Cholera, no gdyby tylko istniało jakieś rozwiązanie możliwe do zaimplementowania na trzypasmowej miejskiej biedaautostradzie, które spowodowałoby że autobus nie stałby w korku.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2024
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Teraz autobusy już mogą jeździć wiaduktem nad Towarową? Jeśli chciałabym pojechać zetką z Kercelaka do pl. Zawiszy, to ok. Ale w drugą stronę między MPW a Okopową szybciej można przejść na piechotę. Aż dziwne, że przeguby dają radę skręcać z Grzybowskiej w prawo i mieszczą się na Karolkowej.
Gdyby się uprzeć to można by i przelać trochę asfaltu przez tory na wysokości obecnych przystanków, kilkadziesiąt metrów bliżej.Autobus Czerwon pisze:Cholera, no gdyby tylko istniało jakieś rozwiązanie możliwe do zaimplementowania na trzypasmowej miejskiej biedaautostradzie, które spowodowałoby że autobus nie stałby w korku.
Poza tym - czy nie uwolniło się trochę czasu po wyjęciu skrętów tramwajowych? Czy po prostu ktoś stwierdził, że n miesiąc nie warto i niech się świeci?
ŁK
Tłoku to w tych zetkach nie widać. Myślę że strefa dojścia do M2 się magicznie powiększyła.
Podejrzewam, że nie tylko do M2. Ciekawe ilu pasażerów wybiera ciągi poprzeczne względem Okopowej/Towarowej i przesiadkę do tramwajów na JPII, a nawet do M1, bo pewnie i ta ostatnia opcja może być sensowna?
No tak, w końcu są dwie nowe linie
ŁK
Wczoraj sprawdzałem osobiście to nowe 168 i potwierdzam opinię, że w obecnej postaci to raczej bez sensu. Gdyby było prosto przez Dolną, to może byłoby ok, ale na obecnej trasie przez Batorego traci się bez sensu czas, nie zaobserwowałem żeby ludzie tym jeździli na jakiś dłuższych odcinkach, raczej tylko na krótkich kawałkach, ogólnie raczej tłumów nie było. Chociaż na Okęciu / Ochocie to w ogóle jeszcze niektórzy dziwnie się patrzyli, nie wiedzieli co to za zjawisko. Na pierwszym kółku wyszło po ok. -17, mimo że w paru miejscach się trochę po chamsku wepchnąłem, po wakacjach to pewnie będzie kolejna nieprzewidywalna linia. Potem wieczorem trochę było lepiej, ale ogólnie coś jest skopane z czasami przejazdu, bo w stronę Witolina wyszło mi na +1, nawet z odstawaniem w paru miejscach w zasadzie aż do Metra Pole Mokotowskie, potem na Witolin i tak przyjeżdża się parę minut po czasie, a w drugą stronę to w ogóle wyszło -10 i -7, mimo, że w zasadzie nie było żadnych utrudnień. Wolę nie myśleć jak obecnie wygląda 172. Po prostu trzeba było podzielić 141 na dwie linie kończące na Mokotowie, a 168 i 172 zostawić w spokoju.
Tego nie wiem, ale przykład z sąsiednich Łomianek, gdzie jest remontowana pętla w Dziekanowie i ZTM po prostu skrócił wszystkie kursy do starej pętli, a KMŁ mogła uruchomić autobusy ŁZ dojezdżajace bliżej pokazuje, że raczej w ZTMie to teraz po linii najmniejszego oporu się wszystko robi. Zresztą masz przykład z remontem na Mokotowie i "nowym" 168, 172 itp.mb112 pisze: ↑01 sie 2024, 15:20Ale gdzie takie skrócone Z12 miałoby zawracać ?fraktal pisze: ↑01 sie 2024, 11:38210 będzie częściej w roku szkolnym, ale przecież też będzie miało zwiększoną frekwencję. Dobrym rozwiązaniem byłoby podbicie częstotliwości Z12 w granicach Warszawy, jeśli jest problem rozliczenia kosztów pomiędzy gminami, bo teraz kursuje chyba co 1,5 godziny, a trasę ma krótką.
Wypowiedź z serii "nie wiem, więc się wypowiem" - jakikolwiek 12m autobus nie miałby żadnych szans tam bezpiecznie zawrócić - a w niektórych etapach będzie tam nawet za ciasno na busa...fraktal pisze: ↑07 sie 2024, 9:17Tego nie wiem, ale przykład z sąsiednich Łomianek, gdzie jest remontowana pętla w Dziekanowie i ZTM po prostu skrócił wszystkie kursy do starej pętli, a KMŁ mogła uruchomić autobusy ŁZ dojezdżajace bliżej pokazuje, że raczej w ZTMie to teraz po linii najmniejszego oporu się wszystko robi. Zresztą masz przykład z remontem na Mokotowie i "nowym" 168, 172 itp.
W rejonie skrzyżowania Estrady / Arkuszowa jedyna możliwość zawrócenia to właśnie przez stację benzynową, jadąc od strony północnej. W ciągu Arkuszowej moim zdaniem tam nie ma gdzie zrobić zawrotki, dopiero na rondzie w Laskach.
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Ciekawe czy stacja paliw w Cybulicach Dużych na terenie której jest przystanek techniczny dla 850 też jest drogą publiczną
Pewnie nie, ale była mowa o tym, że w roku szkolnym ma być uruchomiona zawrotka tamtędy.
Zresztą o ile pamiętam to generalnie żadna wydzielona pętla nie jest formalnie drogą publiczną.
Albo kiedyś L40 zawracało (i to z pasażerami) przez stację paliw w Nadmie.AdamKlocusky pisze: ↑08 sie 2024, 0:05Ciekawe czy stacja paliw w Cybulicach Dużych na terenie której jest przystanek techniczny dla 850 też jest drogą publiczną