[RJ] O Rozkładzie Jazdy Pociągów 2006

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 maja 2006, 16:33

Karol pisze:Zapraszm do obejrzenia odcinka Tomaszów-Spała
Tomaszów - Spała kompletny, przejezdny, zaliczony :D

[ Dodano: 2006-05-09, 16:34 ]
boh. pisze:W każdym pociągu dzielonym, niezależnie doąd jedzie podczas kontroli są pielgrzymki podróżnych...
No ja jakoś się z nimi nie spotykam... raz tylko sobie przypominam, że dwójkę Chorwatów (!) jadących do Wilna musiałem przekierować do Szestockiej części Hańczy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 09 maja 2006, 22:09

Tak patrzę na te odcinki strategiczne....

Łuków-Bezwola, Lublin Pn.-Bystrzyca. A gdzie odcinek Bystrzyca-Bezwola? (pomijając fakt że Łuków-Kownatki zamknięty dla jakiegokolwiek ruchu)

Szczytno-Ostrołęka, pół metra trawy :-k i brak jakiegokolwiek ruchu

Pisz-Ełk, fatalny stan techniczny linii
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2006, 20:56

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 maja 2006, 21:16

ciekawe :-k
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 24 maja 2006, 21:57

Lublin-Poznań przez Drzewicę =D>

Postoje na stacji Długi Kąt [-( kolejna próba utrzymania na siłę pośpiecha, już dawno powinni zrobić osobówkę...

Postoje w Łopatkach. Służbowe rozumiem????
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 maja 2006, 21:58

Nareszczie będzie czym Olecko zaliczyć ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2006, 22:09

boh. pisze:Nareszczie będzie czym Olecko zaliczyć ;)
W Olecku to ja dwa razy już byłem :P

Ładne skomunikowanie na Warszawę w Suwałkach, brzydkie rozkomunikowanie z Warszawy - no ale tak to jest, jak się w połowie rozkładu robi korekty...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 maja 2006, 22:21

Fikander pisze:W Olecku to ja dwa razy już byłem :P
Tja, wiem. A ja nigdy nie dojechałem. Raz mi się chciało spać, a innym razem brzuch mnie bolał. Zresztą szynobus nie jest moim ulubionym środkiem transportu...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 maja 2006, 9:14

Jadzię nową już wbili ;)
A więc tak, dzielona na Wschodnim, i tak:
Warszawa Zachodnia 13:29/13:30 - Warszawa Centralna 13:35/13:40 - Warszawa Wschodnia 13:47/13:53 (grupa Terespol)/14:00 (grupa Olsztyn)

dość szybkie dzielenie, a wiec ciekawe ile będzie opóźnienia ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 maja 2006, 9:31

Pewnie z 10 minut, licąc wg. sredniego czasu dzielenia.
:arrow: Wreszcie coś bezpośredniego z Radomia do Łodzi =D> , tylko szkoda, że tak późno i nie ma czym wrócić. Ale lepsze to niż nic.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 maja 2006, 15:12

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 maja 2006, 1:37


Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 26 maja 2006, 11:03

coś przekombinowałeś z tym Radomiem...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 maja 2006, 14:10

jwojtynski pisze:coś przekombinowałeś z tym Radomiem...
Zmieść inaczej te wszystkie pociągi plus Wieniawskiego na dwóch stronach w cegle, to Cię ozłocę ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 30 maja 2006, 1:04

He he przyjeżdżam do Chełma a przy peronie zamiast kibla do Dorohuska stoi SA 107-01 :shock: :grin:

Okazało się że przyjechał w połowie kwietnia i przy okazji jest zmiana rozkładu, osobówki są teraz na odcinku Chełm-Dorohusk-Chełm, zniknął np. pociąg Dorohusk-Lublin. Frekwencja w szynobusie oczywiście optymalna do wielkości pojazdu, tylko wyszło zarządzenie że jest zakaz przewozu rowerów ](*,) Nikt w Lublinie nie pomyślał, że przy standardowej frekwencji można spokojnie rower wsadzić i generalnie drużyna konduktorska rowery przyjmuje.

Niestety nadal szybkością dojazdu wygrywają prywaciarze ze swoimi busami. Wszystko przez to, że parę lat temu w Brzeźnie był wypadek na przejeździe niestrzeżonym i poszkodowany doczytał się w przepisach że linia Chełm-Dorohusk nie ma odpowiedniej sygnalizacji na przejazdach (problem leży w ilości torów-2 normalne plus szeroki). Skutek-przed KAżDYM przejazdem zwolnienie do 15 km/h ](*,) a takich zwolnień jest chyba 4 na długości około 22 km :-? międzynarodowe także zwalniają. A na szerokim torze i tak jest ograniczenie prędkości na niemal całej długości z Dorohuska do Naftobazy (chyba 30 km/h)

PS. Do Chełma podobno ma wrócić także Kolzam i w sezonie jeździć do Uhruska albo Włodawy...średnio to widzę, maszyniści także nie byliby zachwyceni, średnio co piąty kurs kolzama był zastępowany przez ukochane SP 32 (teraz nie ma w Chełmie żadnej, Zamość zabrał :sad: )
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

ODPOWIEDZ