Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2025

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36971
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 kwie 2025, 21:22

fik pisze:
09 kwie 2025, 13:43
z grubsza bezbolesne wdrożenie układu wilanowskiego daje jednak nadzieję na pewne odwrócenie trendu.
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że Budimex mógł w tym ciut pomóc - być może bardziej by broniono autobusów, gdyby śmigały, zamiast grzęznąć.

Zresztą dlatego właśnie sensowne jest uruchamianie zbudowanego torowiska, gdy tylko się da.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27761
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2025, 21:35

Nie mogę oprzeć się wrażeniu (a do Miasteczka W. jeżdżę ostatnio regularnie), że tramwaje też grzęzną, zamiast śmigać :term:
(co nie wyklucza prawdziwości Twojej tezy)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25975
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2025, 21:50

W tym tygodniu zyskały ok. 1,5 minuty przy Sikorskiego w ramach nowej organizacji ruchu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27761
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 kwie 2025, 21:54

W mojej relacji to nie robi ostatecznie różnicy (pociąg na Gdański + M1 + 163/217/319 jest raczej nie do pobicia, nawet z tymczasowo dostępną na Gdańskim 16), ale dobrze, że się pomału poprawia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 kwie 2025, 23:33

pawcio pisze:
09 kwie 2025, 21:50
W tym tygodniu zyskały ok. 1,5 minuty przy Sikorskiego w ramach nowej organizacji ruchu.
Wczoraj w stronę Wilanowa przejechał szybciej, dzisiaj jakby po staremu, długo czekając. W stronę centrum wczoraj stał dłużej niż zwykle. Ogólnie już od dłuższego czasu jest jakby gorzej niż było.

BTW, czy motorowi dostali jakieś instrukcja co robić jak na Goworka 02 stoją dwa tramwaje z Puławskiej a na Goworka zapala się pionowe?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25975
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2025, 8:48

TGM pisze:
09 kwie 2025, 23:33
pawcio pisze:
09 kwie 2025, 21:50
W tym tygodniu zyskały ok. 1,5 minuty przy Sikorskiego w ramach nowej organizacji ruchu.
Wczoraj w stronę Wilanowa przejechał szybciej, dzisiaj jakby po staremu, długo czekając. W stronę centrum wczoraj stał dłużej niż zwykle. Ogólnie już od dłuższego czasu jest jakby gorzej niż było.
Ja trafiłem dziś rano jednego, co odczekał 20 sekund przy Idzikowskiego, więc przegapił fazę przy Sikorskiego, a i tak odstał przy Mangalii, a drugiego co przy Mangalii dwa pionowe przepuścił. Na północ jest trochę gorzej niż było, ale wciąż w porządku, jeśli się nie opóźnia specjalnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

wdibek
Posty: 10
Rejestracja: 08 wrz 2021, 22:55

Post autor: wdibek » 10 kwie 2025, 17:39

Stary Pingwin pisze:
09 kwie 2025, 9:09
Ja bym się zastanowił, z jaką radością mieszkańcy Włoch i Ochoty oddadzą 1 z Okęcia.
Ja z pewnością będę osobą, która będzie głośno walczyć o pozostawienie 1 do Okęcia. To porównanie w czasach podróży przed wydłużeniem jedynki, jak i przed chyba tłumaczy się samo za siebie. Frekwencja też dopisuje, a 9 nie pęka w szwach.
Obrazek

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4235
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 18 kwie 2025, 17:11

pawcio pisze:
27 lut 2025, 12:28
Nie dało się, bo 9 musi być niska przez kursy skrócone do Wiatracznej. I tak kilka brygad 9 poszło na R2.
Nie dało się czegoś zamienić z R4? Nawet wyjazdy i zjazdy można by zrobić po trasie 24 :-k
fik pisze:
09 kwie 2025, 13:43
A kiedyś zabranie jakiejś linii z Ochoty wzbudziło jakieś intensywniejsze protesty? Jedyne, co mi się przypomina, to panika moralna redaktora O. po skróceniu 20 z trasy, która obowiązywała od zawsze, a poza tym to wydaje mi się, że od zawsze wszelakie kombinacje z 35, 36, 47, 29 czy 32 przechodziły z grubsza bez echa, a jednak mieszkałem tam długo i raczej bym wzmożenie zauważył.(...)
A skrócenie 186 do Szczęśliwic? :term:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27761
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 kwie 2025, 19:24

To chyba jednak tylko forumowicze docenili :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ