje coś takiego jak technika osuszania jezdni i farby szybkoschnące. Tymczasem w zasadzie to sobie można tam jeździć dowolnie.
ŁK

ODPOWIEDZ